SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Din ce stiu,la racire motor si AC,este un singur ventilator,cu 3 turatii sau cu 2(depinde de echipare).Se poate incepe cu verificarea sigurantelor FU8(turatie 2 si 3). Apropo...daca tot suntem intr-un forum tehnic,viteza este deplasarea din punctul A,in punctul B,in timpul T, unitatea de masura-km/ora,pe cind turatia,este altceva,unitatea de masura,rot/min...
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:viteza este deplasarea din punctul A,in punctul B,in timpul T, unitatea de masura km/ora, pe cind turatia,este altceva,unitatea de masura, rot/min....
Ce treaba o avea observatia asta cu problema omului numai tu stii...
Ca o paranteza, vezi ca viteza nu se masoara standard in Km/h, ci in metri / secunda, sau mai precis in metri x secunda la puterea -1. Daca vrei, iti explic si vectorial, insa nici asta nu-l va ajuta pe om sa-si rezolve problema... Smart ass !
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Pana acum n-am gasit problema, am verificat sigurante, rezistenta si sunt bine. Nu este curent deloc pe cablul de alimentare ventilator, nici la mufa de la rezistenta si nici la mufa din fata, de langa rezervorul de apa. Ventilatorul nu se invarte, nu prea inteleg, daca problema este pe treapta a 2-a ar fi trebuit sa se invarta.
Releele nu le-am gasit, stie cineva unde sunt la Corsa D, ce pozitii, in manual sunt pozitia sigurantelor doar?
Releele nu le-am gasit, stie cineva unde sunt la Corsa D, ce pozitii, in manual sunt pozitia sigurantelor doar?
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Colegule, din pacate nu am timpul necesar sa caut cu atentie, asa ca am intrat in fuga pe schema electrica de la modelul tau si am facut un print-screen poate te ajuta cu ceva.
Nu am stat sa interpretez, dar pare ca releele marcate cu cifrele 11, 13 si 14 (cele mari din josul fotografiei) sunt ceea ce cauti.
Verifica tu mai departe.
Nu am stat sa interpretez, dar pare ca releele marcate cu cifrele 11, 13 si 14 (cele mari din josul fotografiei) sunt ceea ce cauti.
Verifica tu mai departe.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Poate ecu monitorizeaza bobina releelor, nu circuitul de forta al ventilatorului. E o diferenta .... tot zici ca esti electrician si te pricepi bine, cauti mere dar de fapt poate sunt pere.
Cat curent de scurtcircuit suporta intrarea sau iesirea din ecu? Te-ai gandit ca asta e un motiv pentru care circuitul de forta nu e legat in ecu?
Cat curent de scurtcircuit suporta intrarea sau iesirea din ecu? Te-ai gandit ca asta e un motiv pentru care circuitul de forta nu e legat in ecu?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Michangel a scris:Colegule, din pacate nu am timpul necesar sa caut cu atentie, asa ca am intrat in fuga pe schema electrica de la modelul tau si am facut un print-screen poate te ajuta cu ceva.
Nu am stat sa interpretez, dar pare ca releele marcate cu cifrele 11, 13 si 14 (cele mari din josul fotografiei) sunt ceea ce cauti.
Verifica tu mai departe.
Nu am stat sa interpretez, dar pare ca releele marcate cu cifrele 11, 13 si 14 (cele mari din josul fotografiei) sunt ceea ce cauti.
Verifica tu mai departe.
Multumesc mult Michangel te rog spune-mi si mie unde gasesc manualul de unde ai facut screenshot.
Din moment ce este un releu in circuit este evident ca ecu anclansaza bobina releului nu circuitul de forta al ventilatorului, numai ca in ambele cazuri trebuie sa fie curent pe cablu, nu are nici o relevanta ce spui tu liviu2004, nu-si au rost posturi de genul asta.
DB77AAA n-ar trebui ca treapta I sa porneasca odata cu motorul?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Liviu, 810 si 102 parca erau motoarele de pe batrana dacie. Majoritatea aveau racirea radiatorului asigurata de un ventilator actionat pe curea de vibrochen. Mai rara versiunea cu electroventilator.
Pana la urma, electri c-a montat tocmai pentru a se evita functionarea ventilatorului in mod nejustificat.
Pana la urma, electri c-a montat tocmai pentru a se evita functionarea ventilatorului in mod nejustificat.
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Senzorul de temperatura lichid de racire ar putea fi o explicatie daca zici ca restul sunt ok, ar fi bine sa scapi asa usor. Il poti verifica cu un tester, vezi ce valoare iti indica. Cu ocazia testarii mai dai comanda si ventilatoarelor sa plece pe fiecare treapta de viteza "la rece asa" pentru siguranta, chiar daca spui ca le-ai testat si merg.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am gasit problema cu testerul pe fiecare treapta de viteza, bobina de la releul coresp treptei 2 nu primeste curent, deci cablajul din spatele sigurantelor pe panoul motor este. Cam nasol, este de munca si n-am mai umblat in panoul unei masini... Ceva indicatii cum se scoate acea masca de plastic de protectie pe care stau releele si sigurantele?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
SaschArt
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat