Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am o mica dilema!
Am cumparat o Insignia din 2011 2.0 CDTI ECOFlex 96KW si tip motor A20DTH, dar pe unde am cautat anumite piese pe net, am citit ca motorul de 96KW este DTJ, nu DTH.
Ma poate ajuta cineva cu informatii legat de aceste motoare? Exista DTH de 96KW?
Va multumesc!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cele de 96 kw au cod motor A20DTJ sau A20DT în cazul celor ecoFLex, nu ºtiu de ce dar cei de la rar trec greºit codul de motor ºi în cazul meu la astra j în loc de a17DTJ , mi-au trecut a17dtr
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Oare se poate schimba treaba asta? Sunt in faza de inmatriculare si n-as vrea sa trebuiasca sa specific mereu ca e gresit in talon.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cred ca poti daca mergi la o reprezentanta, in baza VIN-ului si seriei de pe motor , sa iti scoata o hartie cu codul de motor


ca si motor este identic difera doar softul Confused
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si la mine e in talon A20DTJ dar in cartea de identitate e A20DTH.
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai la mine e DTH in cartea de Belgia, DTH in cartea de Romania, dar cum fac sa treaca DTJ in talon? O sa incerc sa vorbesc la reprezentanta Opel, poate imi dau ei o hartie sa ma ajute la Politie.
In fond motoarele sunt la fel. Oare se poate resofta pentru a fi DTH, implicit 160 cai?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
a mea e resoftata la 195. am mai avut un an si varianta de 160 cai cu care am avut un accident dauna totala si simt diferenta.
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cat a costat resoftarea la EDS? Ai experimentat ceva probleme dupa treaba asta?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine este trecuta in carte DTH.Nu trebuie sa-ti faci asa de multe probleme.
Nu ai nimic de castigat sau de pierdut,asa au trecut cei de la RAR, asta este.Te va costa timp si bani sa efectuezi o modificare care nu conteaza prea mult.
Daca vei avea nevoie de piese(revizii,reparatii) conteaza VIN-ul ,acela trebuie sa fie corect trecut in talon,tipul de motor este mai putin important.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
valentinm a scris:Pai la mine e DTH in cartea de Belgia, DTH in cartea de Romania, dar cum fac sa treaca DTJ in talon? O sa incerc sa vorbesc la reprezentanta Opel, poate imi dau ei o hartie sa ma ajute la Politie.
In fond motoarele sunt la fel. Oare se poate resofta pentru a fi DTH, implicit 160 cai?


In talon nu e trecut tipul motorului (DTJ, DTH...), sunt trecute: cilindree, putere si tipul de combustibil. In cele vechi era trecut si tipul motorului, dar in cele noi nu mai e. Doar daca nu au mai schimbat de curand tipul de talon.
  • valentinm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Talon deocamdata nu am! Am doar carte de identitate in care scrie DTH si 96KW, dar am noutati.
Am fost la Radacini Motors si dupa VIN mi-au spus ca motorul este A20DTH, greseala fiind la inscrierea puterii. Deci am aflat ca am 160 cai. Sper asa sa fie! E cineva pe aici care stie sa descifreze codul de 17 caractere?

W0LGM6EY2B1077758

Multumesc!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cere-le o hartie oficiala, ca sa te duci la RAR sa iti modifice in carte puterea, sa scrie 118 KW.
Intra pe:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=3460
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
valentinm a scris:Talon deocamdata nu am! Am doar carte de identitate in care scrie DTH si 96KW, dar am noutati.
Am fost la Radacini Motors si dupa VIN mi-au spus ca motorul este A20DTH, greseala fiind la inscrierea puterii. Deci am aflat ca am 160 cai. Sper asa sa fie! E cineva pe aici care stie sa descifreze codul de 17 caractere?

W0LGM6EY2B1077758

Multumesc!


Exista un topic care dezbate aceasta problema,poti cere colegului Edwin si te ajuta in acest sens,uite aici topicul:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57420

Mai exista o posibilitate pe site-ul ecat24.com,isa am observat ca au problemecu serverul si nu mai functioneaza.Atunci ramane varianta de mai sus(este aceeasi optiune care ti-a sugerat-o si colegul care postat inaintea mea). Very Happy
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@valentinm,

Am gasit ceva care poate te va interesa,uite aici:http://ro.vin-info.com/comanda-raportul
  • copilu13

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Ceau.Vreau sami achizitionez o insignia si sunt in dilema. Vreau una de 160 cp , la 200.000 km(reali, nu din RO cu 100.000 km aprox, si afara toate au cam 200), pana in 10.000 euro. Ce parere aveti? Sunt multi km pt acest motor cu acesti cai -160 cp A 20 DTH din cate am inteles? Ar fi mai bine cel de 131 cp ? Merci.
  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
valentinm a scris:Talon deocamdata nu am! Am doar carte de identitate in care scrie DTH si 96KW, dar am noutati.
Am fost la Radacini Motors si dupa VIN mi-au spus ca motorul este A20DTH, greseala fiind la inscrierea puterii. Deci am aflat ca am 160 cai. Sper asa sa fie! E cineva pe aici care stie sa descifreze codul de 17 caractere?

W0LGM6EY2B1077758

Multumesc!

Din VIN rezulta ca ai motorul LBS (A20DTH)
Uite si restul:
01A===TRIM COLOUR SEAT - JET BLACK
1AB===TRIM COLOUR DR PANEL - JET BLACK
2A0===MOLDING DOOR INTR RAPID COOL
3A0===MOLDING I/P RAPID COOL
4AA===INTERIOR TRIM - JET BLACK
6X1===COMPONENT FRT LH NON-COMPUTER SEL SUSP
6Y4===TIRE & WHEEL SPARE - DELETE (DO NOT USE AFTER M.Y. 2011)
7X1===COMPONENT FRT RH NON-COMPUTER SEL SUSP
8X2===COMPONENT RR LH NON-COMPUTER SEL SUSP
9X2===COMPONENT RR RH NON-COMPUTER SEL SUSP
A51===SEAT - FRT BKT, CUSTOM
A69===RESTRAINT - SEAT BELT TENSIONER, FRT, VAR. 2
A6A===ADJUSTER FRT ST MANUAL, 4 WAY, PWR VERT, DRIVER
A70===RESTRAINT SEAT BELT TENSIONER, FRT
A90===LOCK CONTROL RR CMPT LID, REM CONT ELEC RELEASE
AEF===WINDOW - POWER OPERATED, PASSENGER, EXPRESS UP/DOWN
AER===WINDOW - POWER OPERATED, RR DRS, EXPRESS UP/DOWN
AFA===INTERIOR TRIM CONFIG - #1
AG5===ADJUSTER PASS ST - MANUAL, 2 WAY
AHS===RESTRAINT - HEAD, FRT SEAT, UP/DOWN, FORE/AFT ADJUSTMENT, ACTIVE
AKN===WINDOW TYPE - TINTED
AKW===WINDSCREEN TYPE - TINTED
APG===CONTROL SEAT, POWER LUMBAR, LH
ATG===LOCK CONTROL, ENTRY REMOTE ENTRY, STANDARD RANGE
AXG===WINDOW - POWER OPERATED-EXPRESS DRIVER UP/DOWN
AXJ===VEHICLE TYPE - PASSENGER CAR
AY0===RESTRAINT SYSTEM SEAT, INFLATABLE, DRIVER & PASS, FRT & SIDE, ROOF SIDE
AY5===RESTRAINT HEAD, RR SEAT, CLOTH COVERED, CENTER
B9K===PLATE DOOR SILL COVER, "OPEL"
BAH===EQUIPMENT - SECURITY SYSTEM, IMMOBILIZATION, STEP TWO
C2B===LAMP INTR, FRT FLR ILLUMINATION
C59===VENT AIR, CONSOLE, RR
C68===HVAC SYSTEM AIR CONDITIONER FRT, AUTO, ELECTRONIC CONTROLS
C95===LAMP - INTR, ROOF, COURTESY & DUAL READING
C99===SWITCH - INFL RST I/P MDL MAN SUPPRESSION
CD1===WIPER SYSTEM RR WINDOW - DELETE
CE1===WIPER SYSTEM - WINDSCREEN, PULSE, MOISTURE SENSITIVE
CT1===COUNTRY - BELGIUM
D61===TRAY DRIVER SIDE DEPOSIT
D7C===TRAY PASS SIDE DEPOSIT, DIVIDER
DA1===ARM REST RR SEAT, STORAGE
DD8===MIRROR I/S R/V - LT SENSITIVE
DH6===MIRROR I/S FRT VAN LH & RH, SUNSHADE, ILLUM
DK6===CONSOLE ROOF INTERIOR
DP6===MIRROR PROVISIONS - HOUSING, PAINTED
DT4===ASHTRAY CIGARETTE LIGHTER
DWE===MIRROR O/S - LH & RH, RC, ELEC, HEAT, AUX WFOV/DRVR, MANFOLD, CNVX/PASS CNVX/PASS
EA1===POCKET - FRONT SEAT BACK, LH
EA2===POCKET - FRONT SEAT BACK, RH
EAC===TRIM SEAT CLOTH, DUNE
F84===RATIO TRANSAXLE FINAL DRIVE 3.09
FBD===TRIM DOOR - CLOTH, ATLANTIS
FX3===RIDE AND HANDLING - AUTOMATIC ELECTRONIC CONTROLLED
GBI===PRIMARY COLOR EXTERIOR, METRO, MET (G)
GNA===CHASSIS EQUIP FRONT - STRUT ASM
GNC===CHASSIS EQUIP REAR REAR AXLE, 4-LINK
IK9===CAMPAIGN PKG - CAMPAIGN "ECOFLEX"
J60===BRAKE SYSTEM - POWER, FRT & RR DISC, ABS, 16"
K13===EXHAUST FILTER EXHAUST SYSTEM, PARTICLE
K34===CRUISE CONTROL - AUTOMATIC, ELECTRONIC
K3S===BATTERY - LBN4, FLA, 12V, 75AH, 720 ENCCA
K60===ALTERNATOR - 100 AMP
KPA===Receptacle Electrical, Front Console Rear
KRH===FILTER AIR, POLLUTANT & ODOR
LBS===ENGINE - DIESEL, 4 CYL, 2.0L, L4, CPI, TURBO, HO, DOHC, 121KW
LHD===VEHICLE DRIVE - LEFTHAND DRIVE
M53===SHIFTER INTERLOCK CLUTCH
MDE===MOULDING B/S UPPER - BRIGHT, WINDOW ALL AROUND
MM3===MERCHANDISED TRANS MANUAL EQUIPMENT
MYJ===GEARBOX - MAN 6 SPD, (F40-6, FWD) 1ST 4.167, SIXTH 0.623
N34===STEERING WHEEL - LEATHER, 3 SPOKES
N37===STEERING COLUMN - TILT, TELESCOPING
N40===STEERING - POWER, NON-VARIABLE RATIO
NC0===EQUIPMENT EUROPEAN UNION COUNTRIES (EU)
NE9===EMISSION SYSTEM - EEC 09
QQZ===TIRE ALL 225/55R17-97W BW R/ST TL HW4 (VERY LOW ROLLING RESISTANCE)
QR8===WHEEL 17 X 7 STEEL, DELUXE
T61===LAMP SYSTEM DAYTIME RUNNING
T74===HEADLAMPS CONTROL - AUTOMATIC, DELAY
T79===LAMP - FOG, RR
T96===LAMP FOG, FRT
T9T===ORNAMENTATION LETTERING, "ECOFLEX" REAR
TR0===LAMP - INTR, ROOF, RR, COURTESY & DUAL READING
TR6===HEADLAMPS CONTROL - LEVELING SYSTEM, MANUAL
TSP===LAMP PACKAGE INTERIOR, CUSTOM
TSQ===LAMP PACKAGE INTERIOR, DELUXE
TT4===HEADLAMPS HALOGEN, 4
TTW===HEADLAMPS CONTROL - AUTOMATIC ON-OFF, TUNNEL DETECTION
U18===SPEEDOMETER - INST, KILO
U65===SPEAKER SYSTEM - 7, PREMIUM
UAG===INFOTAINMENT DISPLAY - GRAPHIC INFO DISPLAY (GID), VAR 1
UD5===SENSOR INDICATOR - PARKING ASSIST
UDC===DISPLAY INSTRUMENT - DRIVER INFO ENHANCED (ONE COLOUR GRAPHIC)
UH1===INDICATOR - SEAT BELT WARNING , RH
ULS===LOCK CONTROL - STEERING COLUMN
UPH===WIRELESS INTERFACE - SHORT RANGE, VOICE REC, SMS
US3===ANTENNA - DIVERSITY
UZZ===RADIO - AM/FM STEREO, CD-ROM, CAF, RSA, MUSIC NAVIGATOR (GME/ME/TAIWAN VERSION)
V83===Vehicle Statement ECE Organization
VG2===PROTECTOR WAX SPRAY ON - DELETE
VK8===HOLDER - EYEGLASSES
VRL===VAA/COMPONENT REL FRONT HORIZONTAL SUSPENSION
W1Y===CONTROL STEERING WHEEL, RADIO, REDUNDANT CONTROLS
W5T===ORNAMENTATION ENGINE BADGE - DELETE
W7Y===PERFORMANCE PACKAGE DECREASED ENGINE HORSE POWER
WGA===COLLECTION RDO EQUIP RECEIVING UNIT, RADIO
WRA===WIRING PROVISIONS CUSTOM WIRING HARNESS (BODY)
WRB===WIRING PROVISIONS CUSTOM WIRING HARNESS (I/P)
WTR===KIT, TIRE TIRE REPAIR (DO NOT USE AFTER M.Y. 2011)
XJ6===CHASSIS LOWERED, MODIFIED
XL8===FREQUENCIES RATING - 433 MHZ
  • cpx07

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2013

  • Mesaj Privat
poate ma poate ajuta si pe mine colegul cu detalii.
VIN: W0LGM67H991047244

Cei de la RAR au trecut in carte cod a20dth dar la verificarile online a vinului imi spun ca este dtc.
Tot in carte motorul este trecut cu 110 cp.

Va intreb asta pt ca proprietarul de la care am luat masina a facut soft tuning la eds si baietii au dus masina la 200 cp confirmat cu dyno.
Imi e greu sa cred ca din 110 se pot scoate 200.

Multumesc anticipat.
  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@cpx: ti-am raspuns -> vezi mesaj Smile
  • cpx07

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc Adi Smile acum dilema este si mai mare... cum poti sa scoti din 110 cp 200 ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR