Se scoate bateria cu cheie de 10 +suportul bateriei cu tubulara de 13.
Trebuie sa mentionez ca electromotorul este prins cu 2 suruburi unul care se desface pe deasupra si unul pe sub masina.
Primul surub cel de sub baterie se desface cu tubulara de 19,el se gãseste sub furtunul electric gros în dreptul tãblitei care este prinsa cu doua cleme, surubul nu se vede, se simte la mâna.


Acum se poate trece sub masina la demontarea scutului, câteva suruburi cu cap torx de 25 si este gata +clipsurile de pe laterale.
Electromotorul este situat în spatele motorului sub filtru de ulei, sub masina o sa demontati o piulita de 13 de care este prinsa borna negativa si apoi cu o tubulara lunga de 17, doua prelungitoare lungi si un cricket deoarece nu este spațiu mai aproape veti desface cel de al doilea surub cu care este prins electromotorul.

Apoi desfaceti borna de pe starter cu cheie de 13 plus un surubel cruce sau un torx mic depinde de la caz la caz.


S-ar putea sa va încurce un furtun pe acolo, eu l-am desfãcut si nu a curs ulei.
Electromotorul astfel desfãcut se trage cãtre dreapta se roteste cu capul în sus si iese în jos pe lângã planetara. Eu mi-am fãcut ceva griji deoarece citisem pe forum ca iese greu ca nu prea e loc, ba ca trebuie scos pe sus si trebuie sa desfaci filtru de ulei cu termoflotul, nici gând iese foarte usor.
Electromotorul propriu-zis se poate desface cu tubulara de 8 si o surubelnita cruce pentru înlocuirea platoului de cãrbuni etc.






Dupã ce îl montati la loc strângerea bornei de pe starter se face ușor pentru ca șurubul este de cupru și riscați retezarea lui. Succes
