- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor colegilor,
Am vorbit cu cineva pt anularea filtrului de particule si respectiv a EGR-ului si in curand voi duce masina.
Din cate m-am documentat aici pe forum, am inteles ca se poate face si mai mult decat atat se poate mari si puterea motorului cu pana la 30/40% la turbo-diesel.
Eu aici n-am inteles bine anumite treburi si de aia doresc sa intreb pe cei care cunosc:
1.Daca se face anulare de EGR (in admisie intrand numai aer curat), automat va creste si puterea motorului sau pt asta va trebui sa faca alte modificari SEPARAT in ECU ?
2.Prin anulare EGR + DPF, puterea motorului va ramane tot la 150 cp sau pot sa optez pt remap cu ocazia asta ? si daca da, la ce putere se poate ajunge maxim la Z19DTH?
3.Prin REMAP se intelege modificarea parametrilor de functionare a motorului doar din ECU sau se modifica si pe partea fizica cateceva? si daca da cum ar fi?
4.La anularea fizica a EGR-ului am inteles ca este nevoie de o alta placuta de tabla dar fara gaura ca sa opreasca intrarea gazelor in admisie. Eu am posibilitatea s-o fabric, dar nu stiu din ce material si cat de groasa ar trebui sa fie. INOX, ALUMINIU sau OTEL?
5.Asta ca fapt divers, si de curiozitate: cei de la reprezentantele Opel, cum ar fi Opel West Oradea, fac la cerere pt clienti anulari de EGR/DPF si Remap (marire de putere) sau nu se incurca cu asa ceva?
6.La ce ar trebui sa fiu atent sau ce ar trebui sa urmaresc pt a nu se ivi vreo greseala la anularea corecta a EGR/DPF-ului?
Am vorbit cu cineva pt anularea filtrului de particule si respectiv a EGR-ului si in curand voi duce masina.
Din cate m-am documentat aici pe forum, am inteles ca se poate face si mai mult decat atat se poate mari si puterea motorului cu pana la 30/40% la turbo-diesel.
Eu aici n-am inteles bine anumite treburi si de aia doresc sa intreb pe cei care cunosc:
1.Daca se face anulare de EGR (in admisie intrand numai aer curat), automat va creste si puterea motorului sau pt asta va trebui sa faca alte modificari SEPARAT in ECU ?
2.Prin anulare EGR + DPF, puterea motorului va ramane tot la 150 cp sau pot sa optez pt remap cu ocazia asta ? si daca da, la ce putere se poate ajunge maxim la Z19DTH?
3.Prin REMAP se intelege modificarea parametrilor de functionare a motorului doar din ECU sau se modifica si pe partea fizica cateceva? si daca da cum ar fi?
4.La anularea fizica a EGR-ului am inteles ca este nevoie de o alta placuta de tabla dar fara gaura ca sa opreasca intrarea gazelor in admisie. Eu am posibilitatea s-o fabric, dar nu stiu din ce material si cat de groasa ar trebui sa fie. INOX, ALUMINIU sau OTEL?
5.Asta ca fapt divers, si de curiozitate: cei de la reprezentantele Opel, cum ar fi Opel West Oradea, fac la cerere pt clienti anulari de EGR/DPF si Remap (marire de putere) sau nu se incurca cu asa ceva?
6.La ce ar trebui sa fiu atent sau ce ar trebui sa urmaresc pt a nu se ivi vreo greseala la anularea corecta a EGR/DPF-ului?
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Blocare egr fara gaura si din soft= eroare si limitare putere si turatii, deci daca anulezi egr cu tabla si fara soft nu faci nimic. Egr-ul se anuleaza si soft si mecanica, ca si blocare mecanica poti folosi si tabla de doza din cate am auzit eu (adica o doza taiata si pusa acol).
Avem pe forum topic despre anulare dpf si egr, soft+egr, cauta si vei gasi.
De assemenea tot pe forum exista topic despre remapare.
Avem pe forum topic despre anulare dpf si egr, soft+egr, cauta si vei gasi.
De assemenea tot pe forum exista topic despre remapare.
- Ady_Sandor
- OP
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Stiu foarte bine ca nu se poate anula EGR sau DPF doar fizic, fara a se anula si in soft.
Am reusit astazi sa-mi fac cateva placute din tabla fara gaura pt anularea EGR-ului, iar ca metal am ales INOX, fiind rezistent la coroziune.
Inca nu mi s-a spus pretul la anularea EGR/DPF (doar din soft, pt ca fizic le rezolv eu singur acasa, am toate sculele/aparatele necesare), dar urmeaza in curand.
Imi poate spune cineva cam cat ar fi pretul cel mai rezonabil pt anularea de EGR + DPF doar din soft ? va intreb pe cei care ati mai facut, asta ca sa mai pot negocia putin.
Mi s-a spus ca trebuie dat jos ECU de pe masina ca sa se poate umbla la parametri de functionare. Bun, si stie cineva cam cat ar putea dura toata operatiunea de anulare a EGR-ului + DPF din soft?
Astazi am curatat si EGR personal acasa cu WD-40 si pot zice ca sunt multumit cum a iesit la final.
Inca ceva, am de gand sa curat toata galeria admisie, pt ca este imbacsita de depuneri (pamant, gudron, calamina, funingine,
etc), abia ca isi mai trage aer motoru, si am apelat la un mecanic.
Imi poate spune cineva cu ce se curata/spala cel mai bine si un pret pt toata operatiunea? Apa sub presiune/motorina/benzina sau ce altceva imi recomandati ?
Multumesc anticipat.
Am reusit astazi sa-mi fac cateva placute din tabla fara gaura pt anularea EGR-ului, iar ca metal am ales INOX, fiind rezistent la coroziune.
Inca nu mi s-a spus pretul la anularea EGR/DPF (doar din soft, pt ca fizic le rezolv eu singur acasa, am toate sculele/aparatele necesare), dar urmeaza in curand.
Imi poate spune cineva cam cat ar fi pretul cel mai rezonabil pt anularea de EGR + DPF doar din soft ? va intreb pe cei care ati mai facut, asta ca sa mai pot negocia putin.
Mi s-a spus ca trebuie dat jos ECU de pe masina ca sa se poate umbla la parametri de functionare. Bun, si stie cineva cam cat ar putea dura toata operatiunea de anulare a EGR-ului + DPF din soft?
Astazi am curatat si EGR personal acasa cu WD-40 si pot zice ca sunt multumit cum a iesit la final.
Inca ceva, am de gand sa curat toata galeria admisie, pt ca este imbacsita de depuneri (pamant, gudron, calamina, funingine,
etc), abia ca isi mai trage aer motoru, si am apelat la un mecanic.
Imi poate spune cineva cu ce se curata/spala cel mai bine si un pret pt toata operatiunea? Apa sub presiune/motorina/benzina sau ce altceva imi recomandati ?
Multumesc anticipat.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat