Maryko
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o insignia model SRI NAV CDTI Ecoflex S/S an 2013 (decembrie) . Am urmatoarea problema...cu o saptamana in urma pe autostrada la o viteza de 70mile/h motorul s-a oprit. Am mers la cel mai apropiat service , cei de acolo mi-au spus ca e de la cureaua de distributie la prima constatare ( cred ca oricine ar fi spus asta ) vezi poza .
Cei de acolo mi-au recomandat sa merg la service ul care mi-a schimbat cureaua de distributie. Zis si facut , am mers la service-ul care mi-a schimbat cureaua de distributie in urma cu 2 ani si 4 luni , in tot acest timp am parcurs 17 000 de mile. Mecanicul de la acest service la prima vedere, el spune ca pompa de ulei a ramas blocata, cum ca majoritatea motoarelor au problema asta...dar nu a spus nimic de cureaua de distributie , asta oare pentru ca a schimbat`o el ? Sau poate ca chiar nu e de la curea...A doua zi s-a apucat sa desfaca motorul si sa vada ce s-a intamplat. Mi-a gasit axa cu came rupta ( vezi poza ) iar cureaua de distributie avea dinti rosi in totaliatea intr-un singur loc ( vezi poza ) .
Asadar concluzia lui a fost cum ca nu a mai urcat ulei sus in compartimentul unde e axa cu came si asta este motivul pentru care s-a rupt. Reparati ar fi in jur de 2400 de lire.... asta daca vreau sa schimb si pompa de ulei si turbo ( asta pt ca era mult ulei inautru) daca nu vreau sa le schimb pe astea doua ma ajunge in jur de 1400 de lire...
Pretul asta e din cauza ca in urma incidentului sunt afectate mult mai multe piese cum era si de asteptat.
In bord nu am avut nici un martor aprins cum ca presiunea uleiului e mica sau nivelul uleiului este scazut.
Va rog sa-mi spuneti care credeti ca este motivul pentru tot ceea ce s-a intamplat ?
Va multumesc !
MODEL: Insignia 2014
Am o insignia model SRI NAV CDTI Ecoflex S/S an 2013 (decembrie) . Am urmatoarea problema...cu o saptamana in urma pe autostrada la o viteza de 70mile/h motorul s-a oprit. Am mers la cel mai apropiat service , cei de acolo mi-au spus ca e de la cureaua de distributie la prima constatare ( cred ca oricine ar fi spus asta ) vezi poza .
Cei de acolo mi-au recomandat sa merg la service ul care mi-a schimbat cureaua de distributie. Zis si facut , am mers la service-ul care mi-a schimbat cureaua de distributie in urma cu 2 ani si 4 luni , in tot acest timp am parcurs 17 000 de mile. Mecanicul de la acest service la prima vedere, el spune ca pompa de ulei a ramas blocata, cum ca majoritatea motoarelor au problema asta...dar nu a spus nimic de cureaua de distributie , asta oare pentru ca a schimbat`o el ? Sau poate ca chiar nu e de la curea...A doua zi s-a apucat sa desfaca motorul si sa vada ce s-a intamplat. Mi-a gasit axa cu came rupta ( vezi poza ) iar cureaua de distributie avea dinti rosi in totaliatea intr-un singur loc ( vezi poza ) .
Asadar concluzia lui a fost cum ca nu a mai urcat ulei sus in compartimentul unde e axa cu came si asta este motivul pentru care s-a rupt. Reparati ar fi in jur de 2400 de lire.... asta daca vreau sa schimb si pompa de ulei si turbo ( asta pt ca era mult ulei inautru) daca nu vreau sa le schimb pe astea doua ma ajunge in jur de 1400 de lire...
Pretul asta e din cauza ca in urma incidentului sunt afectate mult mai multe piese cum era si de asteptat.
In bord nu am avut nici un martor aprins cum ca presiunea uleiului e mica sau nivelul uleiului este scazut.
Va rog sa-mi spuneti care credeti ca este motivul pentru tot ceea ce s-a intamplat ?
Va multumesc !
MODEL: Insignia 2014
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Citeste putin pe forum despre problemele de ungere la motorul asta si o sa intelegi mai bine cum stau lucrurile.Tot ce spune mecanicul are logica iar lipsa de ungere sus se vede dupa culoarea si urmele de uzura ale camelor, urmele de gripaj raman pe lagarele axelor si pe lacasurile portaxelor care sunt din aluminiu.Turbina este 100% compromisa pozita inalta unde a fost montata si lipsa de ulei pana sa cedeze axele ai facut-o praf.
Mai este un coleg cu o axa rupta care a schimbat doar portaxa cu axele cu came si zice ca motorul merge ok. poate esti la fel de norocos.
Mai este un coleg cu o axa rupta care a schimbat doar portaxa cu axele cu came si zice ca motorul merge ok. poate esti la fel de norocos.
Maryko
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Maryko
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Valentin44
- *
- 16 mesaje
- din 11 Dec 2017
- Insignia 2009 A20DTH
- Prahova
Valentin44
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2017
- Mesaj Privat
Maryko
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
Ok, dupa aproape o luna ma suna cei de la service cum ca masina este "reparata" defapt mai bine spus toate piesele care trebuiau schimbate au fost ansamblate. Dupa a urmat testul sa vada daca masina merge asa cum ar trebui. Dar se pare ca masina nu avea forta(putere) sa traga. Asadar s au intors la service sa vada care este problema. Si au constatat ca de fapt totul era din cauza pompei de inalta presiune, scapa motorina si a ajuns la cureaua de distributie si cum ca asta ar fi fost si motivul pentru care s-a intamplat ceea ce s-a intamplat inainte cu masina si nici cum din cauza lipsei de ulei ( sau a pompei de ulei ) .
Sunt total confuz...voi ce credeti ?
Sunt total confuz...voi ce credeti ?
- Valentin44
- *
- 16 mesaje
- din 11 Dec 2017
- Insignia 2009 A20DTH
- Prahova
Valentin44
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2017
- Mesaj Privat
Maryko
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare dinou....aproape dupa doua luni de cand mi-au "reparat" masina cu problema mentionata mai sus, imi apare urmatoarea eroare atunci cand pornesc motorul ( Oil Pressure Low, Turn Vehicle Off ) asta doar cand e motorul rece. Tin sa mentionez ca nivelul uleiului este ok.
Iar o alta problema este faptul ca in vasul unde este lichidul de racire exista si ulei, in urma acestui mix s-a creat un fel de spuma / crema.
Aveti idee care sunt cauzele ?
Iar o alta problema este faptul ca in vasul unde este lichidul de racire exista si ulei, in urma acestui mix s-a creat un fel de spuma / crema.
Aveti idee care sunt cauzele ?