- busuiociulian2005
- OP
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
am observat ca la 2 saptamani mi se aprinde martorul de apa semn ca pierd antigel...am controlat uleiul,e curat..si alta treaba...imi porneste si greu dimineata gen in trei pistoane...am mai intrebat alte persoane ce ar putea fi si se pare ca e un racitor de gaze nearse sub egr...are cineva idee cam cat ar costa treaba asta sau cam ce ar putea fi altceva decat cred eu?cu multumiri
- busuiociulian2005
- OP
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Iti dau o varianta de solutie veche, dar care se folosea in astfel de cazuri exclusiv la motoarele pe benzina.
Merita s-o incerci, desi a ta e diesel, mai ales ca o explicatie logica a fenomenului vad ca nu prea gasesti...
Asadar, verifica cat de strans este capacul vasului de expansiune, apoi scoate-l, completeaza cu lichid pana la nivel si apoi pune capacul inapoi dar numai asa de forma, adica strans foarte, foarte putin, la simtul mainii.
Urmareste cateva zile nivelul lichidului din borcan si daca constati ca este iarasi scazut inseamna ca ai o pierdere pe instalatie.
Merita s-o incerci, desi a ta e diesel, mai ales ca o explicatie logica a fenomenului vad ca nu prea gasesti...
Asadar, verifica cat de strans este capacul vasului de expansiune, apoi scoate-l, completeaza cu lichid pana la nivel si apoi pune capacul inapoi dar numai asa de forma, adica strans foarte, foarte putin, la simtul mainii.
Urmareste cateva zile nivelul lichidului din borcan si daca constati ca este iarasi scazut inseamna ca ai o pierdere pe instalatie.
- busuiociulian2005
- OP
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- busuiociulian2005
- OP
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- gogo_y17dt
- **
- 490 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- busuiociulian2005
- OP
- 28 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
busuiociulian2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- alex mihai
- *
- 34 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
alex mihai
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Am un Vectra C 2.0 TDI si de ceva timp a inceput sa pierd antigel. Treaba sta in felul urmator: Completez cu antigel pana la semnul indicat in vas. Apoi merg cu ea cam vreo 3-4 zile iar dupa trebuie sa completez din nou. In interirul masinii nu este antigel(undeva in dreapta jos daca nu ma insel), am verificat nivelul uleiului si nu este crescut. Am verificat sa vad daca este ulei amestecat cu antigel in vasul de expansiune si nimic. Apoi am aplicat alta tactica. Dimineata timp de cateva zile inainte sa pornesc motorul am controlat nivelul si furtunele care ajuta la racire. Am gasit in prima zi o pata de antigel pe cutia de viteze, am sters locul respectiv si la cateva ore am controlat din nou. Nu exista nici o scurgere. A doua zi pana sa pornesc motorul am verificat acelasi loc vizat ca si dimineata precedenta, si aceiasi pata de antigel. Am luat o lanterna si m-am uitat mai atent la locul respectiv, si am observat pe unde se prellinge. Exista un furtun cu un cot la 90° ,undeva in dreapta motorului care se prinde in doua suruburi torx pe blocul motor. Iar pe acolo am scapari de antigel, are idee cineva cum se numeste acel furtun, sau daca este nevoie decat sa schimb garnitura? Normal daca exista!
Stima!
Stima!
- alex mihai
- *
- 34 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
alex mihai
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
lucianm76
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu mai am putin si adun 15000 de km de la schimbul de filtre + ulei
mi s-a spus de la service ca se face la 15000
eu vroiam sa-l fac mai devreme insa din motive financiare am tot amanat...
de vreo 2-3 ori mi s-a aprins martorul cum ca ar fi nivelul de antigel scazut
ce e drept e cu vreun deget sub nivelul minim...
as vrea sa-l completez insa nu pot sa scot capacul si imi e frica sa nu-l rup
e strans foarte tare...
in weekend am sa insist sa vad ce se poate face
nu am observat pe nicaieri nici o pierdere
masina functioneaza normal...
mi s-a spus de la service ca se face la 15000
eu vroiam sa-l fac mai devreme insa din motive financiare am tot amanat...
de vreo 2-3 ori mi s-a aprins martorul cum ca ar fi nivelul de antigel scazut
ce e drept e cu vreun deget sub nivelul minim...
as vrea sa-l completez insa nu pot sa scot capacul si imi e frica sa nu-l rup
e strans foarte tare...
in weekend am sa insist sa vad ce se poate face
nu am observat pe nicaieri nici o pierdere
masina functioneaza normal...
laur69
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
jgyprime
Depinde de ce ulei folosesti . Daca e full sintetic poti merge in Romania pana la 15000 km sa fii sigur ca mai mult nu duc filtrele . Daca e sintetic atunci e recomandat la 10000 km.\
Eu folosesc Castrol full sintetic l-am schimbat la 15000 "si mai avea grasime nu era apa ".
Asta sa fii sigur de motor.
Cati km ai mai facut cu volata noua?
Depinde de ce ulei folosesti . Daca e full sintetic poti merge in Romania pana la 15000 km sa fii sigur ca mai mult nu duc filtrele . Daca e sintetic atunci e recomandat la 10000 km.\
Eu folosesc Castrol full sintetic l-am schimbat la 15000 "si mai avea grasime nu era apa ".
Asta sa fii sigur de motor.
Cati km ai mai facut cu volata noua?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alex mihai
- *
- 34 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
alex mihai
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Am revenit cu vechea mea problema cu antigelul. Am inceput sa elimin din presupusele defecte unul cate unul, si care in final sa observ ca garnitura de chiulasa este de vina. Costul total cu tot cu presupusele defecte eliminate prin inlocuirea componentelor aferente, a fost undeva la 1,700 ron inclus si manopera la tot ce s-a inlocuit. Intr-un final totul este bine, si sper sa nu ma mai intalnesc cu probleme de genul acesta, si de altfel nici voi.
Stima.
Am revenit cu vechea mea problema cu antigelul. Am inceput sa elimin din presupusele defecte unul cate unul, si care in final sa observ ca garnitura de chiulasa este de vina. Costul total cu tot cu presupusele defecte eliminate prin inlocuirea componentelor aferente, a fost undeva la 1,700 ron inclus si manopera la tot ce s-a inlocuit. Intr-un final totul este bine, si sper sa nu ma mai intalnesc cu probleme de genul acesta, si de altfel nici voi.
Stima.
lucian41
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut all!.Am cautat prin toate postarile si nu am gasit nimik concret.In concluzie problema mea consta in pierderea rapida de antigel.I-mi dau doar cu parerea se manifesta prin aburi din abundenta sub capota in partea dreapta,in lumina farului drept mai precis se poate vedea.Am deschis capota si normal aburii dispar,am stropi de antigel dedesubtul farului drept,in spatele radiatorului surubul de prindere al vasului de expansiune pentru directia asistata este plin de antigel,stropi pe furtunul de imbinare al filtrului de aer si ceva umezeala la motor in spatele jojei de ulei de jur imprejur.De mentionat ca pierd antigel cind turez motorulsi pierd 1.5 l in aproximativ 40 de minute.Nu sint sigur 100% dar acolo cred ca se afla pompa de apa.Este corecta diagnoza mea? Va rog frumos astept un raspuns concret.Multumesc anticipat pentru ajutor.Motor 2.0 tdi.
- za_cyberthug
- *
- 5 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Vectra
- Dolj
za_cyberthug
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
lucianm76 a scris:Am aceiasi problema care a inceput sa se acutizeze. Pierd cate putin
Astazi ridicand capota se vede clar pe unde curge. Busonul de aerisire din fata capacului.
Am inteles ca nu se poate schimba busonul..ci tot furtunul.
Astazi ridicand capota se vede clar pe unde curge. Busonul de aerisire din fata capacului.
Am inteles ca nu se poate schimba busonul..ci tot furtunul.
Salut!
Am si eu aceeasi problema. Imi poti spune te rog cum ai rezolvat-o?
Multumesc!