- Dr.Opel
- OP
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Amenzi de 700 lei pentru parcare neregulamentarã pe raza Sectorului 3
Primãria Sectorului 3 va aplica, din acest an, amenzi de pânã la 700 lei pentru parcarea neregulamentarã a maºinilor, potrivit unei hotãrâri a Consiliului local.
Autoritatea localã a atribuit aceastã activitate prin licitaþie publicã firmei Rosal Grup, care ar fi respectat cerinþele impuse prin caietul de sarcini.
'Aºteptãm ca Poliþia ºi Primãria sã îºi facã treaba ºi sã ne indice locul de depozitare a maºinilor ridicate.Noi facem o activitate de prestãri-servicii ºi suntem pregãtiþi. Avem maºinile achiziþionate, totul este în regulã', a declarat, Silviu Prigoanã, preºedintele societãþii Rosal, rãspunzãtoare de ridicarea maºinilor de pe stradã care încurcã circulaþia.
Reprezentantul Primãriei Sectorului 3, arh.ªtefan Dumitraºcu, a afirmat, în context, cã administraþia a stabilit deja protocolul cu Poliþia Rutierã, a identificat spaþiile de depozitare, a stabilit amenzile, dar detaliile tehnice despre aceastã operaþiune urmeazã a fi fãcute publice prin intermediul unei conferinþe de presã a primarului Liviu Negoiþã, care se va þine probabil la sfârºitul acestei sãptãmâni.
Consilierii locali ai Sectorului 3 au decis ca tarife de sancþionare 200 lei pentru ridicarea maºinilor, alte 200 lei pentru transport ºi amenzi de 300 lei pe ziua pentru depozitare
Primãria Sectorului 3 va aplica, din acest an, amenzi de pânã la 700 lei pentru parcarea neregulamentarã a maºinilor, potrivit unei hotãrâri a Consiliului local.
Autoritatea localã a atribuit aceastã activitate prin licitaþie publicã firmei Rosal Grup, care ar fi respectat cerinþele impuse prin caietul de sarcini.
'Aºteptãm ca Poliþia ºi Primãria sã îºi facã treaba ºi sã ne indice locul de depozitare a maºinilor ridicate.Noi facem o activitate de prestãri-servicii ºi suntem pregãtiþi. Avem maºinile achiziþionate, totul este în regulã', a declarat, Silviu Prigoanã, preºedintele societãþii Rosal, rãspunzãtoare de ridicarea maºinilor de pe stradã care încurcã circulaþia.
Reprezentantul Primãriei Sectorului 3, arh.ªtefan Dumitraºcu, a afirmat, în context, cã administraþia a stabilit deja protocolul cu Poliþia Rutierã, a identificat spaþiile de depozitare, a stabilit amenzile, dar detaliile tehnice despre aceastã operaþiune urmeazã a fi fãcute publice prin intermediul unei conferinþe de presã a primarului Liviu Negoiþã, care se va þine probabil la sfârºitul acestei sãptãmâni.
Consilierii locali ai Sectorului 3 au decis ca tarife de sancþionare 200 lei pentru ridicarea maºinilor, alte 200 lei pentru transport ºi amenzi de 300 lei pe ziua pentru depozitare
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Voi, bucurestenii rameti intotdeauna in urma in cluj se practica de ceva vreme ridicarea masinilor parcate neregulamentar... Interesant totusi cum se atribuie aceasta "sarcina" prin licitatii de care nu aude nimeni si cu cateva zile inainte de asa zisa licitatie firmele isi cumpara masini special concepute pt ridicarea automobilelor "parca" se stie inainte de licitatie cine va castiga...
Traiasca Romania dodoloata!
Traiasca Romania dodoloata!
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
elegance, ca sa lamurim treaba, din cate stiu eu, firma care a castigat licitatia are O SINGURA masina pentru ridicari, in Cluj... sau cel putina asa era asta toamna, cand m-am luat de patrula de politie+o echipa de comunitari, pentru ca m-a blocat un cretin pe baritiu (eu parcat regulamentar, in parcarile cu plata de pe trotuar, cretinul si-a lasat masina pe banda 1.... ca doar nu a stata mult. eu l-am asteptat doar 25 minute....). I-am intrebat de ce nu se ridica atfeld e masini, si mi-au zis ca urmeaza sa inceapa, dar deocamdata au o singura masina....
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si in Ploiesti se ridica...
Dar pe ale noastre le ridica ADP-ul, asa ca macar stam linistiti ca banii nu intra direct in buzunarul vreunui smecher, ci mai fac o pauza prin conturile Primariei pana sa ajunga in acel buzunar...
Si daca nu ti-o pot ridica din motive "geografice" atunci ti-o blocheaza... macar deblocarea costa mai putin: 50 de lei.
Dar pe ale noastre le ridica ADP-ul, asa ca macar stam linistiti ca banii nu intra direct in buzunarul vreunui smecher, ci mai fac o pauza prin conturile Primariei pana sa ajunga in acel buzunar...
Si daca nu ti-o pot ridica din motive "geografice" atunci ti-o blocheaza... macar deblocarea costa mai putin: 50 de lei.
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
aici apare si un alt aspect: criza locurilor de parcare, in specialin zonele centrale (dar nu numai)
Criza asta e rezultanta a catorva factori:
- cresterea masiva a parcului auto
- nerespectarea normelor la eliberarea autorizatiilor de constructie
- mentalitatea romanului comod, care si-a luat masina, si e cel mai tare din parcare
Primul factor e normal, masina nu mai e de multa vreme un obiect de lux, ci o necesitate. In plus devine din ce in ce mai accesibila. La asta nu comentez
Al doilea factor: In zona centrala se inghesuiesc imobile peste imobile, fara discernamant. Acelasi lucru se intampla si in cartiere. In toamna am umblat sa imi caut un apartament (adica am umblat pana acum ~3 saptamani, cand am batut palma pentru unul). Discutie intre mine si un constructor, care imi oferea un apartament intr-un bloc de 24 de apartamentein Floresti (la vreo 5 km de Cluj):
(eu) - si locuri de parcare?
(el) - da, sunt, 12 bucati
(eu) - pai nu vor fi suficiente, sunt 24 apartamente, suntem in Floresti, marea majoritate vor avea masini, ca sa poata ajunge la servici, in Cluj
(el) - primul venit, primul servit. restul, sa se descurce
............. acel "sa se descurce", va dati seama, e "sa parcheze unde stiu. in drum. si sa incurce circulatia"
Ca sa nu mai vorbim ca PUZ-ul (planul urbanistic zonal) are un coeficient care specifica cate % poti construi dintr-un teren. Majoritatea PUZ-urilor din Cluj si imprejurimi aveau acel coeficient de 35%. Asta inseamna ca poti construi 35% din teren, restul il lasi "liber" (ma rog, il amenajezi, spatii verzi, alei, etc). Pai majoritatea constructorilor pe aici contrsuiesc pe 65-70% din suprafata.... unde mai vreti si locuri de parcare?
Al treilea factor tine de noi. Daca i-am respecta pe ceilalti, si nu am parca unde ne taie capul "ca stau doar 1 minut", daca nu am tine mortis sa ne parcam masina in usa magazinului "ca nu oi cara cumparaturile in mana pana in cealalta parte de oras" buna parte din nebunia care este acum in orasele noastre ar disparea...
Asa ca, fara suparare, eu salut initiativa de a ridica masinile parcate aiurea, care blocheaza traficul, si aplicarea unor amenzi usturatoare. Daca nu ne civilizam din bun simt, ne vom civiliza din frica.
Criza asta e rezultanta a catorva factori:
- cresterea masiva a parcului auto
- nerespectarea normelor la eliberarea autorizatiilor de constructie
- mentalitatea romanului comod, care si-a luat masina, si e cel mai tare din parcare
Primul factor e normal, masina nu mai e de multa vreme un obiect de lux, ci o necesitate. In plus devine din ce in ce mai accesibila. La asta nu comentez
Al doilea factor: In zona centrala se inghesuiesc imobile peste imobile, fara discernamant. Acelasi lucru se intampla si in cartiere. In toamna am umblat sa imi caut un apartament (adica am umblat pana acum ~3 saptamani, cand am batut palma pentru unul). Discutie intre mine si un constructor, care imi oferea un apartament intr-un bloc de 24 de apartamentein Floresti (la vreo 5 km de Cluj):
(eu) - si locuri de parcare?
(el) - da, sunt, 12 bucati
(eu) - pai nu vor fi suficiente, sunt 24 apartamente, suntem in Floresti, marea majoritate vor avea masini, ca sa poata ajunge la servici, in Cluj
(el) - primul venit, primul servit. restul, sa se descurce
............. acel "sa se descurce", va dati seama, e "sa parcheze unde stiu. in drum. si sa incurce circulatia"
Ca sa nu mai vorbim ca PUZ-ul (planul urbanistic zonal) are un coeficient care specifica cate % poti construi dintr-un teren. Majoritatea PUZ-urilor din Cluj si imprejurimi aveau acel coeficient de 35%. Asta inseamna ca poti construi 35% din teren, restul il lasi "liber" (ma rog, il amenajezi, spatii verzi, alei, etc). Pai majoritatea constructorilor pe aici contrsuiesc pe 65-70% din suprafata.... unde mai vreti si locuri de parcare?
Al treilea factor tine de noi. Daca i-am respecta pe ceilalti, si nu am parca unde ne taie capul "ca stau doar 1 minut", daca nu am tine mortis sa ne parcam masina in usa magazinului "ca nu oi cara cumparaturile in mana pana in cealalta parte de oras" buna parte din nebunia care este acum in orasele noastre ar disparea...
Asa ca, fara suparare, eu salut initiativa de a ridica masinile parcate aiurea, care blocheaza traficul, si aplicarea unor amenzi usturatoare. Daca nu ne civilizam din bun simt, ne vom civiliza din frica.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
A mai fost o firma in Bucuresti la un moment dat care ridica masinile parcate ilegal; a disparut pt. ca situatia devenise periculoasa, ajunsesera sa ridice orice (ilegal sau legal parcat). Cine imi garanteaza mie ca nu se vor face abuzuri? Ce sa fac, poza la masina+sa-mi asigur vreo 2 martori de cate ori parchez undeva? Iar atata timp cat proprietarii de cladiri nu asigura locuri de parcare (si nu sunt amendati) de ce sa fie soferii?
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
parerea mea e ca ar tebui pus la punct sistemul de transport in comun. si astfel mai multa lume ar putea renunta la masina, nu toti suntem agenti sau muncim in masina. sunt multi care merg dimineata la lucru si se intorc dupa-amiaza/seara. ptr atata nu ar fi nevoie sa mergi cu masina. daca ar exista mijloace de transport in comun civilizate (curatenie, punctualitate) cred ca multa lume ar putea sa renunte la masini, sau sa le foloseasca doar in weekend sau cand merg la cumparaturi.
pe de alta parte de exemplu la mine pe strada am un individ, care tine parcate in fata casei 5 masini (Opel Manta din pacate). Sunt de acord ca poate e un pasionat, dar blocheaza mai mult de 20m din strada. Din cele 5 masini doar 2 sunt functionale, celelalte sunt pe butuci, probabil piese de schimb.
parerea mea e ca ar trebui introdus sistemul de la japonezi: ai loc de parcare (garaj, sau loc platit in fata blocului) atunci ai voie sa-ti inmatriculezi masina; nu ai loc de parcare, atunci circuli cu autobusul/metroul/tramvaiul/bicicleta/etc sau ti se permite sa inmatriculezi masina contra unor taxe muult mai mari, si existand riscul(si obligatia) de a plati multe amenzi ptr parcarea in locuri nepermise.
probabil multi o sa-mi sara in cap ptr ce am spus mai sus, dar daca stam sa gandim la curat asa este. sunt foarte multi care isi cumpara masina doar "fiindca pot" nu fiindca e o necesitate cum spunea jE . sau poate ca multi nu au nevoie de Octavia/Vectra/Passat/etc si alte masini de peste 4.5m .
am coleg care vine la lucru cu masina de la o distanta de sub 1 km, 2 strazi distanta de serviciu. l-am intrebat de nu stiu cate ori de ce nu vine pe jos, fiindca oricum el consuma mai multa benzina doar iesind din parcare si parcand in fata firmei decat pe drumul propriu zis. mi-a raspuns "vrei sa vin ca fraierul pe jos ?" no comment...
Ptr a merge la lucru zi de zi sau la cumparaturi nu ai nevoie de un "vapor". pot sa-si ia o masina mai mica ptr oras si treburile de zi cu zi, iar in momentul in care pleaci in concediu sau ai de facut un drum mai lung pot sa-ti inchiriezi o masina de clasa mai mare. Daca consideram ca majoritatea dintre noi tinem masina 3-5 ani, cred ca costurile ptr inchierere a unei masini ptr 3-5-10 concedii pe parcursul acestor ani sunt mai mici decat diferenta pe care o platesti la inceput intre o masina de clasa superioara si una de clasa mica, nepunand la socoteala pretul in plus platit la combustibil, casco, impozite,vigneta,service, etc.
numai bine va doresc.
pe de alta parte de exemplu la mine pe strada am un individ, care tine parcate in fata casei 5 masini (Opel Manta din pacate). Sunt de acord ca poate e un pasionat, dar blocheaza mai mult de 20m din strada. Din cele 5 masini doar 2 sunt functionale, celelalte sunt pe butuci, probabil piese de schimb.
parerea mea e ca ar trebui introdus sistemul de la japonezi: ai loc de parcare (garaj, sau loc platit in fata blocului) atunci ai voie sa-ti inmatriculezi masina; nu ai loc de parcare, atunci circuli cu autobusul/metroul/tramvaiul/bicicleta/etc sau ti se permite sa inmatriculezi masina contra unor taxe muult mai mari, si existand riscul(si obligatia) de a plati multe amenzi ptr parcarea in locuri nepermise.
probabil multi o sa-mi sara in cap ptr ce am spus mai sus, dar daca stam sa gandim la curat asa este. sunt foarte multi care isi cumpara masina doar "fiindca pot" nu fiindca e o necesitate cum spunea jE . sau poate ca multi nu au nevoie de Octavia/Vectra/Passat/etc si alte masini de peste 4.5m .
am coleg care vine la lucru cu masina de la o distanta de sub 1 km, 2 strazi distanta de serviciu. l-am intrebat de nu stiu cate ori de ce nu vine pe jos, fiindca oricum el consuma mai multa benzina doar iesind din parcare si parcand in fata firmei decat pe drumul propriu zis. mi-a raspuns "vrei sa vin ca fraierul pe jos ?" no comment...
Ptr a merge la lucru zi de zi sau la cumparaturi nu ai nevoie de un "vapor". pot sa-si ia o masina mai mica ptr oras si treburile de zi cu zi, iar in momentul in care pleaci in concediu sau ai de facut un drum mai lung pot sa-ti inchiriezi o masina de clasa mai mare. Daca consideram ca majoritatea dintre noi tinem masina 3-5 ani, cred ca costurile ptr inchierere a unei masini ptr 3-5-10 concedii pe parcursul acestor ani sunt mai mici decat diferenta pe care o platesti la inceput intre o masina de clasa superioara si una de clasa mica, nepunand la socoteala pretul in plus platit la combustibil, casco, impozite,vigneta,service, etc.
numai bine va doresc.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:pe de alta parte de exemplu la mine pe strada am un individ, care tine parcate in fata casei 5 masini (Opel Manta din pacate). Sunt de acord ca poate e un pasionat, dar blocheaza mai mult de 20m din strada. Din cele 5 masini doar 2 sunt functionale, celelalte sunt pe butuci, probabil piese de schimb.
parerea mea e ca ar trebui introdus sistemul de la japonezi: ai loc de parcare (garaj, sau loc platit in fata blocului) atunci ai voie sa-ti inmatriculezi masina; nu ai loc de parcare, atunci circuli cu autobusul/metroul/tramvaiul/bicicleta/etc sau ti se permite sa inmatriculezi masina contra unor taxe muult mai mari, si existand riscul(si obligatia) de a plati multe amenzi ptr parcarea in locuri nepermise.
probabil multi o sa-mi sara in cap ptr ce am spus mai sus, dar daca stam sa gandim la curat asa este. sunt foarte multi care isi cumpara masina doar "fiindca pot" nu fiindca e o necesitate cum spunea jE . sau poate ca multi nu au nevoie de Octavia/Vectra/Passat/etc si alte masini de peste 4.5m .
am coleg care vine la lucru cu masina de la o distanta de sub 1 km, 2 strazi distanta de serviciu. l-am intrebat de nu stiu cate ori de ce nu vine pe jos, fiindca oricum el consuma mai multa benzina doar iesind din parcare si parcand in fata firmei decat pe drumul propriu zis. mi-a raspuns "vrei sa vin ca fraierul pe jos ?" no comment...
Ptr a merge la lucru zi de zi sau la cumparaturi nu ai nevoie de un "vapor". pot sa-si ia o masina mai mica ptr oras si treburile de zi cu zi, iar in momentul in care pleaci in concediu sau ai de facut un drum mai lung pot sa-ti inchiriezi o masina de clasa mai mare. Daca consideram ca majoritatea dintre noi tinem masina 3-5 ani, cred ca costurile ptr inchierere a unei masini ptr 3-5-10 concedii pe parcursul acestor ani sunt mai mici decat diferenta pe care o platesti la inceput intre o masina de clasa superioara si una de clasa mica, nepunand la socoteala pretul in plus platit la combustibil, casco, impozite,vigneta,service, etc.
numai bine va doresc.
parerea mea e ca ar trebui introdus sistemul de la japonezi: ai loc de parcare (garaj, sau loc platit in fata blocului) atunci ai voie sa-ti inmatriculezi masina; nu ai loc de parcare, atunci circuli cu autobusul/metroul/tramvaiul/bicicleta/etc sau ti se permite sa inmatriculezi masina contra unor taxe muult mai mari, si existand riscul(si obligatia) de a plati multe amenzi ptr parcarea in locuri nepermise.
probabil multi o sa-mi sara in cap ptr ce am spus mai sus, dar daca stam sa gandim la curat asa este. sunt foarte multi care isi cumpara masina doar "fiindca pot" nu fiindca e o necesitate cum spunea jE . sau poate ca multi nu au nevoie de Octavia/Vectra/Passat/etc si alte masini de peste 4.5m .
am coleg care vine la lucru cu masina de la o distanta de sub 1 km, 2 strazi distanta de serviciu. l-am intrebat de nu stiu cate ori de ce nu vine pe jos, fiindca oricum el consuma mai multa benzina doar iesind din parcare si parcand in fata firmei decat pe drumul propriu zis. mi-a raspuns "vrei sa vin ca fraierul pe jos ?" no comment...
Ptr a merge la lucru zi de zi sau la cumparaturi nu ai nevoie de un "vapor". pot sa-si ia o masina mai mica ptr oras si treburile de zi cu zi, iar in momentul in care pleaci in concediu sau ai de facut un drum mai lung pot sa-ti inchiriezi o masina de clasa mai mare. Daca consideram ca majoritatea dintre noi tinem masina 3-5 ani, cred ca costurile ptr inchierere a unei masini ptr 3-5-10 concedii pe parcursul acestor ani sunt mai mici decat diferenta pe care o platesti la inceput intre o masina de clasa superioara si una de clasa mica, nepunand la socoteala pretul in plus platit la combustibil, casco, impozite,vigneta,service, etc.
numai bine va doresc.
Stai asa ca nu-i asa :
Doua exemple :
In Targu Mures , MAJORITATEA blocurilor sunt de 4 etaje , cu 16 apartamente si....12 garaje la demisol . facute in anii 70 - 85 .
In Buzau sunt blocuri de 4 etaje , cu 19apartamente si cu spatiu de parcare in fata blocului ( insemnand teren verde care nu mai e verde demult sau n-a fost niciodata , plus parcare ) de 7 masini . la fiecare bloc .
Nu mai vorbesc de turnurile aglomerate .
Tot in Buzau nu se practica locul de parcare concesionat , iar garajele existente in mun. legal concesionate sunt in numar de 50 . In tot municipiul !
Solutia ? Ma voi muta la casa . Sau cel putin voi face toate eforturile . Langa oras . La 2-3 km.
La partea cu masinile care pleaca de doua ori pe an din fata blocului sunt de acord : Nu-ti permiti , ti-o ridic eu ca Primarie sau vinde-o singur .
referitor la partea cu mkasinile de 5m. , nu e vina mea ca am bani si-mi permit un Gallardo si sunt atat de nebun dupa el incat merg aproape zilnic , si nu e vina mea ca strazile si sistematizarea oraselor a fost proiectata in anii 1970 la capacitatea prevazuta in anii 1990 . E vina democratiei de kko in care traim . Dar de ce sa se faca ceva in tara asta ? Lasa bah ca merge asa ! Ne-am obisnuit cu ea!
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:A mai fost o firma in Bucuresti la un moment dat care ridica masinile parcate ilegal; a disparut pt. ca situatia devenise periculoasa, ajunsesera sa ridice orice (ilegal sau legal parcat). Cine imi garanteaza mie ca nu se vor face abuzuri? Ce sa fac, poza la masina+sa-mi asigur vreo 2 martori de cate ori parchez undeva? Iar atata timp cat proprietarii de cladiri nu asigura locuri de parcare (si nu sunt amendati) de ce sa fie soferii?
Nu, asta e datoria lor. trebuie sa demonstreze ca ai incalcat legea.
Asta vara, in Zalau, m-am trezit cu amenda in parbriz. Parcare cu plata. Aveam tichete la mine, dar m-am uitat de jur imprejur, si nu am vazut nici un panou. Si am gasit apoi tichetul. M-am dus la biroul firmei respective, mi-au aratat pozele (una din fata, sa se vada clar numarul, una din laterala, sa prinda tot bordul, sa se vada lipsa tichetului) si cand le-am zis ca nu au panou de parcare cu plata acolo (pentru cei ce stiu zona, parcarea din centru, din fata de la biserica greco-catolica, langa club T) au venit frumos cu mine, si mi-au aratat panoul. Era, intr-adevar, dar intr-un unghi in care eu nu m-am uitat. Asa ca am platit amenda. Daca nu imi puteau arata panou care sa fie vizibil din pozitia in care am parcat masina, le dadeam pumni in cap.
Asa si cu cei ce ridica. Trebuie sa poata face dovada ca ... altfel ii dai in judecata, si ii pui sa iti plateasca despagubiri pentru faptul ca nu ai folosit masina un numar de zile.
- B-30-ADU
- **
- 114 mesaje
- din 30 Dec 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
B-30-ADU
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
Legat de acest subiect " locul de parcare " . Asa cum se intampla in Bucuresti in ultimul timp astia de la primarie au inceput sa faca parcari langa blocuri, pana aici toate bune si frumoase, dar m-am dus la circa financiara sa imi iau si eu un loc de parcare, am platit taxa de parcare pe un an de zile , am primit autorizatie, dupa care am ajuns acasa foarte fericit ca am loc de parcare . Seara cand am venit de la serviciu am gasit locul ocupat , asa cum am fost informat ca trebuie sa fac in aceasta situatie am sunat la politia comunitara care a ajuns in fata blocului in 10 minute ( chiar m-am mirat ca au venit asa repede ), le povestesc ce s-a intamplat si urmeaza raspunsul lor " nu putem face nimic , decat sa dam prin statie sa aflam unde sta propietarul " . Evident ca m-am enervat cand am auzit asa ceva, partea frumoasa acum urmeaza , dupa 5 minute li se comunica prin statie ca masina este inregistrata pe o firma din sectorul 6 ( eu stau in sectorul 3 ) . Dupa ce am aflat cine este propietarul masinii cei de la politia comunitara imi mai spun o data ca nu pot face nimic, imi ureaza o seara buna si pleaca . Aceasta mica poveste este pentru cei care o sa se afle in aceiasi situatie , adica fericiti ca dupa ce au dat un ban au si ei un loc de parcare, dar care o sa isi dea seama foarte repede ca inca traiesc in Romania si chiar daca platesc dari la stat nu beneficiaza de nimic
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
jE a scris:Asa si cu cei ce ridica. Trebuie sa poata face dovada ca ... altfel ii dai in judecata, si ii pui sa iti plateasca despagubiri pentru faptul ca nu ai folosit masina un numar de zile.
Ce frumos si corect vorbesti tu... Sunt curios, cate firme din astea cu blaturi grele (apropos, firma cu ridicarile in sectorul 3 e Rosal adica Prigoana din cate am inteles) ai dat in judecata? chiar crezi ca poti sa le faci fata in caz de proces?
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Din pacate , apropos de judecati si procese , nu prea te pui cu sistemul , ca e sinonim cu pis... contra vantului . Risti sa te stropesti
Am mai auzit , cu stupoare , ca au fost cazuri de oameni care pleaca cu masina saptamanal ( poate nu-si permit zilnic , drept care merg o data pe saptamana ) si Primaria le-a ridicat masi8na . Asta e strigator , daca e adevarat .
Am mai auzit , cu stupoare , ca au fost cazuri de oameni care pleaca cu masina saptamanal ( poate nu-si permit zilnic , drept care merg o data pe saptamana ) si Primaria le-a ridicat masi8na . Asta e strigator , daca e adevarat .
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Ce frumos si corect vorbesti tu... Sunt curios, cate firme din astea cu blaturi grele (apropos, firma cu ridicarile in sectorul 3 e Rosal adica Prigoana din cate am inteles) ai dat in judecata? chiar crezi ca poti sa le faci fata in caz de proces?
Nu am dat inca nici o firma in judecata. Dar daca as stii ca am fost nedreptatit, crede-ma ca nu m-as lasa cu una cu doua. Altfel unde ajungem? plecam umili capul si luam pozitia ghiocel? si devenim presul tuturor? Nu tata, asa ceva nu imi convine sa fac. Si hai sa iti mai zic o chestie, firmele respective fac astfel de abuzuri bizuindu-se tocmai pe faptul ca vom sta umili... si le vom multumi ca au ridicat masina, si nu au incendiat-o.
- Dr.Opel
- OP
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Joi, 15 martie 2007- ora 08:41:00
15.3.2007-8:41:0
MAªINI-RIDICARE / Maºinile parcate neregulamentar pe strãzi din sectorul 3, ridicate începând de vineri
Maºinile parcate neregulamentar pe artere din sectorul 3 al Capitalei ar putea fi ridicate, începând de vineri, de firma care a câºtigat licitaþia organizatã de Primãria sectorului 3 pentru aceastã activitate.
Edilul sectorului 3, Liviu Negoiþã, se va întâlni, joi, cu reprezentanþii firmei Rosal - societatea care a câºtigat, la începutul anului, licitaþia pentru ridicarea maºinilor -, pentru a pune la punct ultimele detalii legate de aceastã activitatea. La întâlnire vor participa ºi reprezentanþi ai Poliþiei Rutiere, al cãrei aviz este necesar pentru începerea activitãþii.
Potrivit primarului sectorului 3, activitatea de ridicare a maºinilor ar putea începe de vineri.
"Mâine (joi), la ºedinþa pe care o s-o am cu reprezentanþii firmei ºi cu cei ai Poliþiei Rutiere, vom decide dacã o sã începem aceastã activitate, poate chiar de vineri, dacã nu, sutã la sutã luni. Firma are echipamentele necesare de ridicare a vehiculelor, spaþii de depozitare a maºinilor. A mai rãmas sã stabilim, cu Poliþia Rutirã, modul de lucru. Pentru cã vrem sã lucrãm conform legii", a declarat edilul sectorului 3.
Astfel, începând de vineri, echipe mixte - formate din reprezentanþi ai Poliþiei Rutiere, Poliþiei Comunitare, inspectori ai Primãriei ºi angajaþi ai firmei - vor ridica maºinile parcate neregulamentar pe arterele din sectorul 3. Vizate sunt în special bulevardele principale, însã ºi zonele dintre blocuri. Primãria va ridica maºini parcate pe spaþii verzi, în zona intersecþiilor sau a staþiilor RATB.
Primarul Liviu Negoiþã le recomandã ºoferilor sã respecte cu stricteþe semnele privind parcarea în sectorul 3, pentru cã tot în aceste zile vor fi puse în funcþiune ºi camerele de supraveghere a traficului. Acestea sunt urmãrite simultan de dispecerul Primãriei Sectorului 3 ºi de Poliþia Rutierã, iar echipele de descongestionare a circulaþiei vor ajunge în câteva minute pentru a ridica maºinile parcate neregulamentar.
"Intervenþia se va face on-line, dacã pot sã spun aºa. Avem pus la punct acel sistem de supraveghere video a sectorului, care funcþioneazã. Intervenþia se va face ºi în urma unor reclamaþii", a precizat Negoiþã.
De asemenea, potrivit lui Negoiþã, bucureºtenii care ºi-au închiriat un loc de parcare de la primãrie pot sã apeleze la 9854 în situaþiile în care constatã cã locul le-a fost ocupat de un alt vehicul.
Edilul a precizat cã autoritatea localã a amenajat în ultimii doi ani peste 36.000 de locuri de parcare, alte 40.000 urmând sã fie gata pânã la sfârºitul anului.
"Cererea de locuri de parcare a fost de doar 20.000, iar noi am amenajat deja peste 36.000 de locuri de parcare. Dacã ºoferii nu folosesc aceste locuri ºi parcheazã neregulamentar vor afla cã Primãria nu glumeºte", a mai spus Negoiþã.
Astfel, ºoferii care nu folosesc cele peste 36.000 de noi parcãri realizate de Primãrie ºi îºi lasã maºinile la întâmplare vor fi nevoiþi sã scoatã din buzunar cel puþin 700 de lei, reprezentând taxa de ridicare, amenda ºi taxa de depozitare a maºinii.
ªoferii care nu îºi vor gãsi maºina pe care ºi-au parcat-o neregulamentar pot sã apeleze la numãrul de telefon 9854 sau la numãrul societãþii Rosal - 0788.675.876.
Angajaþii Rosal, însoþiþi de poliþiºtii comunitari ºi de echipaje ale Poliþiei Rutiere, vor face fotografii ale autoturismului care încurcã traficul sau parcarea altor vehicule, vor încheia un proces-verbal ºi apoi vor ridica autoturismul, pe care îl vor depozita în zona fostei societãþi Acumulatorul, pe un spaþiu aparþinând firmei Rosal.
Posesorii maºinilor ridicate vor trebui sã prezinte cartea de identitate ºi talonul maºinii ºi sã aibã asupra lor 700 lei noi, reprezentând taxa de ridicare (200 lei), taxa de transport (200 de lei) ºi taxa de depozitare pentru 24 de ore (300 de lei). Dacã nu-ºi vor recupera maºina în aceeaºi zi, posesorii vehiculelor ridicate de Rosal vor trebui sã plãteascã în plus câte 300 lei noi pentru fiecare 24 de ore staþionate suplimentar. La aceºti bani se adaugã plata amenzii, care poate fi fãcutã ulterior, la Direcþia de taxe ºi impozite locale.
15.3.2007-8:41:0
MAªINI-RIDICARE / Maºinile parcate neregulamentar pe strãzi din sectorul 3, ridicate începând de vineri
Maºinile parcate neregulamentar pe artere din sectorul 3 al Capitalei ar putea fi ridicate, începând de vineri, de firma care a câºtigat licitaþia organizatã de Primãria sectorului 3 pentru aceastã activitate.
Edilul sectorului 3, Liviu Negoiþã, se va întâlni, joi, cu reprezentanþii firmei Rosal - societatea care a câºtigat, la începutul anului, licitaþia pentru ridicarea maºinilor -, pentru a pune la punct ultimele detalii legate de aceastã activitatea. La întâlnire vor participa ºi reprezentanþi ai Poliþiei Rutiere, al cãrei aviz este necesar pentru începerea activitãþii.
Potrivit primarului sectorului 3, activitatea de ridicare a maºinilor ar putea începe de vineri.
"Mâine (joi), la ºedinþa pe care o s-o am cu reprezentanþii firmei ºi cu cei ai Poliþiei Rutiere, vom decide dacã o sã începem aceastã activitate, poate chiar de vineri, dacã nu, sutã la sutã luni. Firma are echipamentele necesare de ridicare a vehiculelor, spaþii de depozitare a maºinilor. A mai rãmas sã stabilim, cu Poliþia Rutirã, modul de lucru. Pentru cã vrem sã lucrãm conform legii", a declarat edilul sectorului 3.
Astfel, începând de vineri, echipe mixte - formate din reprezentanþi ai Poliþiei Rutiere, Poliþiei Comunitare, inspectori ai Primãriei ºi angajaþi ai firmei - vor ridica maºinile parcate neregulamentar pe arterele din sectorul 3. Vizate sunt în special bulevardele principale, însã ºi zonele dintre blocuri. Primãria va ridica maºini parcate pe spaþii verzi, în zona intersecþiilor sau a staþiilor RATB.
Primarul Liviu Negoiþã le recomandã ºoferilor sã respecte cu stricteþe semnele privind parcarea în sectorul 3, pentru cã tot în aceste zile vor fi puse în funcþiune ºi camerele de supraveghere a traficului. Acestea sunt urmãrite simultan de dispecerul Primãriei Sectorului 3 ºi de Poliþia Rutierã, iar echipele de descongestionare a circulaþiei vor ajunge în câteva minute pentru a ridica maºinile parcate neregulamentar.
"Intervenþia se va face on-line, dacã pot sã spun aºa. Avem pus la punct acel sistem de supraveghere video a sectorului, care funcþioneazã. Intervenþia se va face ºi în urma unor reclamaþii", a precizat Negoiþã.
De asemenea, potrivit lui Negoiþã, bucureºtenii care ºi-au închiriat un loc de parcare de la primãrie pot sã apeleze la 9854 în situaþiile în care constatã cã locul le-a fost ocupat de un alt vehicul.
Edilul a precizat cã autoritatea localã a amenajat în ultimii doi ani peste 36.000 de locuri de parcare, alte 40.000 urmând sã fie gata pânã la sfârºitul anului.
"Cererea de locuri de parcare a fost de doar 20.000, iar noi am amenajat deja peste 36.000 de locuri de parcare. Dacã ºoferii nu folosesc aceste locuri ºi parcheazã neregulamentar vor afla cã Primãria nu glumeºte", a mai spus Negoiþã.
Astfel, ºoferii care nu folosesc cele peste 36.000 de noi parcãri realizate de Primãrie ºi îºi lasã maºinile la întâmplare vor fi nevoiþi sã scoatã din buzunar cel puþin 700 de lei, reprezentând taxa de ridicare, amenda ºi taxa de depozitare a maºinii.
ªoferii care nu îºi vor gãsi maºina pe care ºi-au parcat-o neregulamentar pot sã apeleze la numãrul de telefon 9854 sau la numãrul societãþii Rosal - 0788.675.876.
Angajaþii Rosal, însoþiþi de poliþiºtii comunitari ºi de echipaje ale Poliþiei Rutiere, vor face fotografii ale autoturismului care încurcã traficul sau parcarea altor vehicule, vor încheia un proces-verbal ºi apoi vor ridica autoturismul, pe care îl vor depozita în zona fostei societãþi Acumulatorul, pe un spaþiu aparþinând firmei Rosal.
Posesorii maºinilor ridicate vor trebui sã prezinte cartea de identitate ºi talonul maºinii ºi sã aibã asupra lor 700 lei noi, reprezentând taxa de ridicare (200 lei), taxa de transport (200 de lei) ºi taxa de depozitare pentru 24 de ore (300 de lei). Dacã nu-ºi vor recupera maºina în aceeaºi zi, posesorii vehiculelor ridicate de Rosal vor trebui sã plãteascã în plus câte 300 lei noi pentru fiecare 24 de ore staþionate suplimentar. La aceºti bani se adaugã plata amenzii, care poate fi fãcutã ulterior, la Direcþia de taxe ºi impozite locale.
- Dr.Opel
- OP
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Dupa cum vedeti, parcarea unei masini pe 24h pe un maidan ROSAL de linga Acumulatorul face 3 milioane de lei vechi ! Nici in centrul Parisului in parcari amenajate la subsol nu costa 90 euro pe zi (este 5 euro pe ora si max 50 daca iei pe toata ziua). Pe linga asta sunt convins ca la ora 17 parcul se inchide si tu, ca slujbas cinstit care ti-ai parcat masina pe marginea unui trotoar (nu intra in discutie nesimtitii care isi lasa masinile pe oriune) si n-ai fost atent ca in capatul strazii e un semn de interzicere n-ajungi pina la ora inchiderii vei plati pt doua zile. Cum poate firma Rosal sa practice preturi de lux pentru niste amariti pe care ii vor vina fara mila. De asemena, cum sa ceri 200 de RON pentru o simpla ridicare! Dupa care inca 200 RON pentru transport (aici sa zicem ca s-ar mai apropia ceva ceva de un cost real)
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- OP
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Nu 50 RON, dar nici 700!!! Nicaieri in lume nu se dau amenzi echivalente cu salariul mediu pe economie pentru o parcare! Si ca sa vedeti ca baietii destepti s-au aruncat la cascaval iata ce spune acum citeva minute Videanu
Videanu: Ridicarea maºinilor în sectorul 3 - o activitate temporarã
Ridicarea maºinilor parcate neregulamentar pe strãzile din sectorul 3 al Capitalei va fi o activitate temporarã, acest tip de operaþiuni urmând sã fie reglementatã la nivel municipal, în cel mult o lunã, a declarat, joi, într-o conferinþã de presã, primarul general Adriean Videanu.
Edilul Capitalei a mai spus cã activitatea de ridicare a maºinilor de cãtre autoritãþile sectorului 3 nu poate începe vineri, în lipsa unui aviz dat de municipalitate.
"ªtiu despre decizia luatã de Consiliul Local al sectorului 3, însã ridicarea maºinilor nu poate începe vineri. Deocamdatã, domnul primar Negoiþã nu are avizul municipalitãþii pentru a ridica maºini de pe bulevardele sectorului 3. (...) Problema se discutã iar, în principiu, voi da acest aviz", a precizat Videanu.
El a afirmat cã activitatea de ridicare a maºinilor va începe, în aceastã zonã administrativã a oraºului, cel mai probabil de sãptãmâna viitoare.
Potrivit edilului Capitalei, Executivul municipal va supune spre aprobare Consiliului General, în prima ºedinþã, un proiect de hotãrâre privind ridicarea maºinilor parcate neregulamentar.
"În Bucureºti acest tip de activitate trebuie sã funcþioneze în mod unitar. De aceea, în prima ºedinþã a CGMB vom discuta despre ridicarea maºinilor. Mai mult - iar domnul primar Liviu Negoiþã ºtie acest lucru - deciziile CGMB sunt obligatorii pentru sectoare, iar în momentul în care vom reglementa aceastã problemã, atunci Consiliul Local al sectorului 3 va adapta hotãrârea la exigenþele impuse de municipalitate", a mai spus Videanu.
Primarul general a adãugat cã, pânã la reglementarea activitãþii de ridicare a maºinilor la nivelul Capitalei, edilii sectorul 3 pot sã desfãºoare acest tip de operaþiuni, însã temporar.
"Repet, este o activitate temporarã. (...) Sectoarele nu au personalitate juridicã, iar orice decizie luatã de CGMB devine obligatorie ºi pentru sectoare. În proiectul de hotãrâre pe care îl vom iniþia vom reduce cuantumul amenzilor, care, personal, mi se par exagerate. Dupã ce am revizuit proietul de hotãrâre, am modificat ºi penalitãþile raportat la puterea de cumpãrare. Greºte omul, dar nu poþi sã-i pui penalitãþi cât un salariu mediu pe economie", a mai spus Videanu, adãugând cã edilii sectorului 3 vor fi nevoiþi sã-ºi adapteze decizia la exigenþele impuse de municipalitate pentru acest tip de activitate.
Videanu: Ridicarea maºinilor în sectorul 3 - o activitate temporarã
Ridicarea maºinilor parcate neregulamentar pe strãzile din sectorul 3 al Capitalei va fi o activitate temporarã, acest tip de operaþiuni urmând sã fie reglementatã la nivel municipal, în cel mult o lunã, a declarat, joi, într-o conferinþã de presã, primarul general Adriean Videanu.
Edilul Capitalei a mai spus cã activitatea de ridicare a maºinilor de cãtre autoritãþile sectorului 3 nu poate începe vineri, în lipsa unui aviz dat de municipalitate.
"ªtiu despre decizia luatã de Consiliul Local al sectorului 3, însã ridicarea maºinilor nu poate începe vineri. Deocamdatã, domnul primar Negoiþã nu are avizul municipalitãþii pentru a ridica maºini de pe bulevardele sectorului 3. (...) Problema se discutã iar, în principiu, voi da acest aviz", a precizat Videanu.
El a afirmat cã activitatea de ridicare a maºinilor va începe, în aceastã zonã administrativã a oraºului, cel mai probabil de sãptãmâna viitoare.
Potrivit edilului Capitalei, Executivul municipal va supune spre aprobare Consiliului General, în prima ºedinþã, un proiect de hotãrâre privind ridicarea maºinilor parcate neregulamentar.
"În Bucureºti acest tip de activitate trebuie sã funcþioneze în mod unitar. De aceea, în prima ºedinþã a CGMB vom discuta despre ridicarea maºinilor. Mai mult - iar domnul primar Liviu Negoiþã ºtie acest lucru - deciziile CGMB sunt obligatorii pentru sectoare, iar în momentul în care vom reglementa aceastã problemã, atunci Consiliul Local al sectorului 3 va adapta hotãrârea la exigenþele impuse de municipalitate", a mai spus Videanu.
Primarul general a adãugat cã, pânã la reglementarea activitãþii de ridicare a maºinilor la nivelul Capitalei, edilii sectorul 3 pot sã desfãºoare acest tip de operaþiuni, însã temporar.
"Repet, este o activitate temporarã. (...) Sectoarele nu au personalitate juridicã, iar orice decizie luatã de CGMB devine obligatorie ºi pentru sectoare. În proiectul de hotãrâre pe care îl vom iniþia vom reduce cuantumul amenzilor, care, personal, mi se par exagerate. Dupã ce am revizuit proietul de hotãrâre, am modificat ºi penalitãþile raportat la puterea de cumpãrare. Greºte omul, dar nu poþi sã-i pui penalitãþi cât un salariu mediu pe economie", a mai spus Videanu, adãugând cã edilii sectorului 3 vor fi nevoiþi sã-ºi adapteze decizia la exigenþele impuse de municipalitate pentru acest tip de activitate.