Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • shankitzu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2014

  • Mesaj Privat
[Am citit inainte post-uri anterioare si nu am gasit problema asemanatoare cu a mea]
Buna ziua, detin un Opel Astra G Caravan din 2002 1,6 benzina cod motor Z16XE. Acum ceva timp am avut un incident mai neplacut(fiind incepator) nimeni nu mi-a spus ca trebuie sa nu trag frana de mana pe timp de iarna si desigur ca am tras-o si a inghetat, din fericire nu s-a rupt cablul, am tot mers asa cu rotile infranate cam 500-600 metrii pana la urma isi dadusera putin drumu, peste cateva zile de stat in parcare(la soare) si-au revenit de la sine.[Nu stiu sigur daca de la asta e problema dar am mentionat-o] De atunci cand pornesc masina ramane martorul de la frana de mana/abs aprins. Plec cu ea; la mers mai incet sta aprins, cand calc un pic mai tare acceleratia se stinge iar cand franez se aprinde din nou(ori cat de incet as frana). Cand se mai incalzeste un pic motoru nu se mai aprinde atat de des(dar tot se aprinde). ABS-ul functioneaza(simt vibratia la frana cand apas brusc). Si tin sa mai mentionez ca troncane ceva la roata din stanga(ca si cum ar fi o piulita desfacuta pe un surub cand calc pe o denivelare) de vreo 3-4 saptamani fapt pentru care nu am vizitat inca un mecanic din lipsa de bani. Va rog sa ma ajutati !
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Frina de mina daca este trasa ori de cite ori se opreste masina.....nu are voie sa se blocheze...si apropo ....se trage frina de mina ori de cite ori se opreste masina...nu este recomandat sa se lase masina cuplata intr-o viteza!Poate gresesc eu ....dar totusi am ceva ,,,cultura tehnica,,....fiecarte face cum crede...
  • toplacservice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Din descrierea ta cred ca este o defectiune a ABS-ului. Ar fi foarte bine daca ai putea face o diagnoza intr-un service.
Troncanitul stg la trecerea peste denivelari este cauza unei uzuri . In acest caz este nevoie de o verificare de rampa.
  • ion666

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
verifica mufa de la abs sigur e
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
shankitzu
ai o roata infranata pe spate,la viteza mica senzorii de abs nu mai citesc aceleasi valori,ele trebuie sa fie aceleasi pe fiecare roata,de aici se aprinde becu de la abs,la viteza mai mare se stinge ca valorile citite de senzori sunt cat de cat egale,
  • shankitzu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Si ce ar trebui sa fac ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
tu ridici masina pe cric,cate o roata si invartesti de roata,se invarte usor roata respectiva este ok,daca se invarte greu sau deloc acolo este problema pe care io vei spune mecanicului care se va ocupa de masina
ce ai pe spate la masina tamburi sau discuri?
  • shankitzu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca stiu care roata face probleme, dar cam ce ar avea? Ce ar fi infranat acolo la ea?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
saboti de frana blocati din cauza cablului de frana,care zici ca a fost inghetat,sau daca ai discuri pe spate o tija care elibereaza pistonasu,il departeaza de placuta,trebuie demontat si vazut,mai poate fi si vreun arc de la saboti sarit,si atunci sa distrus tamburu si sabotii,
sunt multe cauze,trebuie demontat si vazut
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR