- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Am achizitionat un opel astra g 2004 1,6 twinport de cca o luna, import Germania; Facand comparatie cu alt astra g twinport al unui prieten, tot 1,6, am observat ca al lui este mult mai sprinten la demaraj, acceleratie, la al meu se simte cum ceva l-ar trage inapoi...
Am facut test cu op-com si am salvat urmatoarele valori la relantii:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,03/05/2015. 11:5430
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 16 XEP
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.57 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.45 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,873 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.19 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.14 V
Temperaturã lichid rãcire,87 °C
Temperatura aer admisie,2.84 V
Temperatura aer admisie,17 °C
Senzor rezervor,6.79 V
Senzor rezervor,5 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,760 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
EGR - poziþie comandatã,0 %
Poziþie actualã AGR,1.20 V
Ventil pentru aerisire rezervor,13 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),720 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),69 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-5
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),4
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune mare
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,873 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.4 ms
Timp de injecþie,2.2 ms
Unghi de aprindere,-2.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,3 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Putere redusã
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Ce mi-a atras atentia, clapeta de acceleratie in regim de avarie si intarziere aprinderii pe cilindrii...
Voi ce spuneti? sunt normale?
Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute!
Am facut test cu op-com si am salvat urmatoarele valori la relantii:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,03/05/2015. 11:5430
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 16 XEP
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.57 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.45 V
Poziþie clapetã - calculatã,5 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,873 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.19 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),32 kPa
Temperaturã lichid rãcire,2.14 V
Temperaturã lichid rãcire,87 °C
Temperatura aer admisie,2.84 V
Temperatura aer admisie,17 °C
Senzor rezervor,6.79 V
Senzor rezervor,5 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,760 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
EGR - poziþie comandatã,0 %
Poziþie actualã AGR,1.20 V
Ventil pentru aerisire rezervor,13 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),720 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),69 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-5
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),4
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune mare
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,873 RPM
Turaþie prescrisã,775 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Unghi Dwell,3.4 ms
Timp de injecþie,2.2 ms
Unghi de aprindere,-2.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,3 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Putere redusã
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Ce mi-a atras atentia, clapeta de acceleratie in regim de avarie si intarziere aprinderii pe cilindrii...
Voi ce spuneti? sunt normale?
Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute!
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Marirea intarzierii aprinderii pe cilindru de catre ECU se face pentru a evita detonatiile.
Amestecul sarac este in majooritatea cazurilor cauza detonatiilor. Ceea ce la tine se confirma si e de urmarit.
Amestecul sarac are multeeee cauze.
Nu tie mila de pompa de benzina? 5 litri in rezervor? Merge cu aburi....cat mai merge. Si se raceste tot cu aburi.
Clapeta de acceleratie o poti curata in conditii de siguranta. Gasesti tutorial.
Verifica twinport si catalizator. Masoara o presiune in rampa de benzina. ( 3,8bar )
Bujiile ce soarta au?
Erori ai?
Amestecul sarac este in majooritatea cazurilor cauza detonatiilor. Ceea ce la tine se confirma si e de urmarit.
Amestecul sarac are multeeee cauze.
Nu tie mila de pompa de benzina? 5 litri in rezervor? Merge cu aburi....cat mai merge. Si se raceste tot cu aburi.
Clapeta de acceleratie o poti curata in conditii de siguranta. Gasesti tutorial.
Verifica twinport si catalizator. Masoara o presiune in rampa de benzina. ( 3,8bar )
Bujiile ce soarta au?
Erori ai?
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
De proba se va folosi un carburant cu o cifra octanica minim 98,se va verifica presiunea carburantului si etanseitatea admisiei.Turatia reala este cu aproximativ 100rot/min mai mare decit cea ceruta de calculator...Cit baga pompa...?Cum ai facut verificarea ...?E important sa fie asigurata presiunea si debitul in acelasi timp... Ce intelegi prin "clapeta in avarie"...?
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Am pus manometru in serie cu alimentarea din rampa injectorelor, cu motorul pornit la relantii avea fix 3,8 bari. O sa verific si admisia sa vad daca trage aer fals pe undeva... Am pus op-comul pe alt twinport si la ultima parte a valorilor reale citite la relantii, dupa datele referitoare la intarzierea aprinderii pe cilindri, este campul "Clapeta electronicã în regim de avarie Putere redusã '' La celalalt opel, in loc de putere redusa scria INACTIV.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Valentinovale
- *
- 2 mesaje
- din 05 Mai 2015
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
Valentinovale
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- comrace_ultra
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 2004 z16XEp\P
- Arges
comrace_ultra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 z16XEp\P
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat