Andrei-
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z33NV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2014
- Mesaj Privat
Buna seara/ziua! Am si eu o problema cu Opelul meu.
O sa incerc sa va descriu problema cat mai amanuntit posibil; mergeam pe autostrada cu aproximativ 140km/h constant,dupa o perioada uitand ca este un damb pe drumul meu,il iau cu aceasta viteza,iar dupa sonda lambda incepe sa palpaie,instinctiv am redus viteza,ceea ce a facut sonda sa ramana mereu aprinsa,iar dupa se aprinde si masina cu cheie(nu stiu denumirea tehnica) si martorul de baterie(acela rosu din imediata apropiere a acestora)nu neaparat in aceasta ordine,apoi ca in final masina sa nu mai traga deloc,avand in momentul acesta 100km/h vad vizibil cum turometrul se duce sub 1.000,undeva la 800 de turatii fluctuând intre 800-900,iar eu cu pedala la podea masina scadea si viteza,ca urmare am reusit sa o aduc pe banda de urgenta si sa o duc acasa pe platforma. Acum cand bag contactul raman aprise sonda lambda,masina cu cheie si bateria,iar pornita masina face,in adevaratul sens al cuvantului,ca o rabla cu toba sparta tremurand toata,iar ca in final sa se opreasca,fara voia mea.
Am cateva intrebari
1. Vi s-a intamplat asta/Stiti vreo rezolvare?
2. Este posibil ca dupa ce am sarit dambul ala sa se fi deplasat vreo fisa de la bujie,dat fiind faptul ca de abia dupa ce am coborat "cu rotile pe pamant"a inceput sa dardaie si sa nu mai aibe vlaga.
O seara buna!
O sa incerc sa va descriu problema cat mai amanuntit posibil; mergeam pe autostrada cu aproximativ 140km/h constant,dupa o perioada uitand ca este un damb pe drumul meu,il iau cu aceasta viteza,iar dupa sonda lambda incepe sa palpaie,instinctiv am redus viteza,ceea ce a facut sonda sa ramana mereu aprinsa,iar dupa se aprinde si masina cu cheie(nu stiu denumirea tehnica) si martorul de baterie(acela rosu din imediata apropiere a acestora)nu neaparat in aceasta ordine,apoi ca in final masina sa nu mai traga deloc,avand in momentul acesta 100km/h vad vizibil cum turometrul se duce sub 1.000,undeva la 800 de turatii fluctuând intre 800-900,iar eu cu pedala la podea masina scadea si viteza,ca urmare am reusit sa o aduc pe banda de urgenta si sa o duc acasa pe platforma. Acum cand bag contactul raman aprise sonda lambda,masina cu cheie si bateria,iar pornita masina face,in adevaratul sens al cuvantului,ca o rabla cu toba sparta tremurand toata,iar ca in final sa se opreasca,fara voia mea.
Am cateva intrebari
1. Vi s-a intamplat asta/Stiti vreo rezolvare?
2. Este posibil ca dupa ce am sarit dambul ala sa se fi deplasat vreo fisa de la bujie,dat fiind faptul ca de abia dupa ce am coborat "cu rotile pe pamant"a inceput sa dardaie si sa nu mai aibe vlaga.
O seara buna!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
Andrei-
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z33NV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2014
- Mesaj Privat