tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Stie cineva sau a auzit de asha ceva. Am un prieten care are niste pori la un cauciuc nou noutz cu care a facut pana si a mers ceva cu el desumflat si a auzit ca exista o solutie sau un spray care iti astupa porii? A auzit cineva de asha ceva? Daca da poate sa-mi spuna cum se numeste si de unde se poate cumapra?
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
garnier lift sau eucerin cu coenzima Q10....
la modul serios sincer eu n-am mai auzit ca un cauciuc nou sa aiba pori...
poate vreo intepatura, poate sa nu fi fost ca lumea dat cu smac de etansare pt janta...
sprayurile care se gasesc sint pt rezolvat pene, ai o intepatura mica - de cui sa zicem- si-ti etanseaza temporar (pt citiva km) pina ajungi la vulcanizare...
la modul serios sincer eu n-am mai auzit ca un cauciuc nou sa aiba pori...
poate vreo intepatura, poate sa nu fi fost ca lumea dat cu smac de etansare pt janta...
sprayurile care se gasesc sint pt rezolvat pene, ai o intepatura mica - de cui sa zicem- si-ti etanseaza temporar (pt citiva km) pina ajungi la vulcanizare...
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
readuc la viata inca un topic
am o roata care se lasa in aproximativ 24 de ore
eu o umflu zilnic cu o pompa electrica (de-aia de bagat in bricheta)
am fost la vulcanizari, au bagat roata in apa pe toate colturile, insa cica nu ar avea nici un por.
cele de iarna care sunt SH (improipriu zis, am cumparat masina incaltata cu ele) nu am probleme
cele de vara (cumparate de mine acum un an si ceva) imi cam fac figuri...
culmea e ca cele de pe spate fac figuri.
cele de pe fata au mai bine de un an si nici macar nu se vad a fi dezumflate...
m-am cam saturat sa platesc montari si demontari si m-am hotarat sa cumpar o asemenea solutie si sa bag in toate rotile de vara
a folosit cineva?
da randament?
se merita banii investiti? dupa calculele mele ar fi cam 120 de lei pentru toate 4 rotile...
va multumesc de rapsuns
am o roata care se lasa in aproximativ 24 de ore
eu o umflu zilnic cu o pompa electrica (de-aia de bagat in bricheta)
am fost la vulcanizari, au bagat roata in apa pe toate colturile, insa cica nu ar avea nici un por.
cele de iarna care sunt SH (improipriu zis, am cumparat masina incaltata cu ele) nu am probleme
cele de vara (cumparate de mine acum un an si ceva) imi cam fac figuri...
culmea e ca cele de pe spate fac figuri.
cele de pe fata au mai bine de un an si nici macar nu se vad a fi dezumflate...
m-am cam saturat sa platesc montari si demontari si m-am hotarat sa cumpar o asemenea solutie si sa bag in toate rotile de vara
a folosit cineva?
da randament?
se merita banii investiti? dupa calculele mele ar fi cam 120 de lei pentru toate 4 rotile...
va multumesc de rapsuns
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
" readuc la viata inca un topic
am o roata care se lasa in aproximativ 24 de ore
eu o umflu zilnic cu o pompa electrica (de-aia de bagat in bricheta)
am fost la vulcanizari, au bagat roata in apa pe toate colturile, insa cica nu ar avea nici un por.
cele de iarna care sunt SH (improipriu zis, am cumparat masina incaltata cu ele) nu am probleme
cele de vara (cumparate de mine acum un an si ceva) imi cam fac figuri...
culmea e ca cele de pe spate fac figuri.
cele de pe fata au mai bine de un an si nici macar nu se vad a fi dezumflate...
m-am cam saturat sa platesc montari si demontari si m-am hotarat sa cumpar o asemenea solutie si sa bag in toate rotile de vara
a folosit cineva?
da randament?
se merita banii investiti? dupa calculele mele ar fi cam 120 de lei pentru toate 4 rotile...
va multumesc de rapsuns "
Am avut si eu o problema asemanatoare care a tinut vreo 2 ani. Am fost la autosoft de doua ori, si la ale doua vulcanizari de cartier. La ultima am avut bafta sa fie un om mai atent care a gasit un cui de pioneza care era tocit si bagat in crampon, practic invizibil. Problema era ca anvelopa se desumfla total de cate ori roata era pe pamant cu zona cu cuiul, in rest era totul bine. Desi am sistemul TPMS, tot am plecat de 2 ori pe janta din parcare, in acesti 2 ani. De fiecare data am pus compresorul la treaba si gata roata umflata fara sa mai scape presiune.
Concluzia e ca trebuie sa iei anvelopa la puricat dupa cuie, holzsuruburi, spanuri. Chiar daca o bagi in apa tot nu o scape aer suficient cat sa observi. Ori de cate ori pornesti cu masina verifica vizual anvelopa. Daca e desumflata, fa un semn in zona de contact cu solul si apoi pune-te pe cautat cuie.
am o roata care se lasa in aproximativ 24 de ore
eu o umflu zilnic cu o pompa electrica (de-aia de bagat in bricheta)
am fost la vulcanizari, au bagat roata in apa pe toate colturile, insa cica nu ar avea nici un por.
cele de iarna care sunt SH (improipriu zis, am cumparat masina incaltata cu ele) nu am probleme
cele de vara (cumparate de mine acum un an si ceva) imi cam fac figuri...
culmea e ca cele de pe spate fac figuri.
cele de pe fata au mai bine de un an si nici macar nu se vad a fi dezumflate...
m-am cam saturat sa platesc montari si demontari si m-am hotarat sa cumpar o asemenea solutie si sa bag in toate rotile de vara
a folosit cineva?
da randament?
se merita banii investiti? dupa calculele mele ar fi cam 120 de lei pentru toate 4 rotile...
va multumesc de rapsuns "
Am avut si eu o problema asemanatoare care a tinut vreo 2 ani. Am fost la autosoft de doua ori, si la ale doua vulcanizari de cartier. La ultima am avut bafta sa fie un om mai atent care a gasit un cui de pioneza care era tocit si bagat in crampon, practic invizibil. Problema era ca anvelopa se desumfla total de cate ori roata era pe pamant cu zona cu cuiul, in rest era totul bine. Desi am sistemul TPMS, tot am plecat de 2 ori pe janta din parcare, in acesti 2 ani. De fiecare data am pus compresorul la treaba si gata roata umflata fara sa mai scape presiune.
Concluzia e ca trebuie sa iei anvelopa la puricat dupa cuie, holzsuruburi, spanuri. Chiar daca o bagi in apa tot nu o scape aer suficient cat sa observi. Ori de cate ori pornesti cu masina verifica vizual anvelopa. Daca e desumflata, fa un semn in zona de contact cu solul si apoi pune-te pe cautat cuie.
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Roata pe fata (matador mers o vara, deci maxim 4000 km), cam la 4-5 zile, de la 2.3 bar ajunge la 0.9. Atat aveam azi cand am gasit-o pe janta. Am fost la vulcanizare si mi-a spus ca e de la valva. Mi-a furat (spun ca mi-a furat pentru ca problema e la fel ca inainte) 20 lei si tot se lasa. Ce sa fac?
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
O luna de zile m-a chinuit si pe mine roata spate dreapta. Era aleatoriu , adica zile in sir nu avea nimic, eventual parca era putin moale , apoi o gaseam dimineata pe janta. Deja deveneam stresat si porneam dimineata din casa mai repede cu 15 minute.
Am fost la 2 vulcanizari , demontat , curatat janta bec , inlocuit valva , verificat cauciucul in apa si de fiecare data mi s-a extras cite o aschie metalica. Apoi reluam stresul de la capat. Nu pricepeam ce sa fi patit o anvelopa cu care circul de 4 ani si toate fiind set.
La ultima vulcanizare baiatu' mi-a demontat cauciucul si s-a improptit cu pieptul pe el inspre coltul bancului de lucru si l-a verificat mm cu mm. Cand i-am sugerat ideea cu porii ( ca nici nu mai stiam ce sa cred ) s-a uitat la mine mirat si m-a intrebat - de ce-i asta , camera de bicicleta ?-
In final m-a intrebat daca am rulat pe un anume drum recent facut ( la vreo 60 km de oras - mi-a spus si localitatea ). A gasit o aschie subtire de piatra ( nu stiu cum ii spune - concasata ? - in fine , se pune pe drumurile proaspat refacute sau ceva aproximativ ). Nu prea l-am crezut dar mi-a dat-o in mana - era piatra toata ziua dar taioasa ca si lama si intrase in santul de profil al anvelopei. Intre timp capetele s-au sfarmat si aparent nu se vedea nimic dar cand se potrivea zona anvelopei afectata cu solul in parcare , dimineata gaseam masina pe janta.
Mi-a pus un petec ,,la rece,, pe interior si totul s-a rezolvat.
Am fost la 2 vulcanizari , demontat , curatat janta bec , inlocuit valva , verificat cauciucul in apa si de fiecare data mi s-a extras cite o aschie metalica. Apoi reluam stresul de la capat. Nu pricepeam ce sa fi patit o anvelopa cu care circul de 4 ani si toate fiind set.
La ultima vulcanizare baiatu' mi-a demontat cauciucul si s-a improptit cu pieptul pe el inspre coltul bancului de lucru si l-a verificat mm cu mm. Cand i-am sugerat ideea cu porii ( ca nici nu mai stiam ce sa cred ) s-a uitat la mine mirat si m-a intrebat - de ce-i asta , camera de bicicleta ?-
In final m-a intrebat daca am rulat pe un anume drum recent facut ( la vreo 60 km de oras - mi-a spus si localitatea ). A gasit o aschie subtire de piatra ( nu stiu cum ii spune - concasata ? - in fine , se pune pe drumurile proaspat refacute sau ceva aproximativ ). Nu prea l-am crezut dar mi-a dat-o in mana - era piatra toata ziua dar taioasa ca si lama si intrase in santul de profil al anvelopei. Intre timp capetele s-au sfarmat si aparent nu se vedea nimic dar cand se potrivea zona anvelopei afectata cu solul in parcare , dimineata gaseam masina pe janta.
Mi-a pus un petec ,,la rece,, pe interior si totul s-a rezolvat.