Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare ....Salutare...

Avem o problema mica....sau MARE...

De cand cu anotimpul asta rece( mai mult ploios) ...am o problema care ma deranjeaza exagerat de mult la masina...

Gasesc foarte multa umiditate in masina....( pe toate geamurile...laterale...luneta...) cel mai mult pe parbriz...se face ca un fel de condens...NU geamuri aburite...ci apa...dai cu mana si curg siroaie...(partea cu geamurile aburite mai tarziu)

CEA MAI MARE PROBLEMA e ca am observat azi ca nu mi mai merg nici luminile din plafon...am incercat sa desfac un pic sa vad daca e apa pe acolo si pare ceva umezeala...

Pe unde s-ar putea infilra apa in plafon ? pe la parbriz?

Ca rezolvare primul pas...O sa cumpar niste nisip silicat...ca am auzit ca e bun pt umiditate...Rezolvarea cea mare o astept de la persoanele mai pricepute Razz

Si o chestie minora...geamurile de ce se albesc foarte tare....? zici ca au lapte pe ele? de la filtrul de polen ?
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Fa niste poze!
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Poze la ce mai exact?
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
hiperul a scris:Salutare ....Salutare...

Avem o problema mica....sau MARE...

De cand cu anotimpul asta rece( mai mult ploios) ...am o problema care ma deranjeaza exagerat de mult la masina...

Gasesc foarte multa umiditate in masina....( pe toate geamurile...laterale...luneta...) cel mai mult pe parbriz...se face ca un fel de condens...NU geamuri aburite...ci apa...dai cu mana si curg siroaie...(partea cu geamurile aburite mai tarziu)

CEA MAI MARE PROBLEMA e ca am observat azi ca nu mi mai merg nici luminile din plafon...am incercat sa desfac un pic sa vad daca e apa pe acolo si pare ceva umezeala...

Pe unde s-ar putea infilra apa in plafon ? pe la parbriz?

Ca rezolvare primul pas...O sa cumpar niste nisip silicat...ca am auzit ca e bun pt umiditate...Rezolvarea cea mare o astept de la persoanele mai pricepute Razz

Si o chestie minora...geamurile de ce se albesc foarte tare....? zici ca au lapte pe ele? de la filtrul de polen ?

La geamuri, o poza face cat 1000 de cuvinte oricat de bine ai detalia problema.
Tapiseria de pe plafon este patata?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
- Verifica butonul de recirculare aer si clapeta de la el posibil sa fie intre deschisa
- Verifica ce anume face caldura in masina (caloriferul daca are scurgeri.)
- Verifica si orificile aceste daca sunt acoperite cu mocheta/sau infundate etc.
- Arunca o privire si la filtru de de polen in ce stare este/sa nu fie ud (sa prelinga apa la el, zapada topita.)

Cu luminile din plafon verifica sigurantele.

Sau altceva....
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am facut eu mai demult un post cu privire la problemele cu apa in interior, de care eu m-am lovit. Si tot asa ca tine aveam apa pe parbriz. Nu stiu din ce motive vad ca a fost sters, chiar nu inteleg logica moderatorilor clubopel. In fine mai scriem odata, ca doar ocupa mult spatiu pe un forum, niste explicatii despre cum si pe unde iti poate intra apa in masina.
Eu aveam probleme cu electricele la bord. Se resetau cand ploua, si aveam apa pe parbriz. La mine probleme a fost urmatoarea(vectra C 2003): Imi intra apa pe la imbinarea din colturi a tablei pe care este pus parbrizul cu caroseria. Tabla pe care e pus parbrizul, in colturile de jos dreapta si stanga are mastic dat(posibil in mai multe locuri, dar acolo a fost la mine problema). Ei, la mine erau doua gauri cat gamalia unui pix, una in coltul din dreapta jos iar celalalt in coltul din stanga jos, pe unde se prelingea apa cand se topea gheata de pe masina sau cand ploua incet, pentru ca o lua inapoi si nu cadea in gaurile de scurgere. Am rezolvat problema asta dand tot bordul jos, si dupa ce l=am dat jos, am dat jos si parbrizul pentru ca mai era o gaurica mica, sa zic cat o gamalie de bold de data asta. Curgea putin nu mult si cadea pe o mufa. Mufa care este in partea stanga jos, la piciorul soferului(stamg). O sa dai plasticul ala jos, are doua suruburi, si o sa gasesti acolo mufa mare. Vezi daca este uda(umeda). Repet nu curgea mult ca sa vad leoarca in masina, doar atat cat sa cada pe mufa respectiva. Mufa respectiva, face cam toate contactele din masina. Nici pe mine nu a reusit sa ma indrume nimeni, am luat problemele pas cu pas, am schimbat sigurante, si am incercat apoi cu alt display, CIM, BCM, alt panou de sigurante, alte ceasuri de bord, alt casetofon, alta consola de clima, am luat toate variantele posibile si imposibile, ca sa realizez ca era de fapt de la o mufa pe care pica apa.(norocul meu a fost ca nnu am dat bani pe ele, service-ul unde am fost avea o vectra c dezmembrata si a luat piese de pe ea si a montat-o pe a mea). Am curatat mufa respectiva si si nu am mai avut probleme de atunci cu nicio electronica la bord. Facusem un post in vectra C despre problema asta: apa/umiditate in masina, dar probabil ca moderatorii au considerat ca nu are omul de ce sa vada experienta altora, capatata prin stress si bani cheltuiti in problemele respective.
Poti rezolva probelma si doar dand parbrizul jos si sa te uiti bine cu o lanterna buna pe sub talba respectiva la imbinari, nu trebuie sa dai neaparat bordul jos, dar la mine...intrucat meseriasii de la reprezentanta opel din pitesti au cunostinte cat genunchiul broastei au luat-o babeste, demontam tot(oricum, nu mai stiam unde sa ma duc cu ea sa vad pe unde se infiltreaza apa, asa ca am lasat-o la aia si le-am spus ca au belea mare cu mine daca nu o rezolva...oricum le-am mai dus-o odata inapoi ca nu o facusera bine din prima)
Mai poate intra apa in masina, dar nu are legatura cu mufa respectiva:
-pe la firele ce intra de la motor in masina(trebuie curatate scurgerile de la jgheabul de apa de sub parbriz, daca ele sunt infundat, apa nu se scurge si urca nivelul pana la locul unde intra firele in masina si exista riscul sa intre si pe acolo apa.)
-daca a fost schimbat parbrizul, exista posibilitatea ca sa nu fie etansat asa cum trebuie, si sa sa se prelinga in masina si de la caldura creata sa se faca condens, care se transforma in apa pe geamuri
-mai spunea cineva, insa eu nu am intalnit problema asta, ca se poate infiltra si pe la antena radio...la mine nu a fost cazul.

Apa se prelinge si mergand cu masina, se face cald, se fac aburi si se ridica, asezandu-se pe parbriz, si celelalte geamuri. Asa ca verifica bine toate variantele.

Am vazut ca ai mai postat probleme asemanatoare cu ce am intalnit eu la aceeasi problema.
Bafta mare, si sa rezolvi problema rapid si ieftin!
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Red_dog am avut o problema mai prin vara cu scurgerile de la parbriz...mai exact se infundasera conductele alea prin care se scurge apa sau lichidul de parbriz dupã ce cureți geamul...și îmi intra apa în interior se prelingea pana pe pedalele de frânã și de ambreiaj...la început am crezut ca e lichid de frânã sau altceva pentru ca în contact cu siliconul pe care mi l dãdeau la spãlãtorie pe pedale apãreau niște picãturi albastre...încã ceva...când ridici capota în partea de sus paralel cu parbrizul exista un burete pt etanșare..pe care poți sa l dai jos...eu nu l mai am...sa fie asta o cauza?
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are nicio legatura buretele ala. Ti-am zis, mai verifica si in colturi. E posibil sa picure si pe acolo si sa nu fie doar o singura problema cu apa. Si la mine au fost chestiile alea infundate si dupa ce le-am curatat am crezut ca am scapat, insa..n-am avut noroc. Verifica imbinarile de la tabla pe care se pune parbrizul cu caroseria, e simplu si cu o lanterna vezi ce se intampla pe acolo. E greu accesibil ce-i drept, dar....o sa merite chinul daca rezolvi problema! Bafta!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
N-are voie sa-ti intre lichidul de la spalatoare parbriz in interior,indiferent daca ai sau nu drenele infundate.Singurul loc pe unde uneori mai patrunde mirosul lichidului spalare parbriz,este gura de aspiratie aer exterior,unde este montat si fitrul polen.Restul,oriunde verifici,bulkhead-ul are etansari ,chiar si la trecerea instalatiilor electrice dinspre habitaclu spre compartiment motor.O banuiala ar fi parbrizul,slaba etansare ori dezlipit pe undeva mai binezis.Doar daca nu ai pe undeva prin zona bulkhead-ului tabla oxidata si-ti patrunde apa pe acolo.Pe urma,umiditate excesiva iti mai poate aparea daca drenele portierelor sunt infundate,apa intarziind pe acolo.Daca privesti pe sub portiere,ai sa observi niste orificii...drenaj.Deasemeni mai creste umiditatea in interior,daca vre-un dop de sub masina este desprins/lipsa.Pe sub masina,zona habitaclu ori portbagaj sunt niste dopuri de plastic de vre-o 40 mm in diametru.In lipsa lor,cand circuli in zilele ploioase,apa patrunde in textura de sub mocheta,absorbantul fonic,care este ca un fel de spuma mai densa,"buretoasa",retinand apa insa,greu mai scapi de umezeala.Dar,daca spui ca gasesti urme de lichid spalare parbriz,as cauta mai mult prin zona aia.Conditiile meteo sunt potrivnice acum,altfel te-as fi sfatuit sa ceri ajutorul vreunui prieten,care sa fi stropit cu un furtun cu apa toate zonele pe unde banuiesti ca patrunde apa,iar tu din interior sa incerci a le depista.Mie de exemplu imi intra apa la spalatorie pe la...oglinda portiera pasager.Dupa vopsirea masinii,specialistii lui peste nu au mai montat si izolatia dintre oglinda si portiera,apa patrundea pintre plasticul ornament si mi se prelingea pe fata usii, in interior...
Geamuri care "se albesc"? Hmmm! Daca dai cu degetul pe el,acea albeata are cumva un gust dulceag? Posibil sa ai ceva o-ring-uri cu pierderi pe la iinstalatia de racire/incalzire/calorifer,ori chiar calorifer fisurat.Pierderile mici de acest gen nu le depistezi prin observatii la nivelul agentului racire din vas expansiune...
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat tot nu intra apa pe nicãieri....

Am verificat și sigurantele...nu e niciuna arsa....

Nu gãsesc rezolvare pt acele lumini din plafon care nu merg.... Sa fie ceva legat de computerul de bord?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si tu firele, si firul de masa cu un multimetru si vezi daca sunt ok si unde duc.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR