Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna,sunt proaspatul(o luna) posesor al unui Opel Insignia,din pacate pe langa consumul care mi se pare cam ridicat (6,7 exterior) am observat ca acul care indica temperatura lichidului de racire nu sta constant,dupa 30 de minute de condus(vezi poza) arata asa.Motor 2.0 tdci 130 cp,cutie automata,dotare Cosmo.Are careva idee ce poate fi?
Multuesc anticipat Smile
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ramane blocat termostatul pe deschis.......altul nou.
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
pf....mersi:)
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mie cand mi s-a built termostatul mergea GMV -ul (ventilatorul) non stop si aveam si eroare in bord...SVS..deci dc nu au eroare in bord nu stiu dc e termostatul
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Depinde, poate sa dea sau nu.......
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
nu-mi arata nimic in bord,daca merg cu 120 km/h sta constant pe mijloc,dar daca reduc viteza la 80 cade si dupa 3-4 minute revine la mijloc,oscileaza continuu dar nu cade sub linia din poza.... ii ciudat,in cartea service scrie ca sa schimbat tot lichidul de racire luna trecuta pentru iarna...
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La tester ai fost?...Mie cand aveam termostatul defect mi-a aparut eroarea si la tester...si am stiut exact ca e termostatul...l-am schimbat si s-a rez prblema..
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
nu,inca nu,urmeaza dupa sarbatori probabil...
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Lamuriti-ma si pe mine va rog.... temperatura apei e la 70gr.... o las la relanti si scade aproape de 50gr.... e normal? Termostatul e nou, asta fiind motivul pentru care l-am schimbat initial.... E normal? Parerea mea e ca daca nu ajunge la 90gr sa nu deschida iar la relanti temperatura ar trebui sa creasca nu sa scada....
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Uite cum sta treaba la diesel. A ajuns la 70 de grade. O lasi la relanti. Clima cum este pornita sau oprita? Daca e pornita e foarte logic sa scada. Daca e oprita clima temperatura motorului va continua sa creasca. Aici vorbim de temperaturi negative. Ai minus 5 grade afara si prin radiatorul de habitaclu circula apa. Ventilatorul sufla aer la minus 5 grade prin el si incearca sa aduca temperatura din habitaclu la cat o stabilesti tu. La relanti motorul nu va putea niciodata sa suplineasca aceasta diferenta imensa de temepratura. Vorbesc din experienta cu mai multe motoare diesel.
Masina ta nu are nimic.
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scade la relanti cu clima oprita. Nu ar trebui sa tina inchis termostatul daca nu are 90gr? Si in conditiile astea, temperatura motorului sa creasca chiar si la relanti?
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La mine si la relanti si in mers temperatura (acul) sta la 90 grade.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Atunci e o problema. La relanti, cu motorul deja la 90 de grade, cu clima oprita ar trebui sa mentina temperatura fara probleme. Termostatul cred ca e bun daca l-ai schimbat, sa nu scape pe langa garnitura.
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Toate simptomele astea sunt înainte ca temperatura apei sa ajungã la 90gr. Dupã ce ajunge la 90 nu mai coboarã. De exemplu am mers 10 km cu 100kmh și apa a ajuns doar la 60gr unde a si rãmas în ultimii 3 km. .. Temp ext -6gr
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E normal. La multi ani! Smile
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Smile inseamna ca sunt 460 de lei cheltuiti "cu cap".... chiar o sa imi resetez km sa vad in exact cati km ajunge la 90gr....
La multi ani tuturor!
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ok,so am fost la reprezentanta deoarece incepusem sa observ scaderea nivelului de antigel in vas 1 l in 3 luni si am aflat ca imi era crapat capacul ekg? sau ceva de genul de la circuitul de racire a gazelor,cica o problema foarte comuna la Insignia tocma de aceeia aveau pe stoc,ma costat 180 lei piesa si 200 manopera(erau ruginite suruburile si a trebuit dat jos cu termostat) si sa inlocuit antigelul. Multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Capacul EGR! Pe mine m-a costat 160 lei cu 100 lei manopera!
  • Zach_Ionut

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2014

  • Mesaj Privat
da,probabil la mine tembela aia care a avut masina inainte a spalat motorul cu ceva substanta si toate suruburile is pline de rugina,sa chinuit omu o vreme cu ele,deci merita.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu este neaparat de la solutiile de spalat si la mine erau "atacate", a durat putin pana s-au desfacut, este din cauza temperaturii din zona respectiva...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR