Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Imi caraie la introducerea in treapta 3, s-a mai confruntat cineva cu asa ceva, in celelate intra foarte usor, cu un deget, ce ar putea fi ?
Mentionez ca ambreiajul a fost schimbat recent cu tot cu volanta, s-a schimbat si uleiul la cutie, cel vechi era foarte curat fara pic de pilitura deci nu cred ca e vorba de uzura la cutie, poate ceva la timonerie sau levier ...
Motor Z19DT Vectra c
Mentionez ca ambreiajul a fost schimbat recent cu tot cu volanta, s-a schimbat si uleiul la cutie, cel vechi era foarte curat fara pic de pilitura deci nu cred ca e vorba de uzura la cutie, poate ceva la timonerie sau levier ...
Motor Z19DT Vectra c
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Acum o ora am fost la cineva s-a uitat la ea si verdict probleme la timonerie o bucsa sau ce e chestia aia de plastic care e in capul tijei pe cutie e slabita rau iese foarte usor de pe bolt spre deosebire de cealalta, numai in mers caraie, pe loc intra perfect, a incercat sa traga putin spre stanga cand baga in 3 si a intrat perfect si in mers acum caut chestia aia de plastic rotunda dar n-am gasit nimic daca stie cineva de unde se poate lua il rog sa scrie aici.
- mephisto
- **
- 253 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Signum 2006 Z19DTH
- Bucuresti
mephisto
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am gasit-o la cineva acea bucsa sau ce e si am scimbat-o dar tot asa face, am sa ma duc la cineva sa verifice si levierul(sau cum ii zice ansamblului acela de intra in cutie si pe el e prinsa timoneria la cutia F40, daca nu din ce mi s-a spus este sincronul de la treapta 3, dar nu inteleg cum s-a stricat asa din senin, cand cutia nu a fost fortata sau altceva. Deci pe loc la relanti intra perfect in treapta trei, in mers cateodata caraie rau, altadata doar agata, de sarit nu sare din treapta, zgomote ciudate nu are, in restul treptelor intra foarte lin.
Repet cutia nu a fost fortata, ulei are suficient, dupa schimbarea volantei mergea perfect, iar de atunci n-am facut mai mult de 2000km, am alta masina de alergat, problema a aparut brusc.
S-a mai lovit cineva de asa ceva la cutia F40 ?
In varianta cea mai neagra cu sincronul, se gasesc piese pentru reparatie la F40 sau alta cutie ?
Repet cutia nu a fost fortata, ulei are suficient, dupa schimbarea volantei mergea perfect, iar de atunci n-am facut mai mult de 2000km, am alta masina de alergat, problema a aparut brusc.
S-a mai lovit cineva de asa ceva la cutia F40 ?
In varianta cea mai neagra cu sincronul, se gasesc piese pentru reparatie la F40 sau alta cutie ?
- gheorghe stefan
- *
- 1 mesaje
- din 18 Mai 2012
- Vectra 2008 Z19DTH
- Constanta
gheorghe stefan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
salut sa stii ca si eu am aceeasi problema ca si tine .in rest toate vitezele intra perfect numai in treapta 3 caraie .problema este sigur din cutie.Daca era din timonerie sau cablurile de comanda trebuia sa gasesti foarte greu vitezele [toate] .La vectra mea caraie mai ales cand conduc mai sportiv dar deocamdata nu ma deranjeaza
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Da intre timp am fost la cineva si este sincronul la treapta 3 sau sincroanele, din ce am inteles ca ar avea doua sincroane pe primele 4 trepte aceasta cutie F40, inca n-am avut timp sa o dau jos dar in maxim o saptamana ma duc cu ea la doctor si revin cu detalii, oricum toti vorbesc mai ales pe forumurile straine de F40 ca fiind o cutie puternica si chiar fac modificari la alte masini pentru a o avea, dar nu e chiar asa, sa cedeze din senin fara sa fie fortata nu ma asteptam nici in cel mai prost scenariu ... nici o cutie de dacie nu cedeaza asa usor, am baietii la firma pe papucuri care merg cu peste 1 tona si baga in viteza fara sa calce ambreiajul cateodata si tot nu au nimic de ani de zile, iar asta menajata la maxim si tot nu-i convine.
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cam intr-o saptamana ma duc cu ea la cel care a pus verdictul, ca pana atunci nu am timp, mai ales ca vreau sa stau langa el, s-a laudat ca o poate repara si ca ii vin piesele (sincroane si ce o mai fi) in maxim 2 zile, daca nu se rezolva o sa te contactez, imi pare rau in primul rand de cutie, ca a fost menajata , mai mult drumuri lungi fara schimbari dese, si in al doilea rand nu vreau sa dau alti bani pe o alta cutie dupa cati bani am bagat in masina pana acum mecanicul zicand ca nu depaseste 700 lei toata reparatia, fara demontare/remontare.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
CUTIE SECAND. Cu garantie la ia 6 luni ( da unele parcuri).DB77AAA are dreptate , costul reparatiei te va duce mult peste o cutie secand si plus de asta ai nevoie doar pe original.Celelalte nu calca bine (au un mic joc ) care in timp fac k , cutia sa cedeze in mai putin de 50 000 ( jocul se mareste si ajungi de unde ai plecat)
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, vad ce-o fi cand o sa o desfaca, dar am incredere in el, mi-a mai reparat acum un an o cutie la un utilaj foarte sofisticat, la care nu gaseam cutie second, pana sa dau de el altii se uitau la cutie ca la felu 14, altii imi dadeau preturi de peste 5000 lei pt reparatie, si atunci cand tot cautam am dat de baiatul acesta care mi-a zis ca o face cu 1400 ron, si atat mi-a luat si cutie merge prefect si astazi, de aceea am incredere in el.
@DB77AAA Nu are cum sa fie de la ulei, cand am schimbat volanta am scos si uleiul din cutie, si am bagat aceiasi specificatie originala de la GM de care imi pare rau ca am mai dat si pe uleiul ala aproape 200 ron, ca cica nu s-ar mai face acea specificatie la GM si e cam rar 48 ron litru, si daca intra 3.2 parca am luat 4l.
@DB77AAA Nu are cum sa fie de la ulei, cand am schimbat volanta am scos si uleiul din cutie, si am bagat aceiasi specificatie originala de la GM de care imi pare rau ca am mai dat si pe uleiul ala aproape 200 ron, ca cica nu s-ar mai face acea specificatie la GM si e cam rar 48 ron litru, si daca intra 3.2 parca am luat 4l.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut. Problema la Vectra CII 1,9 cdti 110kW/150hp Z19DTH din 2008, cutie viteze/transmisie MZ3 este cam asa:
Imi agatza/sare putin la introducerea in treapta a 3-a cu motorul la o temperatura sub cea optima de functionare a motorului, dar cateodata si la temperatura optima.
Problema apare la introducerea in treapta a 3-a din treapta a 2-a, dar NU si din a 4-a in a 3-a
Eu am banuit ambreiajul, dar aparent acesta e ok. Am volanta noua montata acum 3 saptamani.
Masina mea e inmatriculata si ruleaza in Danemarca!
Poate vine cineva cu o solutie concreta (cat o mai am in garantie).... ca dealerul nu vrea sa isi bage nasul daca nu e problema grava dar vreau sa il oblig cumva, pentru ca nu sunt sofer de un an.... stiu ca e ceva in neregula!
Poate are cineva o poza cu ce ne intereseaza!?
Ajutor!
Cu respect,
Gabriel
Imi agatza/sare putin la introducerea in treapta a 3-a cu motorul la o temperatura sub cea optima de functionare a motorului, dar cateodata si la temperatura optima.
Problema apare la introducerea in treapta a 3-a din treapta a 2-a, dar NU si din a 4-a in a 3-a
Eu am banuit ambreiajul, dar aparent acesta e ok. Am volanta noua montata acum 3 saptamani.
Masina mea e inmatriculata si ruleaza in Danemarca!
Poate vine cineva cu o solutie concreta (cat o mai am in garantie).... ca dealerul nu vrea sa isi bage nasul daca nu e problema grava dar vreau sa il oblig cumva, pentru ca nu sunt sofer de un an.... stiu ca e ceva in neregula!
Poate are cineva o poza cu ce ne intereseaza!?
Ajutor!
Cu respect,
Gabriel
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
@DB77AAA - se poate face bucatele desi e mult mai complicat, ca la alte cutii.
Desi nu am revenit cu noutati atunci, revin acum poate se mai loveste cineva de aceasta problema, dupa cum spuneam cutia caraia la introducerea in treapta 3, am gasit pe cineva dornic sa desfaca cutia, si care credea ca va face rost de piese rapid, dar stupoare, piesele de schimb pentru aceasta cutie F40 sunt un subiect tabu, am cautat o luna cred dupa piese am intrebat la multi distribuitori, pe site-uri in afara, ba chiar si ei se plangeau ca nu gasesc piese.
Am luat alta cutie, iar pe cea veche as vrea sa o repar sa mai scot din paguba, este uzat un inel de franare din bronz pe tr 3 in rest e perfecta, daca are cineva o cutie incompleta, sparta sau cu alte probleme, poate ma ajutati cu piesa in cauza.
Desi nu am revenit cu noutati atunci, revin acum poate se mai loveste cineva de aceasta problema, dupa cum spuneam cutia caraia la introducerea in treapta 3, am gasit pe cineva dornic sa desfaca cutia, si care credea ca va face rost de piese rapid, dar stupoare, piesele de schimb pentru aceasta cutie F40 sunt un subiect tabu, am cautat o luna cred dupa piese am intrebat la multi distribuitori, pe site-uri in afara, ba chiar si ei se plangeau ca nu gasesc piese.
Am luat alta cutie, iar pe cea veche as vrea sa o repar sa mai scot din paguba, este uzat un inel de franare din bronz pe tr 3 in rest e perfecta, daca are cineva o cutie incompleta, sparta sau cu alte probleme, poate ma ajutati cu piesa in cauza.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut!
De unde ai luat alta cutie? Mai prezinta problema la treapta 3?
Nu se poate comanda piesa direct la Opel in Germania oare?
Eu nu am scapat de problema nici in ziua de azi, dar merge bine, m-am acomodat... cand bag a 3-a astept putin mai mult sa isi revina turatia si nu mai face:D
Cu respect,
Gabriel
De unde ai luat alta cutie? Mai prezinta problema la treapta 3?
Nu se poate comanda piesa direct la Opel in Germania oare?
Eu nu am scapat de problema nici in ziua de azi, dar merge bine, m-am acomodat... cand bag a 3-a astept putin mai mult sa isi revina turatia si nu mai face:D
Cu respect,
Gabriel
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Alta cutie am luat din dezmembrari, cutia din dezmembrari nu mai prezinta, daca si la tine caraie si trebuie sa astepti sa coboare turatia e clar ca sincronul e uzat, mai exact inelul acela auriu, nu mai realizeaza franarea pentru egalizarea rotatiei pinioanelor si asa apare ”carrr” (cutia mea a fost desfacuta si aia e cauza, in rest nu are absolut nici o problema, si acel sincron nu e nici macar spart, e cam largit sau cum a zis ca nu ma pricep prea bine), si chiar nu inteleg cum sa nu poti gasi un astfel de syncron, care cred ar face reparatia mai rentabila decat schimbul cutiei. La opel nu am incercat, in schimb m-am benoclat pe mai multe site-uri cu piese originale GM producatorul acestei cutii, singurele piese pe care le-am gasit pentru f40 fiind diferentialul si simeringurile la planetare, in rest tacere totala.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Piesa o am cutia e desfacuta, dar slabe sanse sa faci asa ceva la strung, chiar imposibil, sunt piese extrem de fine, si in plus nu e o problema frecventa esti al doi-lea pe care il aud, exceptand forumurile straine unde am mai vazut cativa care au probleme cu treapta 3, dupa cum am spus eu am ramas cu aceasta cutie pe care as vrea s-o repar pentru a o vinde sa mai scot din paguba, inca mai caut piese pentru F40 dar cred ca placate cu aur de erau si tot se gaseau mai repede.
Masina pe care a fost cutia cu probleme am vandut-o si nu o sa-mi mai iau vreodata Opel, momentan am alta marca care e catalogata scumpa si greu de intretinut, dar am facut 70.000 km pana acum numai eu avand in total 290.000km, si pana acum n-am schimbat decat ulei, becuri, filtre si cauciucuri, si cel mai important are volanta cu masa dubla originala care inca merge perfect, pai Vectra mi-ar fi mancat 3-4 volante relaxat la km asta.
@ svg_gabriel10 - acum vad in posturile mai vechi, ca tu zici ca ai garantie la masina, cum poti sa mergi asa, dute peste ei sa iti rezolve problema daca nu ti-a iesit din garantie. Ce cutie ai F40 sau M32, ca pentru M32 am vazut ca se gasesc piese, la F40 e nenorocirea.
Masina pe care a fost cutia cu probleme am vandut-o si nu o sa-mi mai iau vreodata Opel, momentan am alta marca care e catalogata scumpa si greu de intretinut, dar am facut 70.000 km pana acum numai eu avand in total 290.000km, si pana acum n-am schimbat decat ulei, becuri, filtre si cauciucuri, si cel mai important are volanta cu masa dubla originala care inca merge perfect, pai Vectra mi-ar fi mancat 3-4 volante relaxat la km asta.
@ svg_gabriel10 - acum vad in posturile mai vechi, ca tu zici ca ai garantie la masina, cum poti sa mergi asa, dute peste ei sa iti rezolve problema daca nu ti-a iesit din garantie. Ce cutie ai F40 sau M32, ca pentru M32 am vazut ca se gasesc piese, la F40 e nenorocirea.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Eu am pe Z19DTH a doua volanta, tot cu masa dubla la 226.500km.
Cutia de viteze, sincer nu stiu sa iti zic precis de care e, dar, daca vrei...spune-mi tu unde sa ma uit exact!
cutie viteze/transmisie MZ3.... atat am putut vedea pe actul de identitate al masinii (in limba MAIdaneza)
Masina mea a iesit din garantie pe data de 1 decembrie 2012 ( am avut 3 luni 100% garantie de la dealer) dar am fost la o testare apriga in Danemarca (de unde am achizitionat-o) si nu au considerat ca se incadreaza in garantie, deoarece masina merge si nu indica eroare in test! In schimb am avut parte de volanta noua, electromotor nou, CIM nou, discuri spate, placute fata, etc:D
Cu respect!
Cutia de viteze, sincer nu stiu sa iti zic precis de care e, dar, daca vrei...spune-mi tu unde sa ma uit exact!
cutie viteze/transmisie MZ3.... atat am putut vedea pe actul de identitate al masinii (in limba MAIdaneza)
Masina mea a iesit din garantie pe data de 1 decembrie 2012 ( am avut 3 luni 100% garantie de la dealer) dar am fost la o testare apriga in Danemarca (de unde am achizitionat-o) si nu au considerat ca se incadreaza in garantie, deoarece masina merge si nu indica eroare in test! In schimb am avut parte de volanta noua, electromotor nou, CIM nou, discuri spate, placute fata, etc:D
Cu respect!
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Din cate vad MZ3 - F40(wr), deci tot F40 ai, sincer te-au fentat cu, cutia. Pai ce ar fi vrut sa le dea eroare sincronul pe tester, problema e ca in timp se va agrava se vor uza pinioanele, pentru mine era un chin deoarece mai utilizam inca doua masini si nu puteam sa spun ca ma acomodasem, mai mereu uitam si ”CARR” iar treapta trei la F40 e foarte necesara mai ales in oras avand in vedere ca treapta 2 e foarte scurta si imediat cere schimbare, si cu ea mai mergea din cand in cand si altcineva si era o simfonie din cutie ) Eu oricum m-am cam resemnat, daca nu voi putea sa gasesc piesa voi incerca sa vand piese din ea, diferentialul, furcile si timoneria de pe cutie cred ca le-as putea vinde, sa mai scot ceva din paguba, am dat pe alta cutie in 2012 aproape 400 de euro, acum am vazut ca au scazut la 200-250 euro.