Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • gloomy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,

in momentul in care pornesc motorul dupa minim 24 de ore pentru primele 2-3 secunde se aude un huruit metalic puternic (presupun ca este lantul) care mai apoi isi revine complet. Problema este ca in tot acest timp ramane aprins matorul de presiune ulei. Apoi se stinge complet. Problema nu mai reapare in ziua respectiva indiferent de cate ori este pornit motorul.

Imi poate spune ceva care ar fi explicatia si daca e ceva grav? Am tot cautat pe net, chiar si pe forumurile din UK insa parerile sunt mereu mixte.

Va multumesc.


MODEL: Corsa C 2001
MOTOR: Z10XE
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Este scris mult despre problema asta la motoarele de Opel 1.0 1.2 si 1.4 cu distributia pe lant , lipsa presiunii si infundarea gaurilor de ungere duce la uzura pieselor din plastic de la distributie in primul rand apoi lantul si intinzatorul care este hidraulic. Este grav pentru ca se pot sparge patinele de plastic si se rupe distributia sau se rupe direct lantu ,oricum de obicei apare zgomotul cu mult inainte sa faca poc.De preferat sa se folosesca piese de calitate ,sa se verifice pompa de ulei adica ce presiune face,sita sorbului sa nu fie infundata sau acoperita partial ,aici in zona asta de exemplu schimbarea de distributie de face cu tot cu pompa si ...gata stresul pe mai departe.
Daca mai vrei sa afli ce-au patit si altii este material destul pe club Opel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR