- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna,sunt proaspatul(o luna) posesor al unui Opel Insignia,din pacate pe langa consumul care mi se pare cam ridicat (6,7 exterior) am observat ca acul care indica temperatura lichidului de racire nu sta constant,dupa 30 de minute de condus(vezi poza) arata asa.Motor 2.0 tdci 130 cp,cutie automata,dotare Cosmo.Are careva idee ce poate fi?
Multuesc anticipat
Multuesc anticipat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Lamuriti-ma si pe mine va rog.... temperatura apei e la 70gr.... o las la relanti si scade aproape de 50gr.... e normal? Termostatul e nou, asta fiind motivul pentru care l-am schimbat initial.... E normal? Parerea mea e ca daca nu ajunge la 90gr sa nu deschida iar la relanti temperatura ar trebui sa creasca nu sa scada....
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Uite cum sta treaba la diesel. A ajuns la 70 de grade. O lasi la relanti. Clima cum este pornita sau oprita? Daca e pornita e foarte logic sa scada. Daca e oprita clima temperatura motorului va continua sa creasca. Aici vorbim de temperaturi negative. Ai minus 5 grade afara si prin radiatorul de habitaclu circula apa. Ventilatorul sufla aer la minus 5 grade prin el si incearca sa aduca temperatura din habitaclu la cat o stabilesti tu. La relanti motorul nu va putea niciodata sa suplineasca aceasta diferenta imensa de temepratura. Vorbesc din experienta cu mai multe motoare diesel.
Masina ta nu are nimic.
Masina ta nu are nimic.
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
bizzoo
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
ok,so am fost la reprezentanta deoarece incepusem sa observ scaderea nivelului de antigel in vas 1 l in 3 luni si am aflat ca imi era crapat capacul ekg? sau ceva de genul de la circuitul de racire a gazelor,cica o problema foarte comuna la Insignia tocma de aceeia aveau pe stoc,ma costat 180 lei piesa si 200 manopera(erau ruginite suruburile si a trebuit dat jos cu termostat) si sa inlocuit antigelul. Multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Zach_Ionut
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2014
- Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Bihor
Zach_Ionut
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 W0LGT67K9910874
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat