S_naicuL
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare
De ceva vreme sunt posesorul unui Opel Meriva Tip A17DT 100cp (modelul care se facbrica din 2010) Masina are momentan ~67.000 km (Masina nu este adusa de afara. Este cumparata de la Opel Radacini Bucuresti).
De curand am o problema problema. Martorul volan cu semnul exclamarii s-a aprins si evident servodirectia nu merge deloc. Mentionez ca este singurul martor aprins in bord.
Dupa mai multe vizite la diversi "specialisti" (service-uri de cartier) care si-au dat cu pararea ba ca e alternatoru, ba ca e pompa de servo, ba ca are niste erori in computerul de bord pe care nu le pot sterge m-au trimis la reprezentanta.
Am fost la o diagnoza computerizata si cei de acolo (Erebus-Opel Bucuresti) mi-au spus ca pompa de servodirectie este "moarta".
Mi-au dat si niste hartii cu erorile.
DTC Display - (A) 2010 Meriva-B
1. Steering
Electric Power Steering Control Module C0480 Symptom 61
Steering Assist Motor Circuit - Stuck
2. Vehicle
Electric Power Steering Control Module C0560 Symptom 37
Electronic Control Unit Hardware - Software Malfunction
Nu gasesc nicaieri pe internet aceste simptome.
Va puteti da cu parerea pe aici pentru ca o pompa noua modelul necesar mie porneste de la 5,500-6,500lei
Daca mai este nevoie de mai multe detalii nu ezitati sa mentionati acest aspect
De ceva vreme sunt posesorul unui Opel Meriva Tip A17DT 100cp (modelul care se facbrica din 2010) Masina are momentan ~67.000 km (Masina nu este adusa de afara. Este cumparata de la Opel Radacini Bucuresti).
De curand am o problema problema. Martorul volan cu semnul exclamarii s-a aprins si evident servodirectia nu merge deloc. Mentionez ca este singurul martor aprins in bord.
Dupa mai multe vizite la diversi "specialisti" (service-uri de cartier) care si-au dat cu pararea ba ca e alternatoru, ba ca e pompa de servo, ba ca are niste erori in computerul de bord pe care nu le pot sterge m-au trimis la reprezentanta.
Am fost la o diagnoza computerizata si cei de acolo (Erebus-Opel Bucuresti) mi-au spus ca pompa de servodirectie este "moarta".
Mi-au dat si niste hartii cu erorile.
DTC Display - (A) 2010 Meriva-B
1. Steering
Electric Power Steering Control Module C0480 Symptom 61
Steering Assist Motor Circuit - Stuck
2. Vehicle
Electric Power Steering Control Module C0560 Symptom 37
Electronic Control Unit Hardware - Software Malfunction
Nu gasesc nicaieri pe internet aceste simptome.
Va puteti da cu parerea pe aici pentru ca o pompa noua modelul necesar mie porneste de la 5,500-6,500lei
Daca mai este nevoie de mai multe detalii nu ezitati sa mentionati acest aspect
suspended-9452- Suspendat
- 2,446 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,446
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
S_naicuL
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2015
- Mesaj Privat
S_naicuL
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2015
- Mesaj Privat
S_naicuL
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alexneb1
- **
- 129 mesaje
- din 06 Nov 2011
- Bucuresti
alexneb1
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, am si eu aceeasi problema ca a ta.Am facut o diagnoza si mi-au spus ca e motorasul de la servo blocat si trebuie ori reconditionata pompa ori schimbata.Am sunat si eu la Autoestet,numai ca mie mi-au cerut aproape 3000 lei pentru reconditionare.Habar nu am dupa ce criterii se fac preturile si din cate stiu avem acelasi model de pompa .O solutie mai ieftina cunoaste vreun coleg?