- adrian_cutz
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Oct 2012
- Astra 2003 z16se
- Buzau
adrian_cutz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua !
Am urmatoarea problema la un Opel astra g 2003,motor z16se, 158000 km , in bord imi arata ca temperatura la apa nu se ridica mai mult de a 2 linie, rar cand aceasta se duce spre 80 de grade !
Am facut un drum ieri Buzau-Bucuresti si nici dupa 100 de km apa nu sa ridicat,adica asa imi arata acul !
Mentionez ca baga caldura in masina, destul de bine ! afara erau 1,5 grade !
Am facut si o poza !
Oare care sa fie problema ?
Va multumesc !
Am urmatoarea problema la un Opel astra g 2003,motor z16se, 158000 km , in bord imi arata ca temperatura la apa nu se ridica mai mult de a 2 linie, rar cand aceasta se duce spre 80 de grade !
Am facut un drum ieri Buzau-Bucuresti si nici dupa 100 de km apa nu sa ridicat,adica asa imi arata acul !
Mentionez ca baga caldura in masina, destul de bine ! afara erau 1,5 grade !
Am facut si o poza !
Oare care sa fie problema ?
Va multumesc !
- nastrut
- **
- 244 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Bucuresti
nastrut
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
romeo3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
Pentru verificarea termostatului :
Diagnosticare: Primul simptom: la drumuri lungi, iarna..cam faci frigul in masina..te uiti in ecranele ascunse si vezi ca apa nu sare de 55-60 grade. Dupa ce intri oarecum la idei...pornesti masina ..o lasi la relanti..si dupa 3-5 min pui mana pe furtunul ala gros..sau pe zona radiatorului in care intra furtunul...Daca se simte cald acolo...termostatul e de vina (in acest caz, e blocat pe deschis- asta e cazul fericit). Cazul mai trist e sa se blocheze pe inchis si sa fierbi motorul.(scris de livcro)
Dar e posibil sa fie doar senzorul de temperatura ce afiseaza temperatura in bord,senzorul cu un singur fir nr.5
Diagnosticare: Primul simptom: la drumuri lungi, iarna..cam faci frigul in masina..te uiti in ecranele ascunse si vezi ca apa nu sare de 55-60 grade. Dupa ce intri oarecum la idei...pornesti masina ..o lasi la relanti..si dupa 3-5 min pui mana pe furtunul ala gros..sau pe zona radiatorului in care intra furtunul...Daca se simte cald acolo...termostatul e de vina (in acest caz, e blocat pe deschis- asta e cazul fericit). Cazul mai trist e sa se blocheze pe inchis si sa fierbi motorul.(scris de livcro)
Dar e posibil sa fie doar senzorul de temperatura ce afiseaza temperatura in bord,senzorul cu un singur fir nr.5