Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • GaBy2015

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,de curand mi-am luat un opel astra g 1.6 8v 84cp 2001 hatchback,dupa ce am luat-o am bagat in ea 600 de euro sa o pregatesc pentru rar.mi-a dat 1 singura eroare P0141 adica sonda lambda 2,am schimbat-o.a mers perfect 3-4 zile dupa sa aprins becul check engine.... ma duc eu frumos la service pun testeru pe ea si surpriza 6 erori.... am ramas masca :

P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (Bank 1 or Single Sensor)

P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0301 Cylinder 1 Misfire Detected

P0302 Cylinder 2 Misfire Detected

P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction

Sincer nici nu stiu de unde sa incep,am tot citit pe net de ma luat durerea de cap,mecanicul mi-a zis ca ar fi bobina P300,301,302,(trebuie sa ii dau un sprit uneori cand o pornesc la cald ca altfel nu o ia,si nu merge motoru rotund la relatii,inainte vibra,trepida dar dupa ce i-am schimbat sonda lambda 2 si-a revenit dar si acuma face dar parca mai incet.am bujii beru in 4 electrozi,schimbate recent max 2 saptamanii).A 2 a problema zicea de senzorul de acceleratie sau turatie ax cu came parca zicea(Crankshaft),senzorul de turatie de la vibrochen?.Problema mai mare ar fi si catalizatorul,ca degeaba schimb eu sondele lambda daca el e dus.....Mi-a mai zis ca trebuia sa schimb ambele sonde,eu am schimbat decat sonda 2(sperand ca sonda 1 poate mai tine).Am inteles ca P0420 ar fi cea mai nasoala eroare.. ca trebuie sa schimb catalizatorul.Mentionez ca masina are 114 000 km.Egr l-am curatat(nu era cine stie ce mizerie),ma gandeam sa nu fie de la ecu... m-as duce la reprezentanta sa vad.Erorile le-am sters acuma sa vedem daca mai revin.Mentionez ca masina merge bine nu mi se opreste nu face nimic,decat uneori cand o turez mai mult ca sa schimb vitezele parca da putin in nas,dar nu tot timpu,ca si cum s-ar intrerupe pentru 1 secunda.

nici nu stiu cu ce sa incep .... ceva sfaturi...
multumesc
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ECU e defect .
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pune osciloscop pe sonda vibrochen, verifiuca semnal. verfica compresie cilindri 1 si 2. prima si a doua eroare pot fi cauzate de ce ti-am scris inapoi. Verifica nivel ulei. Daca nu se rezolva, schimba ecu.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Motorul tãu nu merge ok cu bujii cu 4 electrozi. Maxim doi și alea de preferat de origine. Dupã ce le schimbi șterge erorile și vezi daca-ti mai apar coduri de defect.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai si tu dreptate.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am mers pana in urma cu o sapt cu bujii cu 4 electrozi , beru ultra x . Le-am schimbat pt ca am obs ca se mancase din electrodul central . Aveau in jur de 23000. Niciodata nu au facut figuri . Fa cum spune Tiaz , sterge erorile si vezi care mai apar.
  • GaBy2015

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am sters erorile ieri,pana acuma nu sa mai aprins nimic.Maine o sa schimb bujiile cu unele bosh in 2 electrozi,mi-am luat teapa cu cele beru dar na asta e,din greseli inveti.Si eu ma gandeam ca poate e ecu de vina,acuma vedem ce mai apare.Trebuie sa imi iau si cheie de bujii,pentru opel nu am.E de 16 ?
O sa revin cu o postare dupa ce schimb bujiile,sa vedem cum se comporta.
Cum pot sa verific ecu daca functioneaza in parametri normali?
  • GaBy2015

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi am montat bujiile GM 12 14 000 (2 electrozi),pornirea din ce am vazut o ia la prima cheie fara sprit la acceleratie(am pornit-o doar 1 singura data la cald asta dupa ce am montat bujiile noi),bujiile vechi BERU folosite doar 400 km ERAU NEGRE SI UDE CU ULEI.Momentan nu mi-a mai aparut nici o eroare.
Masina merge bine din punct de vedere tehnic.
Acuma astept si ma gandesc sa ma duc la un service opel ca sa ii fac o diagnoza calumea la motor... ce ar trebui sa verific?
Am inteles ca se desface capacul de la axele cu came si se inlocuieste garnitura de la culbutori?(daca este cazul)pentru bujiile ude de ulei.
Ei iti pot spune daca ecu functioneaza in parametri normali?
Merge resetat?(asta in cazul daca el merge bine dar are cateva erori)
Scuze ca uneori pun intrebari cam aiurea dar e primul meu opel si incep sa ma documentez,sa invat.Si sper ca in postul asta sa aflu mai multe informatii ca sa stiu ce sa fac.
Pana acuma am schimbat la ea ulei GM,toate filtrele(bune),sonda lambda 2 (bosh),bujii GM,am scris si mai sus dupa ce am montat sonda lambda 2(bosh)a mers bine pe urma a inceput nebunia cu erorile.Am pus si niste poze cu bujiile(scuzati calitatea proasta,sunt facute cu nokia 6300 in casa)


  • GaBy2015

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:pune osciloscop pe sonda vibrochen, verifiuca semnal. verfica compresie cilindri 1 si 2. prima si a doua eroare pot fi cauzate de ce ti-am scris inapoi. Verifica nivel ulei. Daca nu se rezolva, schimba ecu.


Am pus bujii GM 1214000 si porneste perfect,foarte rar mai are nevoie din cand in cand de cate un sprit(cand e motorul cald).La rece porneste forte bine.
Am niste rateru la toba,stand pe loc turez motorul si la decelerare da rateuri,mecanicul mi-a zis ca e de la bobina.Am pus testeru pe ea,e totul ok sondele lambda dau valori bune singura chestie care imi da e EGR inactiv(asta dupa ce l-am curatat,da doar in capul pistonasului)

Am facut testu de compresie,cilindru 1,2,3,4 au toate fix 12 bari.Deci sunt "perfecti"(din ce am inteles trebuie sa aiba intre 13-15).El mai urca,dar sa oprit mecanicul,cand ia dat la cheie sa invartit motorul de 3 ori la fiecare cilindru si a dat fix 12 la toate.Am facut schimbul de ulei GM acum 940 km si nu a pierdut nimic(probabil putin dar insesizabil pe joja).El mi-a zis ca bobina e de vina.
Inainte sa faca testu de compresie a scos fisele si bobina dupa efectuarea compresiei le-a bagat inapoi si am pus testeru pe ea.Mi-a dat urmatoarele erori (era normal sa le dea pentru ca am scos mufa de la bobina) :

- bobina,cilindru 1,2,3,4 misfire ; si senzorul de detonatie

Le-am sters si momentan nu mi-a mai aparut nimic.
Eu ma gandeam sa verific ECU adica desfacut,curatat mufe sau ce are el pe acolo si testat sa vad daca functioneaza in parametri normali,daca mi-a dat eroarea cu bobina de 2 ori si inainte de compresie si dupa sa cred ca indica bine si chiar de la bobina o fi problema ?
E bobina originala GM,nu stiu daca a mai fost schimbata.
Am vazut cazuri,au schimbat 3 bobine pana cand si-au dat seama ca ECU e de vina.
  • claudiu agud

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua am nevoie de ajutor dc este posibil detin un astra din 2002 1.6 benzina e englezesc in 8 valve cum pot sa aflu seria motorului sau ce euro este am doar codul caroseriei
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
[quote="GaBy2015"]
liviu2004 a scris:
Eu ma gandeam sa verific ECU adica desfacut,curatat mufe sau ce are el pe acolo si testat sa vad daca functioneaza in parametri normali,daca mi-a dat eroarea cu bobina de 2 ori si inainte de compresie si dupa sa cred ca indica bine si chiar de la bobina o fi problema ?
E bobina originala GM,nu stiu daca a mai fost schimbata.
Am vazut cazuri,au schimbat 3 bobine pana cand si-au dat seama ca ECU e de vina.


da cu spray de curatat frane pe ecu cand ai probleme, daca e ok imediat dupa, ecu defect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR