Am deschis acest topic in speranța cã îi pot ajuta pe ceilalți fericiți posesori de motoare diesel care întâmpinã aceiași problema.
Concret din luna octombrie a anului trecut nu a binevoit sa mai porneasca. Dupã epuizarea tuturor variantelor (omorât baterii, tras pe distanțe kilometrice), la sugestia unui prieten am demontat conducta de retur si am amorsat pompa tragand motorina cu gura, operatiune care a avut efect, mașina pornind dupa câțiva metri.
Concluzia: circuit dezamorsat.
Potentiale cauze indicate de ,, specialiști":
- furtune retur sparte : înlocuit furtune rezulta zero;
- capac filtru motorina neetans: înlocuit capac filtru motorina rezultat zero;
- simeringuri injectoare deteriorate: înlocuit simeringuri acelasi rezultat.
Ultima soluție POMPA DE INJECȚIE.
Specialisti de cartier nu repara modelul asta de pompa singura soluție find o reprezentanta BOSH. Preț reparatie la Bosh 2.500 RON. Așa ca am preferat ca timp de 4 luni sa imi incep ziua cu spalandu-ma pe dinți cu motorina.
Ieri un prieten mi-a recomandat sa merg pe bulevardul Preciziei la ,, Nea Gica Pompagiu" cã e ,,tatãl lor"
Am zis sa risc 5 minute si sa ii cer omului o parere.
Dupa o discuție de 5 minute in care i-am explicat ce model de masina am, raspunsul MESERIASULUI a fost: ,, o rezolv dar dureazã ... 10 minute"
CAUZA: oringul dopului de calare de la pompa de transfer deteriorat.
Durata reparatiei: 10 minute
PRET: ,, Cât credeti dumneavoastrã" (i.am dat 100 de RON)
Rezultat: dimineațã la -9 grade masina a pornit ,, la sfert", asa cum nu am mai facut.o de foarte mult timp.
In speranța ca experinta mea vã va fi de ajutor, atașez o fotografie cu piesa buclucașa.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)