Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Cristopher10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un opel corsa b din anul 1999 moto 1.0 cu instalatie gpl.
Astazi in jurul orei 13:00 am pornit masina si am observat ca trebuie sa tin cheia mai mult timp invartita ca sa porneasc, iar dupa ce o pornea mergea foarte bine. calatoria a durat 2 ore.
La ora 16 a trebuit sa plec din nou, cand sa o pornesc observ ca mi se aprind toti martorii de pornire, iar motorul nu mai pornea. Am tinut cheia in pozitia a treia vreo 30 de secunde fara sa se invarta electromotorul. Practic masina trebuia sa porneasca, dar indica la fel ca atunci cand ii pui contactul.
Imediat ma apuc de treaba. Trag un fir de la electromotor, il leg cu tabloul de sigurante, sa vad dac e de vina electromotorul. Masina a pornit dar se accelereaza singura, se accelereaza foarte tare(nu am turometru).
Dupa ceva timp de gandire, uitandu-ma la motor observ o mufa deasupupra sufei de acceleratie(de unde accelerezi cand esti la motor) o scot si repet operatiunea de mai sus.
Masina a pornit, ii pot controla acceleratia, dar merge in hoputi( ca atunci cand nu merge un piston sau mai degraba o bujie)
Ies sa ii fac o proba, masina merge in hopuri, iar pedala de frana este ridicata sus si tare(aproape ca nu pot frana).
In timpul probei a stat aprins martorul ca infica faptul ca e o problema la motor. (nu prea ma pricep bine)

CE credeti ca are?
O sa va fiu recunoscator pentru fiecare parere!
  • radu.preda

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Ma mir ca nu ai luat foc. Electromotorul consuma foarte multi amperi-soc la pornire. Suspectez electromotorul , clapeta de acceleratie si posibil bobina de inductie-cabluri-bujii.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce mufa ai scos,dar ai lasat servofrina fara vacuum,deci frina va functiona cu servomuschi(foarte greu).Lipsa vacuumului la servo inseamna aer fals in admisie,adica amestec sarac,putere diminuata si chiar trepidatii... Ai grija cu interventiile SF,pe masina,te pot costa mult si e pacat...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR