Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am o curiozitate. Va rog sa-mi explicati care este cauza pentru care atunci cand maneta schimbatorului de viteze este pe liber, masina ruleaza, dar turometrul nu sta la turatia normala de relanti (900 rot/min), ci este crescut (cam 1300 rot/min). Cand se opresc efectiv rotile, turatia revine la normal (900 rot/min). Masina nu are ABS, iar cutia de viteze este manuala. Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa ai destul vacum pentru servofrana...
Nu o mai scoate pe liber, consuma, in frana de motor consum 0.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu stiam nici eu de treaba asta. Mersi dancuciureanu!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar unele ECU comanda un ralanti marit dar toate taie injectia in frana de motor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR