bogdan29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Vã salut. Sunt nou în clubul Opel așa cã vã rog sa aveți rãbdare cu mine .
Am un vectra c z19dt 120 de cai din 2005 si de ceva timp porneste foarte greu la rece.La cald nu are probleme.
I-am schimbat bujii, senzor de temperatura, filtru de motorina.
Am curatat senzorul de pe admisie, clapeta de acceleratie, egr.
Am pus opcomul pe el si nu imi da nici o eroare legata de injectie sau pornire.
Presiunea in rampa are valori normale.
Ceea ce ma pune pe ganduri sunt valorile inregistrate la injectoare si anume:
injectorul 1 are minus 1,75
injectorul 2 are minus 1,30
injectorul 3 are 2,5
injectorul 4 are 0,75
Aceste valori au fost inregistrate cu motorul cald.Nu ma pricep daca vreunul din ele are probleme sau nu.
Astept lamuriri cu privire la problema mea.Va multumesc.
Am un vectra c z19dt 120 de cai din 2005 si de ceva timp porneste foarte greu la rece.La cald nu are probleme.
I-am schimbat bujii, senzor de temperatura, filtru de motorina.
Am curatat senzorul de pe admisie, clapeta de acceleratie, egr.
Am pus opcomul pe el si nu imi da nici o eroare legata de injectie sau pornire.
Presiunea in rampa are valori normale.
Ceea ce ma pune pe ganduri sunt valorile inregistrate la injectoare si anume:
injectorul 1 are minus 1,75
injectorul 2 are minus 1,30
injectorul 3 are 2,5
injectorul 4 are 0,75
Aceste valori au fost inregistrate cu motorul cald.Nu ma pricep daca vreunul din ele are probleme sau nu.
Astept lamuriri cu privire la problema mea.Va multumesc.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
bogdan29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Bateria este noua Varta 74 Ah.Am incercat si cu o alta baterie crezand ca poate totusi e a mea de vina.
Am doua erori.Prima e ca nu imi indica nivelul la motorina iar a doua e legat de actionarea clapetei de acceleratie.Am curatat-o,gasind foarte putin ulei in partea electronica si depuneri solide in partea mecanica si la nivelul banutului ce inchide.Ceea ce vreau sa va precizez este ca inainte de a face probleme cu pornirea se auzea un zgomot metalic din zona electromotorului gen niste "tablite", dar unde am fost cu ea sa-mi verifice daca invarte suficient mi-a spus ca nu are probleme acolo. Va salut
Am doua erori.Prima e ca nu imi indica nivelul la motorina iar a doua e legat de actionarea clapetei de acceleratie.Am curatat-o,gasind foarte putin ulei in partea electronica si depuneri solide in partea mecanica si la nivelul banutului ce inchide.Ceea ce vreau sa va precizez este ca inainte de a face probleme cu pornirea se auzea un zgomot metalic din zona electromotorului gen niste "tablite", dar unde am fost cu ea sa-mi verifice daca invarte suficient mi-a spus ca nu are probleme acolo. Va salut
bogdan29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Ieri am incercat sa o pornesc.Dupa ce am dat pret de mai multe secunde la automat dadea sa o ia insa avea gen un tremurat ca si cand nu il dadea peste cap suficient sa o ia.A pornit dupa ce am ajutat-o cu spray de pornire insa a murit imediat.Am repetat iarasi actiunea cu spray si dupa cateva secunde a pornit, fara sa stea subturata sau sa trepideze, isi tinea relantiul normal.Dupa ce s-a incalzit putin am turat-o de cateva ori mai puternic si am observat ca nu se tura mai mult de 3000-3200.Am conectat opcomul si i-am dat sa o tureze el automat insa cu toate ca i-am dat 100% nu s-a dus decat pana la 1400.Am anulat din opcom operatiunea iar cand am turat-o si-a revenit, se tura si tragea foarte bine, insa a aparut martorul in bord de la Esp.Pe opcom nu vede vreo eroare la esp.Bineinteles ca astazi am revenit la masina in jur de ora 15:00 si logic nu a pornit.Invarte,tremura da sa o ia dar nu.Ii place sa stea in parcare.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
bogdan29 a scris:Vã salut. Sunt nou în clubul Opel așa cã vã rog sa aveți rãbdare cu mine .
Am un vectra c z19dt 120 de cai din 2005 si de ceva timp porneste foarte greu la rece.La cald nu are probleme.
I-am schimbat bujii, senzor de temperatura, filtru de motorina.
Am curatat senzorul de pe admisie, clapeta de acceleratie, egr.
Am pus opcomul pe el si nu imi da nici o eroare legata de injectie sau pornire.
Presiunea in rampa are valori normale.
Ceea ce ma pune pe ganduri sunt valorile inregistrate la injectoare si anume:
injectorul 1 are minus 1,75
injectorul 2 are minus 1,30
injectorul 3 are 2,5
injectorul 4 are 0,75
Aceste valori au fost inregistrate cu motorul cald.Nu ma pricep daca vreunul din ele are probleme sau nu.
Astept lamuriri cu privire la problema mea.Va multumesc.
Mergi la cineva sa-ti faca un test de retur pe injectoare.....sigur trebuie reconditionate...acum 1 luna am avut problema asta!!!!
Am un vectra c z19dt 120 de cai din 2005 si de ceva timp porneste foarte greu la rece.La cald nu are probleme.
I-am schimbat bujii, senzor de temperatura, filtru de motorina.
Am curatat senzorul de pe admisie, clapeta de acceleratie, egr.
Am pus opcomul pe el si nu imi da nici o eroare legata de injectie sau pornire.
Presiunea in rampa are valori normale.
Ceea ce ma pune pe ganduri sunt valorile inregistrate la injectoare si anume:
injectorul 1 are minus 1,75
injectorul 2 are minus 1,30
injectorul 3 are 2,5
injectorul 4 are 0,75
Aceste valori au fost inregistrate cu motorul cald.Nu ma pricep daca vreunul din ele are probleme sau nu.
Astept lamuriri cu privire la problema mea.Va multumesc.
bogdan29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
bogdan29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat