- CatalinCata
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Jan 2015
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
CatalinCata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra G, Y17DT din 2003 cu 198.000 km, i-am facut distributia in august 2014 la service AUTO A, toate bune si frumoase pana aici, fara probleme la pornire dupa aceea si fara alte simptome, dupa cum am vazut la alti utilizatori ca au avut dupa ce au schimbat distributia in diferite service-uri. Pe la mijlocul lui Decembrie m-a lasat electromotorul si pana am ajuns la electrician am pornit masina impinsa de vreo 4 ori. Electricianul m-a sunan si mi-a zis ca nu poate scoate electromotorul decat daca demonteaza nu stiu ce sensor de pe motor pentru ca acesta nu-I permite sa-l dea afara. Mi-a efectuat lucrarea , a montat acel sensor ( nici acum nu stiu despre ce este vb ) la loc, zice el, la fel cum l-a dat jos , numai ca masine nu mai porneste la fel ca inainte, dau la automat si porneste dupa o cheie fff lunga, 3 uneori 4 secunde, insa pornea la sfert de cheie indifferent de anotimp si de temperatura motorului ( cald, rece ). Este posibil ca atunci cand am pornit masina impinsa sa fi sarit pompa de la punct?
Se poate un sfat sau o parere, am vazut ca Maiandrei este in cunostinte de cauza, ma poti indruma ce sa fac?
Multumesc
Am un opel astra G, Y17DT din 2003 cu 198.000 km, i-am facut distributia in august 2014 la service AUTO A, toate bune si frumoase pana aici, fara probleme la pornire dupa aceea si fara alte simptome, dupa cum am vazut la alti utilizatori ca au avut dupa ce au schimbat distributia in diferite service-uri. Pe la mijlocul lui Decembrie m-a lasat electromotorul si pana am ajuns la electrician am pornit masina impinsa de vreo 4 ori. Electricianul m-a sunan si mi-a zis ca nu poate scoate electromotorul decat daca demonteaza nu stiu ce sensor de pe motor pentru ca acesta nu-I permite sa-l dea afara. Mi-a efectuat lucrarea , a montat acel sensor ( nici acum nu stiu despre ce este vb ) la loc, zice el, la fel cum l-a dat jos , numai ca masine nu mai porneste la fel ca inainte, dau la automat si porneste dupa o cheie fff lunga, 3 uneori 4 secunde, insa pornea la sfert de cheie indifferent de anotimp si de temperatura motorului ( cald, rece ). Este posibil ca atunci cand am pornit masina impinsa sa fi sarit pompa de la punct?
Se poate un sfat sau o parere, am vazut ca Maiandrei este in cunostinte de cauza, ma poti indruma ce sa fac?
Multumesc
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Senzorul demontat este cel de turatie vibrochen. Chiar daca electricianul l-a dat jos nu este de acolo problema. Masina nu sare de la punct daca este impinsa. Sunt legende, s-a mai discutat(daca ti se opreste motorul la plecarea de pe loc, dar brutal asa cum vac incepatorii, sare de la punct?....NU)
Din punctul meu de vedere problema, daca a aparut imediat dupa demontarea electromotorului, este chiar de acolo. Ce a schimbat electricianul? A fost curatat temeinic, bucsile din electromotor in ce stadiu erau? (astea ar fi principalele vinovate ca electromotorul nu invarte cum trebuie si de aici pornirea lunga).
Din punctul meu de vedere problema, daca a aparut imediat dupa demontarea electromotorului, este chiar de acolo. Ce a schimbat electricianul? A fost curatat temeinic, bucsile din electromotor in ce stadiu erau? (astea ar fi principalele vinovate ca electromotorul nu invarte cum trebuie si de aici pornirea lunga).
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- CatalinCata
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Jan 2015
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
CatalinCata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Catalin ! Vezi ca bobina de la electromotor nu cupleaza tot timpul trebuie schimbata sau reparata decapsulata curatat si intoarsa placuta de cupru cea care face contactele ,de aici si pornirea greoaie .Iar ca sa dea jos elecromotorul nu trebuie sa demonteze nici un senzor doar timoneria si atat pentru ca eu am facut aceasta operatie .
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- CatalinCata
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Jan 2015
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
CatalinCata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2015
- Mesaj Privat
gbl1008
ai citit bine primu post?
electromotoru a fost reparat si dupa reparatie au inceput problemele cu pornirea motorului,nu cu electromotoru
Da, aseara am mers circa o ora si s-a ridicat apa la peste 80 de grade si dupa ce am oprit motorul in fata blocului I-am dat o cheie sa vad diferenta...si surpriza a pornit la sfert de cheie cum pornea cand era in mintile ei. Nu mai inteleg, sa fie vreo bujie sau mai multe defecte si la pornirea la rece sa faca figuri?
ai citit bine primu post?
electromotoru a fost reparat si dupa reparatie au inceput problemele cu pornirea motorului,nu cu electromotoru
Da, aseara am mers circa o ora si s-a ridicat apa la peste 80 de grade si dupa ce am oprit motorul in fata blocului I-am dat o cheie sa vad diferenta...si surpriza a pornit la sfert de cheie cum pornea cand era in mintile ei. Nu mai inteleg, sa fie vreo bujie sau mai multe defecte si la pornirea la rece sa faca figuri?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CatalinCata
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Jan 2015
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
CatalinCata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2015
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu sare de la punct daca o tragi, n-are nici pe naiba, cu conditia ca distributia sa fie montata corect.
Nu trebuie sa dai senzorul de arbore jos ca sa scoti electromotorul. nici macar timoneria. Este suficient sa strambi putin suportul ce tine cablurile care merg la alternator si sa scoti furtunul de scurgere ulei din filtru spre baie si iese linistit. Nu se aprinde check engine, nimic?
Nu trebuie sa dai senzorul de arbore jos ca sa scoti electromotorul. nici macar timoneria. Este suficient sa strambi putin suportul ce tine cablurile care merg la alternator si sa scoti furtunul de scurgere ulei din filtru spre baie si iese linistit. Nu se aprinde check engine, nimic?
- Florin Circiu
- *
- 1 mesaje
- din 12 Jan 2016
- Astra 2002 Y17DT
- Dolj
Florin Circiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu al meu opel astra g y17dt. Cand este racoare afara (sub 5 grade) masina porneste greu. In momentul in care pun contactul beculetul de la bujii mi se aprinde pentru o secunda maxim doua dupa care se stinge dupa care mai stau cateva secunde sa mi se stinga si ceilalti martori din bord dupa care ii dau la cheie da porneste destul de greu. Dupa ce porneste motorul si se incalzeste porneste bine. Am verificat bujiile cu clasicul bec legat cu fir si mi s-a aprins becul ceea ce inseamna ca bujiile nu sunt arse. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!