- Livian liv
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Oct 2014
- Vectra 1996
- Teleorman
Livian liv
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Livian liv
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Oct 2014
- Vectra 1996
- Teleorman
Livian liv
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Augustin73
- **
- 129 mesaje
- din 20 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Augustin73
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceasi problema....acum 2 ani am pus finala de dacie 1310 noua si a mers iar acum am vazut ca s-a dus si intermediara ,oricum finala era praf am zis sa pun original sh
Am pus Intermediara de benzina 1.6 si finala de 1.7dti .
Toba de diesel are gaurile pentru surub mai mari si le-a mai \largit si s-a potrivit perfect..deci toata prinderea de la toba este mai mare ( poti sa masori dintr-un capat intr-altul)..Daca mergi la un ateleier de tobe trebuie sa iti faca daca vor ca se poate!
Dar mare atentie sa fie aceasi prindere ca sunt mai multe fie ca e de diesel fie benzina ...eu am avut clasic si 2 suruburi prinse intre ele
Ca estetic sa iti dai seama .....capatul de la toba finala de diesel (NU prinderea) este orientata in jos iar la benzina este dreapta
In rest diametrul tobei, capatatul este mai mare la diesel deci automat respira mai bine si trage mai bine
Daca am gresit cu ceva,sa ma corecteze.
Am pus Intermediara de benzina 1.6 si finala de 1.7dti .
Toba de diesel are gaurile pentru surub mai mari si le-a mai \largit si s-a potrivit perfect..deci toata prinderea de la toba este mai mare ( poti sa masori dintr-un capat intr-altul)..Daca mergi la un ateleier de tobe trebuie sa iti faca daca vor ca se poate!
Dar mare atentie sa fie aceasi prindere ca sunt mai multe fie ca e de diesel fie benzina ...eu am avut clasic si 2 suruburi prinse intre ele
Ca estetic sa iti dai seama .....capatul de la toba finala de diesel (NU prinderea) este orientata in jos iar la benzina este dreapta
In rest diametrul tobei, capatatul este mai mare la diesel deci automat respira mai bine si trage mai bine
Daca am gresit cu ceva,sa ma corecteze.