- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In cartea service = Serviceheft sunt citeva pagini cu service anticoroziv = Korrosionsschutz-Service, daca la motor sunt 12 ei bine aici tot 12
De asta o masina de 15-20ani de la nemti (cam singurii care fac asta) nu are rugina si sora ei de la noi este ciur.
Ceara asta se aplica prin pulverizare in portiere, praguri, stalpi, pe pasaje roata, imbinari table etc. Ca aspect e un fel de prenadez dupa uscare, ceva galbui.
Ceva link-uri:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23527
http://www.wuerth.ro/catalog/pdf/WRO-03-118.pdf
http://www.aspad.ro/downloa...ia_caroseriei.pdf
http://www.universalconstru...0Tectane%20II.pdf
http://www.loganclub.ro/for...ziva-t3002p2.html
si una mare de la Dacia unde producatorul a 'uitat' de ceara http://www.daciaclub.ro/-t98216.html
Opel are din fabrica aceasta ceara si multi nemti fac protectia anticoroziune la masina ca nu e o suma fantastica. In Romania putine firme fac asta din pacate.
Exista se pare 2 variante, una cu spray sigur mai costisitor si una cu rezerve de 1L/1Kg care se conecteaza la pistol-compresor. Avand compresor am sa vad cat costa pistolul si rezerve de ceara.
Pentru cei interesati si care stiu sa citeasca hai sa vedem punctele (gaurile) sau zonele de aplicare ca sa nu aruncam ceara unde nu trebuie.
De asta o masina de 15-20ani de la nemti (cam singurii care fac asta) nu are rugina si sora ei de la noi este ciur.
Ceara asta se aplica prin pulverizare in portiere, praguri, stalpi, pe pasaje roata, imbinari table etc. Ca aspect e un fel de prenadez dupa uscare, ceva galbui.
Ceva link-uri:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23527
http://www.wuerth.ro/catalog/pdf/WRO-03-118.pdf
http://www.aspad.ro/downloa...ia_caroseriei.pdf
http://www.universalconstru...0Tectane%20II.pdf
http://www.loganclub.ro/for...ziva-t3002p2.html
si una mare de la Dacia unde producatorul a 'uitat' de ceara http://www.daciaclub.ro/-t98216.html
Opel are din fabrica aceasta ceara si multi nemti fac protectia anticoroziune la masina ca nu e o suma fantastica. In Romania putine firme fac asta din pacate.
Exista se pare 2 variante, una cu spray sigur mai costisitor si una cu rezerve de 1L/1Kg care se conecteaza la pistol-compresor. Avand compresor am sa vad cat costa pistolul si rezerve de ceara.
Pentru cei interesati si care stiu sa citeasca hai sa vedem punctele (gaurile) sau zonele de aplicare ca sa nu aruncam ceara unde nu trebuie.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Din cate cunosc pentru ca am vrut la un moment dat sa fac aceeasi operatie la o masina, aceasta ceara se regaseste la orice producator auto vestic cunoscut (sunt doar cateva firme asa ca nu este greu sa aflati). Cei care detin o masina care nu este metalizata sigur duc dorul unei asemenea tratament pentru ca sunt mai vulnerabile la coroziune fata de cele metalizate. Numai ca din cate cunosc exista o operatie premergatoare care consta in spalarea cu un detergent sau cam asa ceva (traim in Romania si noroiul ne inconjoara). Este recomandat sa fie facuta anual sau la orice interventie asupra caroseriei. Protejeaza puternic impotriva materialului gen sare. Cat despre mine, este al 2 lea an consecutiv in care am fost lenes si nu am vopsit aripa atacata de lantul rebel. Un puternic semn de intrebare am si eu: chiar nu vrea sa rugineasca acolo unde a sarit vopseaua? Si sigur a ajuns la tabla chioara.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Se pare ca acest produs face minuni http://www.korrosionsklinik...gory/preislisten/
http://www.youtube.com/watch?v=xxEvlPsGvRA
si you tube este plin de filmulete cu acest produs.
http://www.youtube.com/watc...feature=endscreen
http://www.youtube.com/watch?v=xxEvlPsGvRA
si you tube este plin de filmulete cu acest produs.
http://www.youtube.com/watc...feature=endscreen
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cred ca ai inteles gresit. Daca ai o masina in garantie si nu ai facut inspectia si dupa caz operatia obligatorie de protejare coroziva, pierzi garantia. Garantia vopselei de exempu este nesigura daca nu a inceput dinspre interior spre exterior (cei cu masini rosu nemetalizat cunosc situatia). Un alt exemplu sunt loviturile cauzate de pietricele. Acolo jos este tabla chioara.
ceva interesant legat de Agila 2003-2007
http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1373307%2C%2C
Opel Agila A: coroziune potențiale ale rezervorului de combustibil, din 2003 pânã în 2007, 930 în Austria. (Opel)
Pierderea de combustibil posibil în timpul Agila
Opel a lansat o rechemare pentru un model de Agila din anii 2003 - 2007. Ca un purtator de cuvant al ASP împotriva conectare a confirmat, la 25,731 de vehicule înmatriculate în Germania, rezervorul trebuie sã fie inspectate și înlocuite, dacã este necesar. Este necesar, de schimb, atunci când vopseaua sa dizolvat în rezervor, astfel coroziune care cauzeazã este obținut. Acest lucru ar putea fi condus cel mai rau caz de combustibil scurgeri.
Informații privind durata atelierului a fost pentru Opel nu a fost. Toate vehiculele procesate vor fi marcate cu un punct galben pe șurubul superior care deține clapeta rezervorului de combustibil sau în imediata apropiere. Rechemare a fost inițiatã la 12 iulie.
Din Wagon R Suzuki identicã + (tip H00) sunt, de asemenea, ca urmare a rechemare problemã la nivel mondial de aproape 7500 de vehicule, dar probabil nu în Germania. Suzuki International Europe GmbH a primit ca un importator german nu vehiculele din planta polonez, a declarat un purtator de cuvant la cerere de cãtre asp on-line. Nu a criticat modele au fost construite. "Pentru siguranța, Suzuki a fãcut încã o cerere de informații din partea titularului de date. Nr cazul în care proprietarii de automobile fi afectate în Germania, acestea vor fi în curând contactat și informat despre cum sã procedeze", a spus el. (Ng)
ceva interesant legat de Agila 2003-2007
http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1373307%2C%2C
Opel Agila A: coroziune potențiale ale rezervorului de combustibil, din 2003 pânã în 2007, 930 în Austria. (Opel)
Pierderea de combustibil posibil în timpul Agila
Opel a lansat o rechemare pentru un model de Agila din anii 2003 - 2007. Ca un purtator de cuvant al ASP împotriva conectare a confirmat, la 25,731 de vehicule înmatriculate în Germania, rezervorul trebuie sã fie inspectate și înlocuite, dacã este necesar. Este necesar, de schimb, atunci când vopseaua sa dizolvat în rezervor, astfel coroziune care cauzeazã este obținut. Acest lucru ar putea fi condus cel mai rau caz de combustibil scurgeri.
Informații privind durata atelierului a fost pentru Opel nu a fost. Toate vehiculele procesate vor fi marcate cu un punct galben pe șurubul superior care deține clapeta rezervorului de combustibil sau în imediata apropiere. Rechemare a fost inițiatã la 12 iulie.
Din Wagon R Suzuki identicã + (tip H00) sunt, de asemenea, ca urmare a rechemare problemã la nivel mondial de aproape 7500 de vehicule, dar probabil nu în Germania. Suzuki International Europe GmbH a primit ca un importator german nu vehiculele din planta polonez, a declarat un purtator de cuvant la cerere de cãtre asp on-line. Nu a criticat modele au fost construite. "Pentru siguranța, Suzuki a fãcut încã o cerere de informații din partea titularului de date. Nr cazul în care proprietarii de automobile fi afectate în Germania, acestea vor fi în curând contactat și informat despre cum sã procedeze", a spus el. (Ng)
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
Acum observ tabla in zona marcata de tine . daca nu vrei cheltuiala mare, vezi ca cei de la policolor au un Protect 3in 1 (anticoroziv, grund si vopsea) la vreo 23 lei/ 250 ml... aproape aceeasi nuanta cu cea a masinii tale.
in rest, tu faci referire la ceara (lacul) care se da peste vopseaua masinii?
in rest, tu faci referire la ceara (lacul) care se da peste vopseaua masinii?
- king2pin
- **
- 198 mesaje
- din 02 Jan 2012
- Astra 1.7 cdti
- Galati
king2pin
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am intrebat colegul si el a foloit BRUNOX probabil gasit pe la supermarket gen Practiker, Baumax etc. Problema e ca se face dur de mori langa el, nu trebuie sa ajunga pe componente demontabile ca altfel numai cu dalta, flex, ciocan, bormasina, flacara si rupere/indoire mai scoti. Daca a cazut pe surub sau coliere adio.
Cautare pe net ca veti gasi info despre el.
E o solutie extrema in zone extreme, dar grija si studiati inainte materialele de pe net.
Cautare pe net ca veti gasi info despre el.
E o solutie extrema in zone extreme, dar grija si studiati inainte materialele de pe net.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu i rau
dar parca mai de incredere e fluid film, au aplicatii in industria navala si aeronautica si presupun ca stiu baietii pe ce dau banii.
http://fluidfilm.de/en/applications/
http://www.youtube.com/watc...amp;v=CduVz6lg7EE
FLUID FILM has proven so effective in these industries that specifications were written by the U.S. Navy/Army/Marine Corps, Sundstrand Aerospace, Boeing North America, U.S. Coast Guard, U.S. National Guard, Sikorsky Helicopter and Delta airlines for the use of FLUID FILM in a variety of applications.
The U.S. Air Force, in accordance with Mil-C-16173-E Grade 2, conducted testing on FLUID FILM. FLUID FILM exceeded all performance requirements.
http://www.mytractorforum.c...read.php?t=176201
http://www.theopenrange.net....php?topic=6291.0
http://www.plowsite.com/showthread.php?t=58033
dar parca mai de incredere e fluid film, au aplicatii in industria navala si aeronautica si presupun ca stiu baietii pe ce dau banii.
http://fluidfilm.de/en/applications/
http://www.youtube.com/watc...amp;v=CduVz6lg7EE
FLUID FILM has proven so effective in these industries that specifications were written by the U.S. Navy/Army/Marine Corps, Sundstrand Aerospace, Boeing North America, U.S. Coast Guard, U.S. National Guard, Sikorsky Helicopter and Delta airlines for the use of FLUID FILM in a variety of applications.
The U.S. Air Force, in accordance with Mil-C-16173-E Grade 2, conducted testing on FLUID FILM. FLUID FILM exceeded all performance requirements.
http://www.mytractorforum.c...read.php?t=176201
http://www.theopenrange.net....php?topic=6291.0
http://www.plowsite.com/showthread.php?t=58033
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am lamurit si ce este cu cele 2 solutii, ambele sunt top dar au efecte total diferite.
Brunox este un convertor de rugina iar Fluid film este o protectie.
Ideea este ca daca ai rugina la greu aplici brunox pentru convertire in negru a ruginii si dupa aplici strat de vopsea sau fluid film dupa caz pentru protectie si conservare.
Das sind ja 2 grundsätzlich unterschiedliche Produkte. Brunox Epoxy ist ein Rostwandler, das andere ein Schutzwachs.
Ich würde es so machen: Rost soweit möglich mechanisch entfernen, dann Brunox, dann Decklack. Das ist die dauerhafteste Lösung - Verarbeitungshinweise wie Temperatur beachten.
Fluid Film zur Konservierung des Ist-Zustands verwenden
Pentru a afla ce si cum am apelat la forumuri specializate in restaurarea masinilor de epoca. Ma mir ca com ul oficial in romana nu adauga ceva pdf uri
http://www.brunox.com/websi...UNOX-epoxy-en.pdf
1. Product:
Epoxy containing solution with rust converting and iron protectting chemicals.
2. How it works:
Rust is converted into a black protective layer by BRUNOX
®
Rust converter, preventing any further rusting. The Epoxy resin in
BRUNOX
®
Rust converter provides a highly resistant surface protection against influences from the environment and aggressive chemicals.
3. Application
Wherever rust is found, inside and outside.
areas:
Not suitable for underwater
-
application.
Brunox este un convertor de rugina iar Fluid film este o protectie.
Ideea este ca daca ai rugina la greu aplici brunox pentru convertire in negru a ruginii si dupa aplici strat de vopsea sau fluid film dupa caz pentru protectie si conservare.
Das sind ja 2 grundsätzlich unterschiedliche Produkte. Brunox Epoxy ist ein Rostwandler, das andere ein Schutzwachs.
Ich würde es so machen: Rost soweit möglich mechanisch entfernen, dann Brunox, dann Decklack. Das ist die dauerhafteste Lösung - Verarbeitungshinweise wie Temperatur beachten.
Fluid Film zur Konservierung des Ist-Zustands verwenden
Pentru a afla ce si cum am apelat la forumuri specializate in restaurarea masinilor de epoca. Ma mir ca com ul oficial in romana nu adauga ceva pdf uri
http://www.brunox.com/websi...UNOX-epoxy-en.pdf
1. Product:
Epoxy containing solution with rust converting and iron protectting chemicals.
2. How it works:
Rust is converted into a black protective layer by BRUNOX
®
Rust converter, preventing any further rusting. The Epoxy resin in
BRUNOX
®
Rust converter provides a highly resistant surface protection against influences from the environment and aggressive chemicals.
3. Application
Wherever rust is found, inside and outside.
areas:
Not suitable for underwater
-
application.
- dexter82
- **
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
Ceara Mike sander este 42 euro/4kg , deci iesi per kg cat dai pe o ceara de buna calitate Wurt sau Loctite.
mai scump este pistolul de aplicare care este 100 de euro, e un pistol cu incalzire .
Dara daca nu vrei sa faci treaba singur dai 300 de euro si sunt niste baieti in Ardeala care fac tratamente.-nu e reclama
mai scump este pistolul de aplicare care este 100 de euro, e un pistol cu incalzire .
Dara daca nu vrei sa faci treaba singur dai 300 de euro si sunt niste baieti in Ardeala care fac tratamente.-nu e reclama