Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • makiavelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Ma numesc Sebastian si am un corsa b 1.2i 16v
Problema este ca am un consum de antigel,nu foarte mare dar destul de ingrijorator,bineinteles imi face maioneza pe capacul ulei.Are antigel roz si nu vad sa piarda pe nicaieri.
Am verificat mai multe lucruri si sunt de parere ca chiulasa e ok,nu face presiune pe furtunase si nici in vasul de expansiune,nu scoate fum,nu pierde putere,nu se supra-incalzeste motorul.Deci cel mai probabil problema este de la garnitura de la capacul de distributie.Am cumparat garnitura,antigel,silicon special pt garnituti,ulei,filtru de ulei...Cand sa ma apuc de treaba am dat peste o problema,nu am acces la suruburile de la suportul motorului,adica clichetul + cheia torx nu intra pe surub pentru ca nu ii da voie aripa interioara..
Sfaturi?
Deasemenea vreau sa intreb daca e necesar sa dau lantul jos pentru a schimba garnitura aia?Nu ar fi o problema dar nu am kitul de blocare al motorului.Am inteles ca se da jos si baia de ulei si capacul de la culbutori,musai sa le dau jos?

salut si multumesc anticipat!
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca te-ai blocat la un simplu suport de motor , sfatul meu este sa nu mai continui este mult mai complicat. Ca sa poti sa desfaci trebuie manevrat sus jos motorul,apoi trebuie sa si ai scule adecvate. Da, trebuie dat lantul , patinele,baia, capac culbutori apoi cel mai important trebuiesc KM -urile.Daca nu este de la garnitura distributie si este de la chiulasa? ce faci desfaci din nou? plus ca trebuie mai multe piese si garnituri decat ai enumerat tu. Deci eu zic un NU vehement si recomand mecanic cu scule
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum !
Uite ceva info :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44565
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134110 la tine mai aiurea ca nu ai acces facil la piulite, mai bine dai jos catalizatorul (saxofon)
Daca nu ai cu ce si nu stii cam asa se intampla https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040 si exemple mai sunt.

Sfatul meu e ca dintii si masina se fac in tara, la cei care stiu meserie, nu carpaci de stai cu maseaua umflata in drum si te uiti la tigaie ca a facut poc.
  • makiavelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
mariustintea a scris:Daca te-ai blocat la un simplu suport de motor , sfatul meu este sa nu mai continui este mult mai complicat. Ca sa poti sa desfaci trebuie manevrat sus jos motorul,apoi trebuie sa si ai scule adecvate. Da, trebuie dat lantul , patinele,baia, capac culbutori apoi cel mai important trebuiesc KM -urile.Daca nu este de la garnitura distributie si este de la chiulasa? ce faci desfaci din nou? plus ca trebuie mai multe piese si garnituri decat ai enumerat tu. Deci eu zic un NU vehement si recomand mecanic cu scule


salut,mersi pentru raspuns
am scos piulita si surubul de sub suport si am miscat motorul cu un cric dar nu ceda destul cat sa bag cheia
La cealalta masina(alfa 159) i-am schimbat distributia,i-am anulat EGR si filtru de particule atat mecanic cat si din soft,damperul,etc la alta masina ce am avut(xr3i mk4) i-am facut la fel distributia,etc...nu sunt strain cu mecanica doar nu sunt foarte familiarizat cu acest motor(am masina asta doar de aproape un an si pana acum doar suspensia,becuri din bord si o aripa am schimbat la ea)
P.S. Aici pretul ar fi de la 200€ in sus..daca am piesele de ce sa nu incerc eu si totodata ma asigur ca este sau nu de la chiulasa...daca il duc la atelier si am dat bani degeaba pe piese si nu e de la garnitura aia?
  • makiavelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Bine ai venit pe forum !
Uite ceva info :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44565
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134110 la tine mai aiurea ca nu ai acces facil la piulite, mai bine dai jos catalizatorul (saxofon)
Daca nu ai cu ce si nu stii cam asa se intampla https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040 si exemple mai sunt.

Sfatul meu e ca dintii si masina se fac in tara, la cei care stiu meserie, nu carpaci de stai cu maseaua umflata in drum si te uiti la tigaie ca a facut poc.

da,stiu eu ce zici si ai dreptate,treaba e ca masina asta am luat-o sa o foloseasca prietena prin oras la servici(5km)si cand mai fac un pescuit pe drumuri mai proaste,sa nu ma bag cu a mea ca e mult mai joasa...tu te-ai porni sa faci un drum de 3000km cu 2-3 persoane intr-un 1.2? Very Happy
  • makiavelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@mariustintea,cand am fost la mecanic sa-mi dea un pret pt schimb mi-a zis ca pe langa garnitura de la capacul de distributie mai am nevoie de o garnitura metalica,care nu o am...sti despre care e vorba?
  • makiavelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
de mentionat deasemenea ca bujiile arata foarte bine,toate au aceeasi culoare,nu e niciuna mai curata ca alta,nici umede
cred ca daca ar fi garnitura de ciulasa macar una ar trebui sa fie mai curata ca restul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR