- DoTy
- OP
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am o problema ... si ma tot chinuie de 1 an ... la drumuri lungi pana acum aveam o chestie nasoala...o gasea nebuneala si deodata imi taia turatia pana la 2000 ... adica maxim cu 110 mai puteam merge turatie 2000 si acceleratia f.slaba pana la 110 ajungea f.f.f greu ... opream inchideam motoru porneam si totul era la normal...
Azi am avut 1 drum buzau - piteti .. 230 km ...dupa aprox 150 km a gasito nebuneala de tot. .. in prima faza 2500 turati ... acceleratia slaba peste 2500 numai crestea daca apasam acceleratia la fund parca imi dadea in nas parca o infrana ... dupa vro 10 km ... 2000 turati ..alti km turati si mai mici pana am ajuns la turatie 1000 cand doar cu a -`1-a puteam sa merg... chinuitor ... nici macar pe liber nu se mai accelera... dar motoru rula normal ... am lasat masina cam 30 min - 1 ora... si apoi totul la normal ... de parca nu sa intamplat nimic. .. merg inca aprx 50-100 km iar aceasi problema .... parca ceva se incinge si il apuca batu ...am facut 1 scan cu op-com si iata errorile
P0400-5B Sistem recirculare gaze - detectat flux excedent
P0704-0F Semnal contact ambreiaj - incorect
P1590-01 Circuit electroventil vacuumatic - tensiune prea mare
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0234-5A Sistem control presiune turbo - deviatie negativa
Cineva cu vro idee ce as putea verifca ce ar putea avea... ca la mecanic am mai fost cu ea si inainte si tot cu ea varza m-am intors ca nimic cica nu are... dar ea are... dupa ce sterg errorile ramane in baza de date doar P1590-01 Circuit electroventil vacuumatic - tensiune prea mare restu se sterg... !
Azi am avut 1 drum buzau - piteti .. 230 km ...dupa aprox 150 km a gasito nebuneala de tot. .. in prima faza 2500 turati ... acceleratia slaba peste 2500 numai crestea daca apasam acceleratia la fund parca imi dadea in nas parca o infrana ... dupa vro 10 km ... 2000 turati ..alti km turati si mai mici pana am ajuns la turatie 1000 cand doar cu a -`1-a puteam sa merg... chinuitor ... nici macar pe liber nu se mai accelera... dar motoru rula normal ... am lasat masina cam 30 min - 1 ora... si apoi totul la normal ... de parca nu sa intamplat nimic. .. merg inca aprx 50-100 km iar aceasi problema .... parca ceva se incinge si il apuca batu ...am facut 1 scan cu op-com si iata errorile
P0400-5B Sistem recirculare gaze - detectat flux excedent
P0704-0F Semnal contact ambreiaj - incorect
P1590-01 Circuit electroventil vacuumatic - tensiune prea mare
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0234-5A Sistem control presiune turbo - deviatie negativa
Cineva cu vro idee ce as putea verifca ce ar putea avea... ca la mecanic am mai fost cu ea si inainte si tot cu ea varza m-am intors ca nimic cica nu are... dar ea are... dupa ce sterg errorile ramane in baza de date doar P1590-01 Circuit electroventil vacuumatic - tensiune prea mare restu se sterg... !
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Eu as incepe cu curatarea admisiei.
Adica egr, clapeta de acceleratie, imtercooler si verficarea etanseitatii circuitului de admisie. Este un aspect esentiala turbo diesel sa nu pierzi presiune pe undeva.
Apoi as verifica bujiile incandescente, ori e una dusa ori vreun contact imperfect pe undeva.
La 1590 nu stiu unde este acel electroventil vacuumatic, dar trebuie sa vezi daca nu cumva acel electroventil e blocat (de mizerie) sau nu primeste comanda de la controller-ul sau (fire intrerupte, oxidate, etc.
Adica egr, clapeta de acceleratie, imtercooler si verficarea etanseitatii circuitului de admisie. Este un aspect esentiala turbo diesel sa nu pierzi presiune pe undeva.
Apoi as verifica bujiile incandescente, ori e una dusa ori vreun contact imperfect pe undeva.
La 1590 nu stiu unde este acel electroventil vacuumatic, dar trebuie sa vezi daca nu cumva acel electroventil e blocat (de mizerie) sau nu primeste comanda de la controller-ul sau (fire intrerupte, oxidate, etc.
- DoTy
- OP
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- AlexDmi
- ***
- 537 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DoTy
- OP
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
MartinEu- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2014
- Mesaj Privat
- DoTy
- OP
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mihaiy22dtr
- *
- 1 mesaje
- din 16 Jan 2015
- Spania
mihaiy22dtr
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut si eu am o problema similara. De fapt aveam pentru ca de vreo 3 luni martorul CHECK ENGINE nu se mai stinge orice iash face. am controlat circuitul vacuum, egr, curatzat admisia. NIMIK. M-am pus hotarat zilele trecute sai curatz evacuarea pe acolo pe la turbo, si e asha de bine inchis e ca i.am stricat capu la un surub dinala in stea. Mi-a cumparat un cleste sa pot sa-l desfac si o sa incerc azi. sper sa nu stric nimik desfacand galeria si toate alea. Am citit pe aici peforum ca poate sa fie imbacsit turbo si m-am gandit ca daca il curatz sa-si revina. Sunt in Spania( Valencia). Am duso la un mecanic aici si mia pus testerul pe ea si ii iesea ceva de alimentare. Zicea ceva de pompa de injectie. Asta acum un an. Masina a circulat de atunci 10.000 km fara sa se rupa de tot. Banuiesc ca daca era pompa de injectie pana acum ii faceam pomana de an nu? . Simptome la a mea sunt urmatoarele: se tureaza pana la 4000 daca vrei, dar pana la 2000 merge lent, de la 2000 in sus face ca si cum ar primi un triplu de combustie. In tot timpul scoate zgomot ca si un tractor. Merge sacadat. Consum combinat pe bord 6.1 l/100km Daca ati mai intampinat ceva asemanator ajutati-ma si pe mine va rog. Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat