- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut
Am problema asta de ceva timp, si nu stiu de unde sa incep. Cu Opcomul nu pot intra pe modulul ECC sa vad valori, erori ceva.
Se manifesta in felul urmator, fie ca e iarna/vara ca e pe cald sau rece:
- dau pe Hi nu pe auto, cand e frig afara, sufla cu o viteza marita dar nu cum ar trebui. Dupa un timp il apuca si baga cum trebuie (mentionez ca pe viteza din meniu am setarea Strong, nu e pe Normal sau mai jos). Dupa aproximativ 5 secunde, se opreste, si iar functioneaza ca inainte.
- daca il las pe Auto si pun de exemplu 28 de grade, chiar si cu motorul la 90 de grade, la fel, abia intra caldura pe venturile alea (sa ne intelegem, caldura se simte la mana, dar nu e suflata ca lumea). Apoi iar, cand il apuca, baga cum ar trebui sa bage pentru setarea de 28 de grade. Apoi iar se opreste.
- asta face si cu AC ON si cu AC OFF nu conteaza.
- daca apas pe butonul de recirculare, viteza se mareste considerabil (presupun ca e normal, recircula aerul din cabina)
- pe setarea de Low aceeasi situatie, baga rece la o viteza medie, apoi cand il apuca incepe si sufla tare cum ar trebui. acelasi comportament pe manual, sau pe auto la 16 grade, etc.
Senzorul din bara fata e nou, temperatura citita e corecta. Termostatul e schimbat, motorul sta minim la 80 de grade chiar si la -15 grade afara. Am schimbat si senzorul solar dintre parbriz si bord, la fel face.
Din ce am citit, mai sunt niste senzori in gurile de ventilatie, dar nu scria unde in forumul respectiv. As vrea sa rezolv problema, e destul de suparator, practic pe temperaturi mici afara, chiar daca dau pe Hi, abia baga cald cat sa nu crap de frig in masina, iar cand il apuca sa dea el cum ar trebui, caldura sau A/C rece intra foarte bine, dar nu tine decat 5-8 secunde...si pe timp de vara, la fel, pe rece e cat sa nu transpiri, chiar daca e pus pe 16 gr. dar daca iti place un pic mai rece nu ai sanse
N-as vrea sa ma duc la reprezentanta sa dau 105 ron pt o diagnoza la care mi se va spune: da, modulul ECC defect, trebuie altul nou, 2500 ron sau ceva de genul asta...
Am problema asta de ceva timp, si nu stiu de unde sa incep. Cu Opcomul nu pot intra pe modulul ECC sa vad valori, erori ceva.
Se manifesta in felul urmator, fie ca e iarna/vara ca e pe cald sau rece:
- dau pe Hi nu pe auto, cand e frig afara, sufla cu o viteza marita dar nu cum ar trebui. Dupa un timp il apuca si baga cum trebuie (mentionez ca pe viteza din meniu am setarea Strong, nu e pe Normal sau mai jos). Dupa aproximativ 5 secunde, se opreste, si iar functioneaza ca inainte.
- daca il las pe Auto si pun de exemplu 28 de grade, chiar si cu motorul la 90 de grade, la fel, abia intra caldura pe venturile alea (sa ne intelegem, caldura se simte la mana, dar nu e suflata ca lumea). Apoi iar, cand il apuca, baga cum ar trebui sa bage pentru setarea de 28 de grade. Apoi iar se opreste.
- asta face si cu AC ON si cu AC OFF nu conteaza.
- daca apas pe butonul de recirculare, viteza se mareste considerabil (presupun ca e normal, recircula aerul din cabina)
- pe setarea de Low aceeasi situatie, baga rece la o viteza medie, apoi cand il apuca incepe si sufla tare cum ar trebui. acelasi comportament pe manual, sau pe auto la 16 grade, etc.
Senzorul din bara fata e nou, temperatura citita e corecta. Termostatul e schimbat, motorul sta minim la 80 de grade chiar si la -15 grade afara. Am schimbat si senzorul solar dintre parbriz si bord, la fel face.
Din ce am citit, mai sunt niste senzori in gurile de ventilatie, dar nu scria unde in forumul respectiv. As vrea sa rezolv problema, e destul de suparator, practic pe temperaturi mici afara, chiar daca dau pe Hi, abia baga cald cat sa nu crap de frig in masina, iar cand il apuca sa dea el cum ar trebui, caldura sau A/C rece intra foarte bine, dar nu tine decat 5-8 secunde...si pe timp de vara, la fel, pe rece e cat sa nu transpiri, chiar daca e pus pe 16 gr. dar daca iti place un pic mai rece nu ai sanse
N-as vrea sa ma duc la reprezentanta sa dau 105 ron pt o diagnoza la care mi se va spune: da, modulul ECC defect, trebuie altul nou, 2500 ron sau ceva de genul asta...
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
așa problemã nu se rezolvã în garaj în spatele blocului.
logic ar fi sã faci un test adevãrat(oricât ar costa)ca sã vezi exact care e senzorul sau buba,nu sã pleci urechea la unul sau la altul și sã faci 100 de încercãri eșuate și piese cumpãrate inutil.
Eu așa aș face și așa fac de când nu mai am Dacia(în spatele blocului în garaj).
logic ar fi sã faci un test adevãrat(oricât ar costa)ca sã vezi exact care e senzorul sau buba,nu sã pleci urechea la unul sau la altul și sã faci 100 de încercãri eșuate și piese cumpãrate inutil.
Eu așa aș face și așa fac de când nu mai am Dacia(în spatele blocului în garaj).
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
de cand am masina asta (2009) am invatat-o pe dinafara. ce-i drept la clima nu am avut probleme pana acum in afara de butonul din mijloc pe care trebuie sa-l curat o data pe luna ca sa pot controla meniul de clima... tot caut mai ieftin un modul ECC de facelift sa rezolv problema definitiv. nici nu vreau sa ma bag aiurea fara sa stiu, ma gandeam ca a mai avut cineva aceeasi problema si a investigat , ca sa stiu si eu cam care ar fi cauza. am testat azi iar, pe manual cu ventilatia la 7 daca pun air distribution doar pe mijloc, baga destul de tare dar nu cat trebuie. daca mut din meniu pe weak normal sau strong nu se intampla absolut nimic. parerea mea pana acum este ca e modulul de control al vitezelor ventilatorului, care la clima e electronic nu cu rezistente ca la A/C.
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am umblat la baterie cand am schimbat-o )
la modulul de clima am mai umblat de cateva ori si in trecut, din cauza butonului buclucas. doar scos mufe, desfacut, am dat cu alc tehnic cum am putut acolo sub axul ala, lasat putin , remontat si pus pe masina. in rest, toate merg normal, dezaburire parbriz/luneta, recirculare, se aud clapetele dupa ce opresti motorul cum revin la pozitia initiala dar e suparatoare chestia asta cu viteza
la modulul de clima am mai umblat de cateva ori si in trecut, din cauza butonului buclucas. doar scos mufe, desfacut, am dat cu alc tehnic cum am putut acolo sub axul ala, lasat putin , remontat si pus pe masina. in rest, toate merg normal, dezaburire parbriz/luneta, recirculare, se aud clapetele dupa ce opresti motorul cum revin la pozitia initiala dar e suparatoare chestia asta cu viteza
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am descoperit problema, dupa ce am intrat cu vaux-com 120309a si mi-am upgradat opcomul de la 1.39 la 1.59, am putut sa intru pe modulul ECC. nicio eroare, toate clapetele si senzorii functioneaza perfect. problema era de la filtrul de polen, nu era schimbat de 30k km ... pur si simplu aeroterma nu mai putea trage aer de afara ... la ultimul schimb am uitat sa-l pun si l-am gasit pe balcon in cutia originala, ce noroc dupa ce am curatat pe acolo de frunze, jeg l-am pus pe asta nou GM cu carbon si acum sufla de te arunca din scaun
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
nu e cazul meu asta, pur si simplu am uitat de el atunci ... eu fac reviziile la 10000 km numai cu filtre GM, am ulei magnatec 5w40 pt DPF, si am mai bagat in masina asta in ultimii 2 ani cam 2000 de euro, pt ca nu imi place sa am niciun bec aprins sau zgarietura pe ea. stiu ce spui, ai dreptate, dar in cazul asta nu ma simt, a fost doar o eroare
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
chis cristian a scris:Aa e din pãcate muli de pe forumul ãsta nu au îneles cã au o mainã care trebuie întreinutã corespunzãtor i se zgârcesc în a schimba toate filtrere i uleiul (cã mai merge ca la Dacia) i schimbã piese dupã ureche în loc sã meargã la service,aa le trebuie,cã i ãia de la magazin trebuie sã trãiascã !
...Si pe Romana???Cum suna ce ai ,,pictat,, tu pe site ???Ca de scris sigur nu ai scris in limba noastra!!!!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat