- DB77AAA
- OP
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ceva cunostinte ale mele cu diesel, dar culmea si cateva cu benzina (la astia nu am mai intrat in detalii, sunt o cauza pierduta) ma tot intreaba, probabil vazand oarece reportaje la TV, cum se descurca uleiul alimentar in combinatie cu motorina.
Avand ceva experiente de la deja clasicul Y20DTH su mult prea multe cu U650 am zis de ce sa nu experimentez pe pielea mea, mai ales ca am masina de teste(206-le sotiei )
Y20DTH a mers OK la teste, jumate jumate cu motorina, apoi brusc s-a scumpit uleiul de gatit si nu mai era rezonabil. U650 a mers campanii bune doar cu ulei de gatit pana la aceiasi scumpire a uleiului. La U650 s-au constatat doar segmenti prajiti, altceva nimic in vreme ce la Y20DTH nu s-au simtit diferente.
Deci, in principal ideea era deja testeata, si avem experienta. Masina de teste, este, de care nu prea ma doare. Isterie la TV, este, asa ca, pe la supermarket ma tot stresa doamna ca vrea o salata si nu are ulei, ma duc la raion, au astia toate natiile de ulei incepand cu 3.75 lei/litru, aproape jumatate din cat e motorina la peco si cu 1 leu mai ieftin decat aia de canistra, iau 2 baxuri - 12 litri
Merg la masina - 12-15 litri de motorina de canistra in rezervor, pun cei 12 litri de ulei in rezervor si talpa.(evident, uitand de salata doamei - a mancat-o doar cu otet )
Modelul de masina testat - 206- sotiei, 1.4HDI Comon Rail E4, cu cai mai multi si EGR off by MBtuning, km fara numar, cam jumi juma motorina si uleiul.
Prima observatie... in mers tot auzeam suieraturi la turbo, la fel ca la Z19DTH de 200 cp, zic am pus-o, de la ulei s-o prajit turbina. De unde?!?, de fapt, motorul a devenit subit mai silentios si auzeam eu turbo cum lucreaza
Impresii dupa primii 150 km, nu mai bate injectia, parca merge mai rotund si vizibil mai silențios. De tras e la fel sau inca nu simt eu, neavand sansa sa testez cu masina goala doar decat azi dimineata in conditii de trafic aglomerat. Pornirile par in regula.
Ca observatie, personal, 9HZ adica 1.4 HDI il gasesc cel mai fiabil motor cu CR intalnit de mine. Consumul mai mult decat decent - maxim 5% ca nu poti avea rabdare sa testezi exact. Mersul pe ulei nu cred ca ii va dauna pe termen mediu - scurt, ramane de vazut pe temen lung.
Ca si concluzii, se poate merge relaxat si in CR cu ulei de gatit. Ma astept la ceva depuneri/rancezeli ale sistemului de injectie. Cred ca se va potrivi in amestec de jumate jumate cu motorina. Mai mult ulei suna a sinucidere(a sistemului CR). Nu-mi fac griji cum va merge la iarna ca sunt sigur ca ai nostrii conducatori vor face inaccesibil pretul.
Ca intrebari:
1 Oare se va imbacsi filtrul de motorina mai repede?
2 Cu ce se curata uleiul de mancare? (Dero )
3 Cat va dura pana pretul la uleiul de mancare va include taxa de drum, accize si alte biruri?
Avand ceva experiente de la deja clasicul Y20DTH su mult prea multe cu U650 am zis de ce sa nu experimentez pe pielea mea, mai ales ca am masina de teste(206-le sotiei )
Y20DTH a mers OK la teste, jumate jumate cu motorina, apoi brusc s-a scumpit uleiul de gatit si nu mai era rezonabil. U650 a mers campanii bune doar cu ulei de gatit pana la aceiasi scumpire a uleiului. La U650 s-au constatat doar segmenti prajiti, altceva nimic in vreme ce la Y20DTH nu s-au simtit diferente.
Deci, in principal ideea era deja testeata, si avem experienta. Masina de teste, este, de care nu prea ma doare. Isterie la TV, este, asa ca, pe la supermarket ma tot stresa doamna ca vrea o salata si nu are ulei, ma duc la raion, au astia toate natiile de ulei incepand cu 3.75 lei/litru, aproape jumatate din cat e motorina la peco si cu 1 leu mai ieftin decat aia de canistra, iau 2 baxuri - 12 litri
Merg la masina - 12-15 litri de motorina de canistra in rezervor, pun cei 12 litri de ulei in rezervor si talpa.(evident, uitand de salata doamei - a mancat-o doar cu otet )
Modelul de masina testat - 206- sotiei, 1.4HDI Comon Rail E4, cu cai mai multi si EGR off by MBtuning, km fara numar, cam jumi juma motorina si uleiul.
Prima observatie... in mers tot auzeam suieraturi la turbo, la fel ca la Z19DTH de 200 cp, zic am pus-o, de la ulei s-o prajit turbina. De unde?!?, de fapt, motorul a devenit subit mai silentios si auzeam eu turbo cum lucreaza
Impresii dupa primii 150 km, nu mai bate injectia, parca merge mai rotund si vizibil mai silențios. De tras e la fel sau inca nu simt eu, neavand sansa sa testez cu masina goala doar decat azi dimineata in conditii de trafic aglomerat. Pornirile par in regula.
Ca observatie, personal, 9HZ adica 1.4 HDI il gasesc cel mai fiabil motor cu CR intalnit de mine. Consumul mai mult decat decent - maxim 5% ca nu poti avea rabdare sa testezi exact. Mersul pe ulei nu cred ca ii va dauna pe termen mediu - scurt, ramane de vazut pe temen lung.
Ca si concluzii, se poate merge relaxat si in CR cu ulei de gatit. Ma astept la ceva depuneri/rancezeli ale sistemului de injectie. Cred ca se va potrivi in amestec de jumate jumate cu motorina. Mai mult ulei suna a sinucidere(a sistemului CR). Nu-mi fac griji cum va merge la iarna ca sunt sigur ca ai nostrii conducatori vor face inaccesibil pretul.
Ca intrebari:
1 Oare se va imbacsi filtrul de motorina mai repede?
2 Cu ce se curata uleiul de mancare? (Dero )
3 Cat va dura pana pretul la uleiul de mancare va include taxa de drum, accize si alte biruri?
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
M-a batut gandul sa experimentez si eu dar nu ma atrage uleiul alimentar proaspat de raft .... eventual, ca romanul, chitros adica , daca as putea face in el snitele si chiftele si DUPA ACEEA sa-l bag in motor!
Citind insa primele tale concluzii mi-am dat seama ca am aceleasi beneficii folosind ulei 2T in amestec de 1:200. Motorul s-a linistit enorm, nu mai chitaie nici injectie , nici pompa , nici nimic , raspuns bun la pedala etc. Sigur ramane diferenta de costuri .....tu esti in avantaj la litrii combustibil insa in principiu e o necunoscuta pe termen lung uleiul alimentar ...... eu merg pe o carare oarecum batatorita de altii , in special de @ahappyuser, care folosesc de uleiul 2T de 3-4 ani.
Iti dai seama ca daca se prind astia ca foloseste romanul uleiul din alimentara la diesel , va exploda pretul la el spre disperarea gospodinelor ....Ponta ii va tranti o acciza generoasa .....apoi va aparea uleiul Bunica sau Floriol cu specificatii x w xx si cu specificatii API ..... o intreaga nebunie ! Sau in curand vom gasi la peco un pistolet aparte , de culoare galbena pe care va fi desenata o ,,floarea- soarelui,,
Daca as experimenta ceva in premiera , ar fi motorina cu ulei 2T in amestec cu margarina !
Citind insa primele tale concluzii mi-am dat seama ca am aceleasi beneficii folosind ulei 2T in amestec de 1:200. Motorul s-a linistit enorm, nu mai chitaie nici injectie , nici pompa , nici nimic , raspuns bun la pedala etc. Sigur ramane diferenta de costuri .....tu esti in avantaj la litrii combustibil insa in principiu e o necunoscuta pe termen lung uleiul alimentar ...... eu merg pe o carare oarecum batatorita de altii , in special de @ahappyuser, care folosesc de uleiul 2T de 3-4 ani.
Iti dai seama ca daca se prind astia ca foloseste romanul uleiul din alimentara la diesel , va exploda pretul la el spre disperarea gospodinelor ....Ponta ii va tranti o acciza generoasa .....apoi va aparea uleiul Bunica sau Floriol cu specificatii x w xx si cu specificatii API ..... o intreaga nebunie ! Sau in curand vom gasi la peco un pistolet aparte , de culoare galbena pe care va fi desenata o ,,floarea- soarelui,,
Daca as experimenta ceva in premiera , ar fi motorina cu ulei 2T in amestec cu margarina !
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sunt curios cati km mergeti cu masinile de va vin ideile astea.
Exista o mare diferenta intre uleiul de rapita si biodiesel-ul(derivatul lui). Folosit simplu si la temperaturi scazute sigur va infunda filtru de motorina/pompa/injectoare. De asemenea exista multe masini la care nu e admis nici biodiesel-ul. Daramite uleiul simplu de rapita sau in amestec cu motorina.
Exista o mare diferenta intre uleiul de rapita si biodiesel-ul(derivatul lui). Folosit simplu si la temperaturi scazute sigur va infunda filtru de motorina/pompa/injectoare. De asemenea exista multe masini la care nu e admis nici biodiesel-ul. Daramite uleiul simplu de rapita sau in amestec cu motorina.
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Sã vã spun o snoavã:
Acum vreo douã sãptãmâni era s-o încurc tare de tot pe o autostradã din Cehia (Brno-Praga) dupã ce, având în rezervor doar vreo 5-6 litri de motorinã din Ro, am alimentat cu 10l de motorinã mai bio, de la un OMV de pe autostradã.
Motorinã era de 2 feluri, una avea o bulinã verde suplimentarã, dar mi-am zis sã contribui la protecþia mediului
Cum am plecat din OMV, s-a simþit o lene la demaraj, dar fãrã sã fie de speriat; dupã vreo 20 de km maºina a încetat sã mai tragã, ºi era taman într-o curbã la dreapta, autostrada în lucru, benzile de circulaþie îngustate, rampã.
Am oprit, am pus avariile, am sunat la 112, dar n-am ieºit din maºinã cã foarte târziu mã observau ceilalþi ºoferi ºi n-aveau unde sã mã ocoleascã dacã deschideam ºi portiera.
Ce am observat dupã ce panica s-a diminuat a fost cã motorul nu se oprise, la relanty fãrã sarcinã reuºea sã se învârtã...
Am reuºit sã plec de pe loc cu a doua, din ambreiaj, ºi am avut norocul sã meargã cei 2 km pânã la un Agip. Am fãcut plinul cu motorina lor super ºi într-un minut motorul ºi-a revenit miraculos. Dupã aceea l-am întrebat pe cehul de la Agip care crede cã e cauza, iar el a spus cã ce pusesem eu e o motorinã cu mai multe flori în ea. N-aº mai face asta altã datã, de asta vã spun, poate vã trece! Maºina cu care am pãþit asta e o Corsa D din 2007, motor de 1248 cc.
Acum vreo douã sãptãmâni era s-o încurc tare de tot pe o autostradã din Cehia (Brno-Praga) dupã ce, având în rezervor doar vreo 5-6 litri de motorinã din Ro, am alimentat cu 10l de motorinã mai bio, de la un OMV de pe autostradã.
Motorinã era de 2 feluri, una avea o bulinã verde suplimentarã, dar mi-am zis sã contribui la protecþia mediului
Cum am plecat din OMV, s-a simþit o lene la demaraj, dar fãrã sã fie de speriat; dupã vreo 20 de km maºina a încetat sã mai tragã, ºi era taman într-o curbã la dreapta, autostrada în lucru, benzile de circulaþie îngustate, rampã.
Am oprit, am pus avariile, am sunat la 112, dar n-am ieºit din maºinã cã foarte târziu mã observau ceilalþi ºoferi ºi n-aveau unde sã mã ocoleascã dacã deschideam ºi portiera.
Ce am observat dupã ce panica s-a diminuat a fost cã motorul nu se oprise, la relanty fãrã sarcinã reuºea sã se învârtã...
Am reuºit sã plec de pe loc cu a doua, din ambreiaj, ºi am avut norocul sã meargã cei 2 km pânã la un Agip. Am fãcut plinul cu motorina lor super ºi într-un minut motorul ºi-a revenit miraculos. Dupã aceea l-am întrebat pe cehul de la Agip care crede cã e cauza, iar el a spus cã ce pusesem eu e o motorinã cu mai multe flori în ea. N-aº mai face asta altã datã, de asta vã spun, poate vã trece! Maºina cu care am pãþit asta e o Corsa D din 2007, motor de 1248 cc.
- DB77AAA
- OP
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Doctore, KM sunt irelevanti. Pot spune ca fac intre 1000 si 5000 pe luna cu specificatia ca anual ar trebui sa fiu in zona 25000... Concret, combustibil ieftin inseamna ca se resimte mai putin in buzunar. Una e cand dai pe un plin 400 lei, alta e cand dai 200-300
Treaba cu uleiul a fost impulsul momentului. Am coleg de munca care merge doar cu ulei alimentar la care foarte ocazional il mai trateaza cu putina benzina, asta la VAG 1.9 TDI non PD
La momentul de fata nu intentionez sa fac strict o mare economie, ci doar sa vad daca se poate. 1.4 HDI consuma putin, mai ales de la canistra
Uleiul de rapita am eu senzatia ca oxideaza mai mult fata de cel alimentar. Biodieselul nu este neaparat ulei de rapita, ci si uleiuri arse si recuperate. Tind sa cred ca in RO firmele care asigura cei 5.75%/sau cat o mai fi de biodiesel din motorina, il mai lungesc si cu ulei ars auto recuperat.
Uleiul alimentar, de rapita, de scroafe virgine, biodieselul si alte asemenea ataca cauciucul natural. De aceea nu se recomanda la masini mai vechi cu multe conducte doar din furtun de cauciuc. La alea moderne is de obicei de plastic ca e mai ieftin.
Paul, de ce nu ai incercat sa pleci cu treapta unu? Eu nu prea as crede ca la tine problema a fost fix uleiul. Daca el era vionovat, napadeau rezidurile din rezervor in filtru si nu o mai porneai fara sa cureti.
Raman pe creieras fix doua probleme, cum voi curata uleiul alimentar din sistemul de injectie si daca e necesara asta si daca va imbacsi sau nu filtrul pe termen lung.
Ce se intampla in zona segmenti - pistoane - supape sunt lamurit de la U650 - se prajesc.
Treaba cu uleiul a fost impulsul momentului. Am coleg de munca care merge doar cu ulei alimentar la care foarte ocazional il mai trateaza cu putina benzina, asta la VAG 1.9 TDI non PD
La momentul de fata nu intentionez sa fac strict o mare economie, ci doar sa vad daca se poate. 1.4 HDI consuma putin, mai ales de la canistra
Uleiul de rapita am eu senzatia ca oxideaza mai mult fata de cel alimentar. Biodieselul nu este neaparat ulei de rapita, ci si uleiuri arse si recuperate. Tind sa cred ca in RO firmele care asigura cei 5.75%/sau cat o mai fi de biodiesel din motorina, il mai lungesc si cu ulei ars auto recuperat.
Uleiul alimentar, de rapita, de scroafe virgine, biodieselul si alte asemenea ataca cauciucul natural. De aceea nu se recomanda la masini mai vechi cu multe conducte doar din furtun de cauciuc. La alea moderne is de obicei de plastic ca e mai ieftin.
Paul, de ce nu ai incercat sa pleci cu treapta unu? Eu nu prea as crede ca la tine problema a fost fix uleiul. Daca el era vionovat, napadeau rezidurile din rezervor in filtru si nu o mai porneai fara sa cureti.
Raman pe creieras fix doua probleme, cum voi curata uleiul alimentar din sistemul de injectie si daca e necesara asta si daca va imbacsi sau nu filtrul pe termen lung.
Ce se intampla in zona segmenti - pistoane - supape sunt lamurit de la U650 - se prajesc.
- gabytzuxxl
- ***
- 818 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 818
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Raman pe creieras fix doua probleme, cum voi curata uleiul alimentar din sistemul de injectie si daca e necesara asta si daca va imbacsi sau nu filtrul pe termen lung.
Ce se intampla in zona segmenti - pistoane - supape sunt lamurit de la U650 - se prajesc.
Ce se intampla in zona segmenti - pistoane - supape sunt lamurit de la U650 - se prajesc.
Acum stand si discutand teorie , ar fi citeva aspecte de discutat la faza cu curatatul instalatiei.
Cred ca se imparte in 2 etape :
1- daca motorul mai poate fi pornit (inca) si mai functioneaza (inca) atunci as incerca un amestec de motorina in raport cu o cantitate de benzina + talpa.
2- daca instalatia de alimentare/injectie s-a umplut cu depuneri slinoase si motorul e in moarte clinica , cred ca singura sansa ar fi de curatat piesa cu piesa prin demontare si spalare manuala in degresant.
PS - sotia stie ce experimente faci pe masina ei ?
- DB77AAA
- OP
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@Gabitzu.. colegul de pe alt forum, Cristi, a explicat foarte clar. Are injectie CR. Din primii KM si ochiometric ce am vazut la ulei, pot spune acelasi liucru, un amstesc de jumi juma e "safe"
@Doctore, probabil nu voi folosi detergent de vase, ci ceva solutii de curatat injectoarele sau chiar niste nitrodiluant/decraburol/benzina. Sper sa nu fie cazul..
@bh13ncu, cred ca la jumi juma nu voi avea nevoie sa curat injectia. Ramane de vazut, vreau sa pun mai mult ulei in HDI, motorina doarsa aiba putin iz de masina poluanta.
Ca un mic update, in Z19DTH am pus acelasi amestec jumi juma motorina cu ulei, la prima impresie, e la fel ca inainte. Al draq motor de Fiat, nu e mai silentios. Edrept, doar cativa KM. Mai testam doar ca mai greu cu Vectra, o folosesc destul de rar.
Tot ca update, la 206 indicatorul motorinei arata 3 sferturi de rezervor, desi e plin. Doar cu motorina inainte arata corect, adica plin.
PS: Sotia acum a aflat ca are masina pe motorina , deh, prin benzinarii in vizite mi-o pasa mie.
@Doctore, probabil nu voi folosi detergent de vase, ci ceva solutii de curatat injectoarele sau chiar niste nitrodiluant/decraburol/benzina. Sper sa nu fie cazul..
@bh13ncu, cred ca la jumi juma nu voi avea nevoie sa curat injectia. Ramane de vazut, vreau sa pun mai mult ulei in HDI, motorina doarsa aiba putin iz de masina poluanta.
Ca un mic update, in Z19DTH am pus acelasi amestec jumi juma motorina cu ulei, la prima impresie, e la fel ca inainte. Al draq motor de Fiat, nu e mai silentios. Edrept, doar cativa KM. Mai testam doar ca mai greu cu Vectra, o folosesc destul de rar.
Tot ca update, la 206 indicatorul motorinei arata 3 sferturi de rezervor, desi e plin. Doar cu motorina inainte arata corect, adica plin.
PS: Sotia acum a aflat ca are masina pe motorina , deh, prin benzinarii in vizite mi-o pasa mie.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie, ca ma intereseaza si pot sa fac un test pe un Renault (nu chiar acum, ca in 2-3luni am ITP si daca ceva merge prost... cu siguranta o sa il ratez).
Daca problema e cum sa cureti sistemul de injectie, atunci inafara rezervorului pe care poti sa-l cureti la interior direct pe masina folosind o carpa cu benzina pe sus pe la sonda, mai raman conductele, pompa si injectoarele astea toate cred ca le cureti cu un amestec de motorina cu benzina cu care trebuie sa mergi o perioada de timp, atentie la ratie... ca daca bagi prea multa benzina la astea CR se poate termina pistonul datorita presiunii de injectie, il degradeaza fizic benzina injectata in camera de ardere (am citit pe undeva, dar nu mai stiu exact unde).
Deja de la +10grade C in jos (pe toamna tarzie/iarna) nu se mai poate folosi motorina+biodiesel pentru ca biodiesel-ul se ingroasa si influenteaza negativ pornirea. De-aia la Peco toamna tarziu se trece pe motorina+aditiv, pana in primavara. Tu ca sa continui pe ulei vegetal si sub temperatura de 10grade C, poate ca trebuie bagata putina benzina in amestec, dar nu mai jos de 0 grade C dimineata ca nu cred ca mai porneste cu ulei de gatit chiar daca are si benzina in amestec cu motorina.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Lun 12 Mai, 2014 6:38 pm
Daca problema e cum sa cureti sistemul de injectie, atunci inafara rezervorului pe care poti sa-l cureti la interior direct pe masina folosind o carpa cu benzina pe sus pe la sonda, mai raman conductele, pompa si injectoarele astea toate cred ca le cureti cu un amestec de motorina cu benzina cu care trebuie sa mergi o perioada de timp, atentie la ratie... ca daca bagi prea multa benzina la astea CR se poate termina pistonul datorita presiunii de injectie, il degradeaza fizic benzina injectata in camera de ardere (am citit pe undeva, dar nu mai stiu exact unde).
Deja de la +10grade C in jos (pe toamna tarzie/iarna) nu se mai poate folosi motorina+biodiesel pentru ca biodiesel-ul se ingroasa si influenteaza negativ pornirea. De-aia la Peco toamna tarziu se trece pe motorina+aditiv, pana in primavara. Tu ca sa continui pe ulei vegetal si sub temperatura de 10grade C, poate ca trebuie bagata putina benzina in amestec, dar nu mai jos de 0 grade C dimineata ca nu cred ca mai porneste cu ulei de gatit chiar daca are si benzina in amestec cu motorina.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Lun 12 Mai, 2014 6:38 pm
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
..si totusi ceva ,, nu se potriveste,, ! Mi se pare ciudat ca tu @DB77AAA , tunerul care se ocupa cu resoftari , anulari EGR si DPF ...tipul care ia un soft bite cu bite ...vine cu o discutie unsa cu Floriol !
....ca si cum un medic chirurg de mare finete dupa o operatie pe creier ar bandaja capul pacientului cu banda izolatoare !
Masina experiment ( a sotiei) din constructie consuma putin ..... de ce vrei sa faci experimente ce pot fi ireversibile ?
Ok...ai experimentat ... ai vazut , da , merge ....dar pe termen lung nu mi se pare ca se justifica riscul ...nah, parerea mea.
Da, daca ai gasi o alta solutie uleioasa la discretie , poate ....dar uleiul de pe raft din alimentara ...... Oare ce cifra cetanica are uleiul Raza Soarelui ? ...... te-ai gandit ca uleiul de masline rupe' tot ? ( scuze, dar nu ma pot abtine! )
....ca si cum un medic chirurg de mare finete dupa o operatie pe creier ar bandaja capul pacientului cu banda izolatoare !
Masina experiment ( a sotiei) din constructie consuma putin ..... de ce vrei sa faci experimente ce pot fi ireversibile ?
Ok...ai experimentat ... ai vazut , da , merge ....dar pe termen lung nu mi se pare ca se justifica riscul ...nah, parerea mea.
Da, daca ai gasi o alta solutie uleioasa la discretie , poate ....dar uleiul de pe raft din alimentara ...... Oare ce cifra cetanica are uleiul Raza Soarelui ? ...... te-ai gandit ca uleiul de masline rupe' tot ? ( scuze, dar nu ma pot abtine! )