Patrocle1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am cautat pe forum despre problema mea si am gasit ca ar fi vorba de ceva simering.dar cred ca la mine ar fi mai multe.Am schimbat caseta de directie in vara anul trecut si de atunci am facut numai 1800km.Tocmai aici este intrebarea caci masina din toamna a stat nemiscata (lipsa baterie,asigurare,)Acum cand dau sa o misc vad ca am ulei la pedale iar bidonasul de ulei servo este pe jumatate.Inteleg ca masina se mai strica in functiune..dar nemiscata?Las pozele sa vorbeasca
Am cautat pe forum despre problema mea si am gasit ca ar fi vorba de ceva simering.dar cred ca la mine ar fi mai multe.Am schimbat caseta de directie in vara anul trecut si de atunci am facut numai 1800km.Tocmai aici este intrebarea caci masina din toamna a stat nemiscata (lipsa baterie,asigurare,)Acum cand dau sa o misc vad ca am ulei la pedale iar bidonasul de ulei servo este pe jumatate.Inteleg ca masina se mai strica in functiune..dar nemiscata?Las pozele sa vorbeasca
cocoady
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poate e cam tarziu raspunsul.
Problema e simeringul. Trebuie data caseta jos. Desfaci bridele, bara de directie (cele 2 suruburi cu cap de 15 + siguranta), surubul de pe coloana de directie, conductele si vezi cum reusesti sa o dai jos. Daca nu iti iese prin compartimentul motor, trebuie data roata jos si scoasa prin spatiul de sub aripa.
Cu caseta data jos, desfaci siguranta, scoti saiba din tabla, infiletezi 2 holszsuruburi in simering si il scoti afara.
Sa ai pregatit un simering cu dimensiunile 40mm exterior, 20mm interior si 6 sau 7mm latime. E maxim 5 lei unul.
Problema e simeringul. Trebuie data caseta jos. Desfaci bridele, bara de directie (cele 2 suruburi cu cap de 15 + siguranta), surubul de pe coloana de directie, conductele si vezi cum reusesti sa o dai jos. Daca nu iti iese prin compartimentul motor, trebuie data roata jos si scoasa prin spatiul de sub aripa.
Cu caseta data jos, desfaci siguranta, scoti saiba din tabla, infiletezi 2 holszsuruburi in simering si il scoti afara.
Sa ai pregatit un simering cu dimensiunile 40mm exterior, 20mm interior si 6 sau 7mm latime. E maxim 5 lei unul.