Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare am o problema la masina imi consuma mult zic eu ( cu 10 litri merg maxim 70 km ) in oras , termostatul e schimbat recent odata cu distributia si pompa de apa , poate sa fie sonda de temperatura? Temperatura in bord ajunge la 90 grade dupa mai scade la 80 si urca iar la 90, pareri? Pana ajung la service?
Skip ads

  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
in regim de oras cam atat fac si eu cu 50 lei. sa zic ca fac un pic mai multi km dar in medie sa zic ca 80
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Exact aceiasi problema o am si eu, la acelasi motor si o sa postez ce am schimbat in ideea ca voi remedia problema. Insa ea persista...

- schimbat senzor arbore cotit;
- reconditionat ECU;
- schimbat bujii;
- schimbata sonda lambda 2;
- evacuare inox cap coada;
- curatat corp clapeta si facut unghi throttle.

Urmeaza sa cumpar senzor temperatura si sa curat injectoarele.

In trecut, cu 10L, afara find ~20grade, faceam 100km linistit. In prezent ( chiar daca sunt 20+ grade afara ) fac 70km in cel mai fericit caz.
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Cam cat te-a costat ce ai schimbat pana acum?
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ma bate gandu sa ii trantesc un gpl si gata..
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Pe aceasi motorizare, Z16SE, m-a dezamagit si pe mine consumul pe benzina asa ca inainte de sarbatori i-am trantit o installatie de gaz, stag 200. Cu un plin de gaz, 33 litri, fac aprox 300 km in oras, Craiova, cu conditia sa mentin un stil de condus linistit.
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
La asta ma gandeam si eu..masina merge ok cu gpl?
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pai sa vedem:

- schimbat senzor arbore cotit; - 52 lei Delphi.
- reconditionat ECU; - 80 Euro.
- schimbat bujii; - 90 lei NGK / 50 lei Bosch.
- schimbata sonda lambda 2; - 220 lei.
- evacuare inox cap coada; - 150 lei ( doar teava, restul facut de un coleg ).
- curatat corp clapeta si facut unghi throttle. - 2 beri.

Si eu ma tot gandesc la GPL, dar momentan nu detin fonduri Smile
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ai bagat ceva si daca zici ca tot persista, o sa raman la varianta cu gplu
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Astazi pun bujiile Bosch, sper pe saptamana viitoare sa schimb senzorul de temperatura si sa curat injectoarele. O sa schimb in cel mai scurt timp posibil si fisele.
Daca si dupa asta problema inca persista, o sa schimb catalizatorul...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Dar sonda lambda 1 cum e , ati verificat-o ?
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Eu momentan nu am ajuns la un tester cu ea deja ma ia capu cand vad cate au schimbat colegii si inca nu au rezolvat problema
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Variaza sarat bogat, mV intre 110 - 900, þâþã de mâþã Very Happy
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Daca la mine variaza sarac/bogat dar ca si valori intre 150 - 780 mV sa incep sa-mi fac griji? Este o dovada de imbatranire a sondei?
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu, eu zic ca e ok. Depinde si cand ai urmarit valorile. Daca era motorul rece sau nu.
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Cum se pot masura aceste valori?
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Se face diagnoza cu OP COM.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu , sonda lambda cand e uzata are o oscilatie mai lenta .
Autodata spune ca se verifica asa :


Un articol despre sonda , functionare, rol si diagnostic :
http://www.e-automobile.ro/...sonda-lambda.html

Bafta !
am Z16SE pe GPL , ruta Sibiu-Craiova-la tara la parinti-Craiova -> consum de 7.1-7.5 % ,
apoi Craiova - SB- mers prin SB o saptamana(100..150km) -> consum de 8.5%
  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ms bafta si tie !
  • Cr1stY

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 X20XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Odatã ce senzorul a ajuns la temperatura nominalã de funcþionare (aprox. 350 °C), pentru o turaþie a motorului termic în jur de 2000 rot/min, tensiunea generatã de sonda lambda ar trebui sã sa situeze în intervalul 0.2 ... 0.9 V. Trecerea de la tensiunea de 0.2 V la 0.9 V ar trebui sã se producã în aproximativ 0.3 secunde (durata tranziþiei). Diferenþa de tensiune dintre amestecul bogat ºi sãrac ar trebui sa se situeze în jurul valorii de 0.45 V. Perioada semnalului trebuie sã se încadreze între 0.7 ºi 1 secunde în cazul în care sonda lambda funcþioneazã la parametrii nominali.


Acelasi lucru mi l-a spus si mecanicul. Sonda 1 in parametrii, sonda 2 statea la 880mV ( 0.88V ), blocata pe bogat, asa ca am schimbat-o.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR