Am și eu o întrebare la voi, dacã scot furtunul de vacuum din modulul ce comandã tija cu clapete din galeria de admisie și merg cu el așa, se poate întâmpla ceva cu pompa de vacuum sau cu altã componentã ce folosește vacuum? Cred cã acea tijã din galeria de admisie e plinã de calaminã și nu mai culiseazã, ținându-mi clapetele pe poziția închis și astfel amestecul fiind foarte sãrac în oxigen, din aceastã cauzã motorul neavând forțã.
Vreau sã fixez tija cu clapetele în poziția deschis și sã scot furtunul de vacuum. Nu știu însã dacã acest lucru poate avea repercusiuni negative asupra vreunei piese. Știu cã fãrã vacuum nu mai funcționeazã nici electovalva ce comandã geometria variabilã a turbosuflantei însã în afarã de asta pot strica ceva?
Aș vrea sã merg cu furtunul scos vreo doua sãptãmâni, pentru cã numai atunci o sã am timp sã demontez galeria și s-o curãț.
Furtunul cu pricina e cel din poza de mai jos:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)