Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am masina de cateva luni si nu reusesc sa ii dau de cap cu toate ca a trecut pe la 2 mecanici avizati:
1/ SUIERA - in sarcina in plaja 1800 - 2400 rpm suiera destul de rau si mai nou isi pierde si jumatate de scunda din putere. de asemenea, suieratul se mai aude si cand schimb viteza, cand iau piciorul de pe acceleratie, pe la 2800-2900 rpm sa zicem. Imi pare ca se aude mai puternic cand e rece motorul.
Cand am luat-o nu se auzea nimic si a inceput sa fie din ce in ce mai rau. Nicio eroare pe diagnoza.

Primul mecanic a suspectat turbina, dar al doilea mi-a infirmat, a zis ca s-ar putea sa fie de la cureaua de alternator (in acest caz de unde pierderea de putere pe accelerare?)

2/ un suierat prezent tot timpul si la relanti si in sarcina - parca ar veni din zona distributiei. sa fie pompa de apa?

3/ Fum alb - la relanti si la rece si la cald dar si destul de mult cand ii dau ceva talpa, dar fara sa exagerez.

daca ma poate ajuta cineva cu pareri ar fi perfect, nu as vrea sa incep sa schimb piese degeaba pana ajung la cauza. multumesc
Skip ads

  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut..suieratul este prezent la acest motor de la turbo....dar nu exagerat..eu il am de cand am masina si nu ma deranjeaza .si trage de rupe..daca ar fi turbina defecta nu mai treage motorul...deci exclus turbo...de ex daca turbo este ok...trebuie dat capacul jos la distributie si vazut de unde se aude ..sunt mai multe cauze.pompa de apa nu suiera.ia cand e pe duca face un huruit sesizabil si usor de depistat..acest fenomen il mai gasesti si la rulmenti alternatorului chiar si rolele care au joc si sunt uzate...fumul nu are legatura cu suieratul...se mai aude in unele cazuri si de la cureaua alternatorului destul de rau cand este uzata..pune un video cu acel suierat.....
  • Viorel Ion

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Eu cred ca turbina e de vina. Are joc in ax si din cauza asta suiera si in plus de asta consuma si ulei, rezultand fumul alb.
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
turbina dã semne de obosealã, exact cum a spus și colegul are joc în ax și freacã de carcasã, te poate lãsa în orice clipã Wink
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
de aia mi-era frica...
merci de raspunsuri, o sa verific.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Turbina cand are joc la ax si atinge paleta in carcasa turbocompresorului zgomotul este ca la un avion cu reactie .deci foarte tare se aude..si fumul ar fi exact ca la trabant. mai lung fumul ca trabantul....mai ales cand motorul este in turati mari..este simplu de verificat jocul.se poate face si acasa cu mana...sunetul ce vine de la o turbina cu joc in ax(destul de mare) si un copil de 5 ani il depisteaza...o turbina buna are voie sa aiba un joc foarte mic...iar daca jocul este destul de mare trebuie reparata si gata...,odata reparata si montata fluieratul ramane pe vesnicie.ca si la alte marci auto...asa cum ar fi si normal..........asa face daca atinge paleta ... http://youtube.com/watch?v=zCJYiC87m40 .....suierat bendix.. http://www.youtube.com/watch?v=VWuuCKOww68.. turbina cu joc mare in ax
http://www.youtube.com/watch?v=o29_cQ_gTfM .. si sunet normal cum este si la mine http://www.youtube.com/watch?v=WY49yO-FYVc
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la mine face altfel decat in filmulete. Si doar in sarcina. Va nunt de rezultat. Daca are cineva vreo recomandare de vreun mecanic in bucuresti trimiteti-mi va rog un PM.
  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut - Sa o stapanesti cu placere.

Tinand cont de faptul ca ai cumparat masina de curad ar fi bine sa ii ferifici toate rolele si curelele. Posibil sa trebuiasca sa schimbi ceva pe acolo. Zic asta deoarece ai zis , la punctul 1 , ca la rece se aude mai pronuntat. Eu am probleme cu un intinzator care se aude doar la rece , cum se incalzeste motorul zgomotul dispare.

Eu as vrifica si rulmentul de la ambreiaj. Si de acolo la rece pot aparea suieraturi. Am patit si eu chestia asta la un Megane 2 - faza 1 . Iarna cand schimbam viteze se auzea de parca aveam blowoff pe ea.

Iti recomand sa arunci cu folos 150 LEI ( maxim ) la Di-BAS - Fundeni - pentru o constatare. Sunt buni , eu unul nu am ce sa le reprosez, iar 150 LEI nu e o tragedie daca ti la masina ta. Plus ca pretul poate sa difere, am spus 150 LEI care ar fi un maxim pentru o constatare de genul.

Bafta , sper sa o rezolvi repede si fara costuri prea mari si speram sa te bucuri de ea fara evenimente.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
merci, ma duc sambata la un mecanic care m-a ajutat la fosta masina (Ford) si care mi s-a parut destupat.

masina a fost in urma cu o luna la un service foarte bun in recomandari de pe aici dar primul zgomot au zis ca s-ar putea sa fie turbina dar nu erau siguri (si acum zgomotul s-a agravat) iar la cel de-al doilea ei au zis ca "asa fac toate" si ca pentru siguranta ar trebui sa ii schimb distributia.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=VxgH8-H3eUg
Daca suna asa nu iti fa probleme, face ca o ambulanta cand e motorul rece.
La fosta g turbo era pe moarte, joc cu simt la "deget" si suna ca un avion de vanatoare + ca tragea in suturi, tragea-pauza-tragea-pauza-tragea, ceea ce a fost interesant este ca nu a scos fum niciodata si consum de dizel scazut iar consum de ulei zero.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Acel sunet il au si masini din gama vw.si este cat se poate de normal.eu de cand am masina asa se aude si chiar e misto.uni meseriasi te aburesc ca turbo este gata,iar daca te scoate bani afara din casa il poti inlocui.sau repara.cu un opc com poti masura si presiunea daca vrei sa fi sigur.iar daca sunetul suna asa paleti ating clar in carcasa si nu tine mult se pote bloca ori cand.. http://www.youtube.com/watch?v=zCJYiC87m40 Crying or Very sad
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Imi place ca inca si-a pastrat fasaitul. La g niciodata nu s-a auzit atat de pronuntat desi cand am fost cu ea la diagnoza a zis ca scotea 150 MPA .
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca un zgomot e de la distributie si celalalt - surpriza - de la volanta.
recomandati- mi va rog pe PM un service unde ati mai schimbat voi distributia.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
alt mecanic azi - alt verdict: un zomot de la un rulment al alternatorului si altul de la axul turbinei...se pare ca de ce nu imi e frica nu scap (sa ma apuc sa schimb pana gasesc cauza)...
  • zaliviu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, am si eu o problema la al meu Opel Astra H.
În special cand e rece si mai ales daca încerc sa o turez puternic, sã plec repede de la semafor, se aude un clãmpãnit, o data de douã ori , la turații mici și in treaptã mare de vitezã, adicã daca nu o turez deajuns sa schimb in a II-a, si ma grãbesc, clãmpãne și scoate un nor de fum negru dupã care se accelereazã puternic...
Nu știu dacã m-am fãcut înțeles. Din experiența mea, incerc sã o turez pânã la 3000 cã sã schimb în treapta superioarã de vitezã, dar uneori mã grãbesc si apare fenomenul de mai sus, în special când e rece.
E normal,e vreo problemã. Precizez ca am curãțat toatã admisia cu clapete cu EGT, am schimbat si senzorul acela de presiune din capul galeriei de admisie si nu se aprinde nici o eroare in bord. Doar cã uneori îi mai afum pe cei din spate dacã ma grãbesc un pic...
Vreau sã știu dacã este normal clãmpãnitul respectiv sau trebuie sã schimb ceva.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Suporti motor? Oricum avand in vedere ca dupa ce explici nu imi dau seama de nimic iti sugerez o programare la service.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca e ce cred eu, atunci e o intrerupere in timpul acceleratiei care se lasa cu fum alb pentru 2sec.
Am condus o Astra G 1.7cdti din 2003 care asa se manifesta, intrerupea atunci cand o accelerai (undeva intre 2.000-2300rpm, se auzea ca un fel de pocnet sec).
  • zaliviu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2018

  • Mesaj Privat
A, nu cred nici una din variante. Am fum negru si asta e cam de înțeles când bagi piciorul în ea, doar e diesel. Și zgomotul, clãmpãnitul, parcã ar fi niște clapete ceva. Se deschid clapete ceva, oare, pentru o supraalimentare ceva? Cã, atunci când se întâmplã, practic te lipește de scaun.... așa de bine se accelereazã.
Mã rog, vroiam sã stiu dacã are cineva cunoștințã de acest "fenomen"? Acum, daca încã nu imi da nici o eroare, asta e.
Mulțumesc oricum.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa verifici circuitele de vacuum si electrovalvele de la clapete si de la turbina.
La turatii mari se deschid clapetele din galeria de admisie. Verifica tija daca se misca usor sau daca e intepenita.
Eu am rezolvat problema fumului negru la accelerare prin inlocuirea electrovalvei turbo, dar am avut alte simptome, se aprindea check engine si se limita la 3000rpm.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Clapetele din admisie se deschid la 2-3sec dupa pornirea motorului si se inchid atunci cand este oprit motorul din cheie (pentru o oprire mai lina a motorului). Clapetele au doar doua pozitii (inchis sau deschis). Exista o electrovalva si un circuit de vacum pentru comanda lor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR