Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • bloodice

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut,folosesc un opel corsa c din anul 2004,motor de 1l, model motor z10xep,masina are 93000 km,de o saptamana ,in timpul mersului...cad acele din bord la 0 dintr-o data timp de o secunda dupa care isi revin la loc(in cazul in care rulez),daca sunt la semafor moare motorul...mentionez ca in momentul in care apare aceasta manifestare,se aprind martorii de distributie si martorul cheie...am citit unele postari ale baietilor...si am facut urmatoarele:am schimbat filtrele,am curatat egr si throttle body...am curatat contactele cu spray contact....am verificat si distributia si tot asa face...aveti idee de la ce ar putea fii?injectoare,pompa benzina?ajutatima va rog,nush ce sa ii mai fac...
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi daca s-au aprins martorii in bord inseamna ca ai erori stocate care pot fi citite cu "metoda pseudoagrafa" prezentata aici pe forum.. foloseste functia "cauta"
  • bloodice

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am facut acest lucru,dar...imi licare 2 martori...si cel de distributie si cel cu cheia
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai fost la un service sa faci o diagnoza?
ce intelegi prin imi licare cei doi martori? cum arata martorul ala cu "distributia"?
  • bloodice

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2013

  • Mesaj Privat
poi....la testul cu agrafa....martorul care licare pentru depistarea erorilor este cel cu cheita.....dar apoi licare si cel de langa,nu cred ca zic eu bine martorul distributie.....mai corect ar fii martorul check engine....
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Scoate ceasuri-le si da cu spray de contact pe mufa lor.... eu as merge pana in BCM cu verificat pin la pin, acestea au un rol in immo la corsa c!
  • iceman61

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am patit ceva asemanator la vectrab, la o turatie mai mare se aprindea progresiv martorul cu bateria si cadeau ceasurile, isi reveneau si cadeau iar, pana cand s-a ars becul martor cu bateria.
Am mai mers asa vreo 2 sapt, doar ziua, nu si noaptea cu lumini, pana a murit bateria.
Cu o baterie noua am pornit si fuga la service, unde mi-au inlocuit blocul de diode si releul de la alternator si becul martor don bord.
Vezi daca-ti incarca alternatorul.
Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR