blacky4u
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare! am si eu o problema. Cand o accelerez mai sportiv masina e ok nu are nici o problema dar cand o accelerez mai lent adik foarte lent, spre exemplu in treapta a doua cand accelerez usor pana in 2800, 2900 accelereaza ok sa zicem ,mentin acceasi presiune pe acceleratie si continui pana la 3000 , brusc ma impinge in scaun, e acel zvac de turbo. Ce vreau sa zic este ca e o diferenta prea mare de putere intre momentul cand nu intra si cand intra turbo. Am mai fost si cu alte masini 1.9 cdti-uri si nu se simte chiar deloc trecerea la turbo . As mai mentiona ca undeva intre 2900 si 3000 se aude un suierat intrerupt pana ce trece de 3000. Deci odata cu zvacul dispare si suieratul ala nasol.As dori sa imi spuneti parerea voastra ce ar putea fi....scapa pe undeva presiune ?!?!, egr curatat preventiv desi nu avea mai deloc calamina. Multumesc!
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
blacky4u
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
O am de 5 ani si stiu ce zic e un suierat intrerupt care nu ar trebui sa fie. Eu am acel model cu buton sport. Cu butonul activat se simte mai putin , dar cand il dezactivez odata cu suieratul intrerupt apare si trasul in suturi numai ca apare mai jos pe undeva la 2700, motorul fiind turat in aceleasi conditii adica foarte lent ca si in cazul cu butonul sport activat . Sa nu mai spun ca am un consum mai crescut cu butonul SPORT Off decat cu el On...