Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CatalinCata

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra G, Y17DT din 2003 cu 198.000 km, i-am facut distributia in august 2014 la service AUTO A, toate bune si frumoase pana aici, fara probleme la pornire dupa aceea si fara alte simptome, dupa cum am vazut la alti utilizatori ca au avut dupa ce au schimbat distributia in diferite service-uri. Pe la mijlocul lui Decembrie m-a lasat electromotorul si pana am ajuns la electrician am pornit masina impinsa de vreo 4 ori. Electricianul m-a sunan si mi-a zis ca nu poate scoate electromotorul decat daca demonteaza nu stiu ce sensor de pe motor pentru ca acesta nu-I permite sa-l dea afara. Mi-a efectuat lucrarea , a montat acel sensor ( nici acum nu stiu despre ce este vb ) la loc, zice el, la fel cum l-a dat jos , numai ca masine nu mai porneste la fel ca inainte, dau la automat si porneste dupa o cheie fff lunga, 3 uneori 4 secunde, insa pornea la sfert de cheie indifferent de anotimp si de temperatura motorului ( cald, rece ). Este posibil ca atunci cand am pornit masina impinsa sa fi sarit pompa de la punct?
Se poate un sfat sau o parere, am vazut ca Maiandrei este in cunostinte de cauza, ma poti indruma ce sa fac?

Multumesc
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Senzorul demontat este cel de turatie vibrochen. Chiar daca electricianul l-a dat jos nu este de acolo problema. Masina nu sare de la punct daca este impinsa. Sunt legende, s-a mai discutat(daca ti se opreste motorul la plecarea de pe loc, dar brutal asa cum vac incepatorii, sare de la punct?....NU)
Din punctul meu de vedere problema, daca a aparut imediat dupa demontarea electromotorului, este chiar de acolo. Ce a schimbat electricianul? A fost curatat temeinic, bucsile din electromotor in ce stadiu erau? (astea ar fi principalele vinovate ca electromotorul nu invarte cum trebuie si de aici pornirea lunga).
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca nu sare ,,de la punct,,.... daca este trasa? .....eu zic sa te mai documentezi!
  • CatalinCata

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Au fost schimbate si bucsile de la electromotor si invarte de-l da peste cap, asta nu inteleg si inante de aceasta operatie pornea la sfert. Ma duc la AUTO A unde i-am schimbat distributia, poate ma ajuta o diagnoza la ei.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@Catalin de obicei de la senzorul ala se opreste in mers.

@Tasse stiu, sunt documentat ..nu intru in polemica. Si eu credeam fix ca tine acum cativa ani si mecanici de pe clubopel mi-au explicat ce si cum. Poluam topicul.
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Catalin ! Vezi ca bobina de la electromotor nu cupleaza tot timpul trebuie schimbata sau reparata decapsulata curatat si intoarsa placuta de cupru cea care face contactele ,de aici si pornirea greoaie .Iar ca sa dea jos elecromotorul nu trebuie sa demonteze nici un senzor doar timoneria si atat pentru ca eu am facut aceasta operatie .
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gbl1008
ai citit bine primu post?
electromotoru a fost reparat si dupa reparatie au inceput problemele cu pornirea motorului,nu cu electromotoru
  • CatalinCata

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
gbl1008
ai citit bine primu post?
electromotoru a fost reparat si dupa reparatie au inceput problemele cu pornirea motorului,nu cu electromotoru

Da, aseara am mers circa o ora si s-a ridicat apa la peste 80 de grade si dupa ce am oprit motorul in fata blocului I-am dat o cheie sa vad diferenta...si surpriza a pornit la sfert de cheie cum pornea cand era in mintile ei. Nu mai inteleg, sa fie vreo bujie sau mai multe defecte si la pornirea la rece sa faca figuri?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bujiile se pot verifica usor. Cu becul, metoda clasica, daca nu la electrician. In cateva minute rezolvi. N-ar strica sa verifici inainte de altele
  • CatalinCata

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac, mai intai voi verifica bujiile si apoi merg pe alte cai. Multumesc. Va tin la current.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu sare de la punct daca o tragi, n-are nici pe naiba, cu conditia ca distributia sa fie montata corect.
Nu trebuie sa dai senzorul de arbore jos ca sa scoti electromotorul. nici macar timoneria. Este suficient sa strambi putin suportul ce tine cablurile care merg la alternator si sa scoti furtunul de scurgere ulei din filtru spre baie si iese linistit. Nu se aprinde check engine, nimic?
  • Florin Circiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu al meu opel astra g y17dt. Cand este racoare afara (sub 5 grade) masina porneste greu. In momentul in care pun contactul beculetul de la bujii mi se aprinde pentru o secunda maxim doua dupa care se stinge dupa care mai stau cateva secunde sa mi se stinga si ceilalti martori din bord dupa care ii dau la cheie da porneste destul de greu. Dupa ce porneste motorul si se incalzeste porneste bine. Am verificat bujiile cu clasicul bec legat cu fir si mi s-a aprins becul ceea ce inseamna ca bujiile nu sunt arse. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR