h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe acest forum, asa ca imi cer scuze daca gresesc ceva
De curand am achizitionat un OPEL VECTRA C GTS, 1.9, 150cp, an 2005, 200.000 km.
Masina am cumparat-o relativ bine, zic eu, 3500 E, inmatriculata, taxa platita etc.
Astazi, dupa ce n-am mai pornit-o vreo 2-3 zile (am masina de serviciu), m-am hotarat sa merg s-o spal la o spalatorie.
A pornit la a 3-a cheie (10 grade cu + afara), m-am gandit ca-i bateria (ce-i drept, invartea mai greu).
Am dat o tura de cartier, mers linistit, a 2-a 2500-3000 rpm.
Am ajuns la spalatorie, unde am lasat-o pornita, sa se incalzeasca. Tin sa precizez ca eram la rand, deci n-am apucat s-o spal.
La un moment dat, aud o bataie in motor, o trepidatie (se simtea si in masina), si scadea turatia (consumul instant oscila intre 0.6-0.7/h), am accelerat-o pana in 3500rpm, nu se mai simtea nimic, apoi la relanti, aceeasi treaba cu bataia si trepidatia, ca si cand motorul avea un fel de intrerupere, nu mergea rotund.
Cand peste cateva secunde, s-a oprit, si oprita a fost.
Nu a mai vrut sa porneasca deloc, am dat la cheie, invarte cum trebuie, dar nu porneste.
Am chemat platforma, am dus-o la un service, luni se apuca de ea.
Tin sa precizez ca in bord aveam martoul la ulei aprins + esp-ul (esp-ul are banda dusa, ii stiam povestea), dar masina avea ulei, doar ce-l verificasem inainte s-o pornesc.
Intrebarea mea este daca cineva s-a mai lovit vreodata de-o problema ca asta, exista cumva sansa sa fi gripat motorul din lipsa de ulei (desi joja este ceva peste jumatate fata de unde ar trebui sa fie), nu am forjat masina, am mers foarte frumos, nu am bruscat-o niciodata.
Pana luni stau cu inima cat un purice, ca nu stiu ce-ar putea sa fie, si nici buget nu mai e deloc, ca de, doar ce mi-am cumparat masina
Baiatul de la service imi zise ca nu e distributia (si-a dat seama incercand s-o porneasca, ca mie mi-era frica si de ea, initial crezand ca s-a rupt).
Rog mult daca aveti ceva idei, pareri, sau vreo experienta asemanatoare, sa-mi dati de veste. Multumesc si scuze ca am fost prea lung in exprimare
De curand am achizitionat un OPEL VECTRA C GTS, 1.9, 150cp, an 2005, 200.000 km.
Masina am cumparat-o relativ bine, zic eu, 3500 E, inmatriculata, taxa platita etc.
Astazi, dupa ce n-am mai pornit-o vreo 2-3 zile (am masina de serviciu), m-am hotarat sa merg s-o spal la o spalatorie.
A pornit la a 3-a cheie (10 grade cu + afara), m-am gandit ca-i bateria (ce-i drept, invartea mai greu).
Am dat o tura de cartier, mers linistit, a 2-a 2500-3000 rpm.
Am ajuns la spalatorie, unde am lasat-o pornita, sa se incalzeasca. Tin sa precizez ca eram la rand, deci n-am apucat s-o spal.
La un moment dat, aud o bataie in motor, o trepidatie (se simtea si in masina), si scadea turatia (consumul instant oscila intre 0.6-0.7/h), am accelerat-o pana in 3500rpm, nu se mai simtea nimic, apoi la relanti, aceeasi treaba cu bataia si trepidatia, ca si cand motorul avea un fel de intrerupere, nu mergea rotund.
Cand peste cateva secunde, s-a oprit, si oprita a fost.
Nu a mai vrut sa porneasca deloc, am dat la cheie, invarte cum trebuie, dar nu porneste.
Am chemat platforma, am dus-o la un service, luni se apuca de ea.
Tin sa precizez ca in bord aveam martoul la ulei aprins + esp-ul (esp-ul are banda dusa, ii stiam povestea), dar masina avea ulei, doar ce-l verificasem inainte s-o pornesc.
Intrebarea mea este daca cineva s-a mai lovit vreodata de-o problema ca asta, exista cumva sansa sa fi gripat motorul din lipsa de ulei (desi joja este ceva peste jumatate fata de unde ar trebui sa fie), nu am forjat masina, am mers foarte frumos, nu am bruscat-o niciodata.
Pana luni stau cu inima cat un purice, ca nu stiu ce-ar putea sa fie, si nici buget nu mai e deloc, ca de, doar ce mi-am cumparat masina
Baiatul de la service imi zise ca nu e distributia (si-a dat seama incercand s-o porneasca, ca mie mi-era frica si de ea, initial crezand ca s-a rupt).
Rog mult daca aveti ceva idei, pareri, sau vreo experienta asemanatoare, sa-mi dati de veste. Multumesc si scuze ca am fost prea lung in exprimare
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
tirnaveni a scris:Pai daca aveai marorul de ulei aprins si sa oprit motorul .pa motor ai reusit sa-l gripezi .bataia a venit de la o bieleta lipsa ungere a aruncat cuzineti.daoamne ajuta sa nu fie asa.
Hai ca il bagi in sperieti. Poate sunt doar cuzinetii plus pompa.
p.s. Aia e biela nu bieleta.....te-ai grabit.
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Din micile cunostinte care le am si eu, stiu ca atunci cand masina nu mai are ulei, martorul ala se inroseste, probabil incepe sa si bipaie ceva prin bord pe acolo. El era doar aprins, adica ulei sub nivel. La joja cand am verificat, inainte de a o porni, era mai bine de jumate nivelul.
Doamne ajuta sa nu fie ce spuneti voi pe aici, ca am pus-o. Astept cu inima cat un purice pana maine, sa vad ce-mi zice mecanicul
Doamne ajuta sa nu fie ce spuneti voi pe aici, ca am pus-o. Astept cu inima cat un purice pana maine, sa vad ce-mi zice mecanicul
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Daca era gripat nu mai invartea fratilor, i-ar fi dat si mecanicul verdictul asta. Ce-i mai probabil e o problema de injectie, si cred ca s-ar putea sa aibe legatura cu senzorul crankshaft, ori regulatorul de presiune etc.. Pe tester s-ar putea sa vezi care-i treaba. Succes si sa ne spui si noua ce s-a intamplat..
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
alre a scris:
Hai ca il bagi in sperieti. Poate sunt doar cuzinetii plus pompa.
p.s. Aia e biela nu bieleta.....te-ai grabit.
. Da ai dreptate biela. Bieleta este la directie
tirnaveni a scris:Pai daca aveai marorul de ulei aprins si sa oprit motorul .pa motor ai reusit sa-l gripezi .bataia a venit de la o bieleta lipsa ungere a aruncat cuzineti.daoamne ajuta sa nu fie asa.
Hai ca il bagi in sperieti. Poate sunt doar cuzinetii plus pompa.
p.s. Aia e biela nu bieleta.....te-ai grabit.
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
deci mi-au zis asa: presiune in instalatie foarte scazuta (de aici masina nu porneste), normal trb sa fie undeva la 350 sau 380 bari, in prezent fiind foarte scazuta.
Cauze: ori vreun injector blocat (momentan sunt trimise la verificat), ori pompa de inalta, ori pompa de motorina, ori nush ce regularizator de presiune care vine intre volanta si vibrochen (habar n-am), pe care le astept sa-mi vina, sa le probeze sa vada daca de acolo e buba sau nu.
Revin cand mai am informatii
Cauze: ori vreun injector blocat (momentan sunt trimise la verificat), ori pompa de inalta, ori pompa de motorina, ori nush ce regularizator de presiune care vine intre volanta si vibrochen (habar n-am), pe care le astept sa-mi vina, sa le probeze sa vada daca de acolo e buba sau nu.
Revin cand mai am informatii
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
pretul a fost ok, avand in vedere ca taxa a fost platita si nerecuperata.
Nu am gasit alta la banii astia
Revenind la masina: o curatire a injectoarelor (150 lei), schimbate cateva piese pt proba (dar degeaba, masina functiona foarte bine si cu piesele de pe ea), deci problema se crede ca a fost din vreun injector.
Cert este ca masina momentan functioneaza, doar ce-am luat-o din service, toata treaba m-a costat 200 lei (150 curatirea, care n-au facut-o cei din service, ci au trimis in alta parte), + 50 lei manopera.
Va multumesc pt sfaturi, o sa revin si cu cateva poze cu mica bestie )
Nu am gasit alta la banii astia
Revenind la masina: o curatire a injectoarelor (150 lei), schimbate cateva piese pt proba (dar degeaba, masina functiona foarte bine si cu piesele de pe ea), deci problema se crede ca a fost din vreun injector.
Cert este ca masina momentan functioneaza, doar ce-am luat-o din service, toata treaba m-a costat 200 lei (150 curatirea, care n-au facut-o cei din service, ci au trimis in alta parte), + 50 lei manopera.
Va multumesc pt sfaturi, o sa revin si cu cateva poze cu mica bestie )
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat