Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am achizitionat un opel astra g 2004 1,6 twinport de cca o luna, import Germania; Facand comparatie cu alt astra g twinport al unui prieten, tot 1,6, am observat ca al lui este mult mai sprinten la demaraj, acceleratie, la al meu se simte cum ceva l-ar trage inapoi...

Am facut test cu op-com si am salvat urmatoarele valori la relantii:

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,03/05/2015. 11:5430

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 16 XEP

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali


Valori reale:

Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.57 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.45 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,873 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.19 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.14 V
Temperaturã lichid rãcire,87 °C
Temperatura aer admisie,2.84 V
Temperatura aer admisie,17 °C
Senzor rezervor,6.79 V
Senzor rezervor,5 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,760 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
EGR - poziþie comandatã,0 %
Poziþie actualã AGR,1.20 V
Ventil pentru aerisire rezervor,13 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),720 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),69 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-5
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),4
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune mare
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,873 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.4 ms
Timp de injecþie,2.2 ms
Unghi de aprindere,-2.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,3 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Putere redusã
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ


Ce mi-a atras atentia, clapeta de acceleratie in regim de avarie si intarziere aprinderii pe cilindrii...


Voi ce spuneti? sunt normale?


Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute!
Skip ads

  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Mentionez ca nu am coduri de eroare prezente...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Marirea intarzierii aprinderii pe cilindru de catre ECU se face pentru a evita detonatiile.
Amestecul sarac este in majooritatea cazurilor cauza detonatiilor. Ceea ce la tine se confirma si e de urmarit.
Amestecul sarac are multeeee cauze.
Nu tie mila de pompa de benzina? 5 litri in rezervor? Merge cu aburi....cat mai merge. Si se raceste tot cu aburi.
Clapeta de acceleratie o poti curata in conditii de siguranta. Gasesti tutorial.
Verifica twinport si catalizator. Masoara o presiune in rampa de benzina. ( 3,8bar )
Bujiile ce soarta au?
Erori ai?
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

nu am gasit memorate coduri de eroare,pompa de benzina baga cat trebuie, am verificat.o cu manometrul, twinportul lucreaza, Am sa inlocuiesc bujiile si vad apoi..Ciudat este la clapeta...de ce ar fi in avarie... murdara nu este, din cate am observat....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De proba se va folosi un carburant cu o cifra octanica minim 98,se va verifica presiunea carburantului si etanseitatea admisiei.Turatia reala este cu aproximativ 100rot/min mai mare decit cea ceruta de calculator...Cit baga pompa...?Cum ai facut verificarea ...?E important sa fie asigurata presiunea si debitul in acelasi timp... Ce intelegi prin "clapeta in avarie"...?
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am pus manometru in serie cu alimentarea din rampa injectorelor, cu motorul pornit la relantii avea fix 3,8 bari. O sa verific si admisia sa vad daca trage aer fals pe undeva... Am pus op-comul pe alt twinport si la ultima parte a valorilor reale citite la relantii, dupa datele referitoare la intarzierea aprinderii pe cilindri, este campul "Clapeta electronicã în regim de avarie Putere redusã '' La celalalt opel, in loc de putere redusa scria INACTIV.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Calculatorul motorului nu poate gestiona corect functionarea acestuia si atunci impune un mod de functionare in care limiteaza puterea motorului(limp mode).In remedierea problemei e nevoie de experienta si fler...
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Chiar daca las ECU deconectat de la baterie, imediat cu ii pun contactul, fara sa o pornesc tot in avarie este... intra in avarie direct
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La rece ai facut vreo diagnoza? E la fel?
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
La fel, tot in avarie, in rest merge ok, se tureaza pana la rosu, e puturoasa la sub 3000 rpm... comparativ cu celalalt fara avarie...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa o proba cu clapeta prietenului....
  • Valentinovale

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salutare,am un opel astra g 1.6 16 valve ,imi intrerupe in treapta 1,2,3 si cand reduc.ma poate ajuta cineva?mentionez ca am pus testerul pe ea nu am nici o eroare pe motor
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
citeste despre curatare egr si clapeta acceleratie
  • comrace_ultra

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z16XEp\P
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
o sa incerc cu alta clapeta sa vad cum este
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR