Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alinturbut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, ma aflu intr-o situatie "delicata" si anume doresc sa schimb suspensia pe al meu gtc 1.9. Ca prima componenta am luat arcurile KYB pentru vehicule cu suspensie sport care ar fi trebuit sa coboare masina 15mm. Dupa montare am observat ca masina a coborat destul de mult si acum nu se mai afla in echilibru (fata subvireaza). Sunt indecis ce pasi sa urmez si sunt confuz in legatura cu "vehicule cu suspensie sport" din cataloagele de suspensie stock. Stiu ca "suspensia sport" de pe opel echivaleaza cu IDS+ care echivaleaza cu amortizoare sachs de 1400 lei care nu se aproapie de cele KYB de 160 lei.

Asa ca vin cu 2 intrebari:
1) ce este "vehicule cu suspensia sport" din cataloage si prin ce specificatii tehnice sunt diferentiate amortizoarele si arcurile de cele fara suspensie sport?
2) cam ce pasi (componente sa cumpar) sa urmez sa imi readuc masina in echilibru la garda la sol? Exclud service-urile deoarce din cauza lor am ajuns aici.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1- suspensie sport si IDS+ sunt 2 chestii diferite. Suspensia sport e o suspensie mai rigida si mai scurta (coboara masina), IDS+ e dinamica
2- ( nu mi-e foarte clar) dar cred ca ar trebui sa cumperi, impreuna cu arcurile, si amortizoarele adecvate.
3- arcurile luate de tine sunt pentru diesel-uri sau pentru benzinare? Nu de alta, dar motorul diesel e mai greu, daca arcurile sunt de benzinare, e posibil sa iti coboare masina mai mult decat e cazul
  • alinturbut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Arcurile sunt de diesel si sunt cu 15mm mai scurte decat cele normale. Cele normale au 296 iar astea 284. Pe fata sunt de 371, 351 si 340. Nu sunt sigur ce sa cumpar. Cele de 340 sunt pentru "vehicule cu suspensie sport" dar pe fata nu mai exista doua tipuri de amortizoare. Decat cele normale.

Am acasa si arcurile normale de 296, dar spatele era prea ridicat. Nu era la inaltimea la care a iesit din fabrica.
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@alinturbut - Eu am inlocuit amortizoarele stock dupa 120.000 km cu KYB fata / spate dar am lasat arcurile vechi, masina nu se inclina in curbe cum facea cu amortizoarele stock.
  • alinturbut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Problema mea a provenit de la faptul ca masina avea arcurile taiate cand am cumparat-o si acuma nu reusesc sa o readuc la garda ei la sol normala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR