Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna.sunt nou pe aici.am o nelamurire in privinta martorilor de bord.detin un astra luna9.2000.y17dt.si problema sta in felul urmator.pun contactul se aprind toate becurile mai putin cel de la motor(elicopterul).se sting normal masina merge ok la tester nu are erori.am mai citit pe aici si cica la masinile pana in luna 10.2000 nu au fost instalate acest martor si ca toate erorile subt preluate de martorul cu masinuta si cheia.masina e adusa din belgia.si pentru linistea mea asi dorii un raspuns.va multumesc.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sincer , n-am prea reusit sa inteleg ce intrebi.
De ce nu ti se aprinde la contact, martorul ,,avarie motor,, ( care la tine presupui tu ca seamana cu un elicopter ) , martor care la masinile din seria urmatoare a fost inlocuit cu ,,masinuta cu cheita,, ?
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna.azi mi-a zis fratemeu sa pun contactul sa apas de 5 ori si dupa sa tin apasat.si imi apare 034.1 si mai jos 15850.ce semnifica sau ce indica acest test?multumesc.
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Da exact.am fost la tester si am gasit explicatia.am doar cel cu masinuta si cheia...celatat cica sa montat pe masinile din anul 2000 lina 10..multumesc oricum.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ok , deci ai martor avarie ,,masinuta cu cheita,,. Smile
Ceea ce ti-a spus fratele tau sa faci ( acel test ) aici pe forum e numit generic - test pedale-. Un fel de diagnoza motor ,,la botul calului,, Smile
Nu trebuie sa apesi nimic de 5 ori. Te pui la volan , apesi pedala de frana si acceleratia (si le ti apasate pe toata durata testului) , pui contactul si urmaresti ,,masinuta cu cheita,, daca clipeste si de cate ori clipeste. Codurile sint compuse din 4 cifre , pentru ,,0,, iti va clipi de 10 ori , intre cifrele unui cod ai o pauza mica , intre coduri daca ai mai multe erori stocate, ai o pauza discret mai mare.
Obti codurile daca e cazul si le cauti aici pentru ca s-au cam discutat toate. ( folosesti functia ,,cauta,, / (dreapta/sus))

Tot pe forum vei gasi si ,,testul agrafa,,, la fel , o alternativa de a citi erorile stocate.
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Mersi mult pt lamuriri..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR