- CotirlanGeorge
- OP
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
buna ziua!
-sunt nou posesor al unui opel insignia si ca orice nou posesor de masina cumparata sh am fost la service sa-i fac revizia( shimb de ulei filtre verificare km etc.).
-la diagnoza mi-a aparut o eroare la motor ( engie control module overboost plus inca un cod ), eroare care din ce mi-au zis cei de la sevice este data de ruperea clapetelor din galeria de admisie si drept urmare trebuie sa scot vreo 3000 de lei pentru inlocuire galerie si verificare turbina.
- a mai intapinat cineva aceasta eroare?.. eu ma gandesc ca daca este vorba de clapetele de la adimisie acestea ar putea fi pline de calamina si sa mearga mai greu ,de aceea ma gandeam intai sa curat galeria, cu aceasta ocazie verificand si clapetele daca sunt intregi.
-inca o intrebare ar mai fi daca a demontat cineva galeria de admisie si poate sa-mi spuna cat de ampla este operatia.
-si am mai auzit ca unii au mai extras de tot acele clapte pentru a nu mai inlocui galeria si pentru a nu mai sta cu frica ca se vor rupe... acest lucru afecteaza performantele masinii?
as fi recunoscator pentru orice raspuns
p.s masina trage , duce pana in 200km/h, dar dupa incetinire si forjare din nou ii scade puterea si imi apare in bord "service soon", iau contactul si il pun din nou si isi revine
-sunt nou posesor al unui opel insignia si ca orice nou posesor de masina cumparata sh am fost la service sa-i fac revizia( shimb de ulei filtre verificare km etc.).
-la diagnoza mi-a aparut o eroare la motor ( engie control module overboost plus inca un cod ), eroare care din ce mi-au zis cei de la sevice este data de ruperea clapetelor din galeria de admisie si drept urmare trebuie sa scot vreo 3000 de lei pentru inlocuire galerie si verificare turbina.
- a mai intapinat cineva aceasta eroare?.. eu ma gandesc ca daca este vorba de clapetele de la adimisie acestea ar putea fi pline de calamina si sa mearga mai greu ,de aceea ma gandeam intai sa curat galeria, cu aceasta ocazie verificand si clapetele daca sunt intregi.
-inca o intrebare ar mai fi daca a demontat cineva galeria de admisie si poate sa-mi spuna cat de ampla este operatia.
-si am mai auzit ca unii au mai extras de tot acele clapte pentru a nu mai inlocui galeria si pentru a nu mai sta cu frica ca se vor rupe... acest lucru afecteaza performantele masinii?
as fi recunoscator pentru orice raspuns
p.s masina trage , duce pana in 200km/h, dar dupa incetinire si forjare din nou ii scade puterea si imi apare in bord "service soon", iau contactul si il pun din nou si isi revine
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- CotirlanGeorge
- OP
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu ai cautat bine.
Ca sa ajungi sa demontezi galeria se desfac cateva lucruri, nu se ajunge asa usor. Sunt probleme la anumite modele, ce se desprind clapetele din galerie si ajung de multe ori si prin turbina! Cel mai bine le extragi! Nu afecteaza cu nimic performantele motorului, doar ca se va incalzi mai greu......cel putin eu asa stiu.
La tine probabil s-a desprin o clapeta si a afectat turbina, nu galeria! Deci nu vad motivul sa schimbi galeria! Desfa galeria, extrage clapetii, repara turbina si gata.
P.S Raspunsurile se gaseau pe forum Bafta.
Ca sa ajungi sa demontezi galeria se desfac cateva lucruri, nu se ajunge asa usor. Sunt probleme la anumite modele, ce se desprind clapetele din galerie si ajung de multe ori si prin turbina! Cel mai bine le extragi! Nu afecteaza cu nimic performantele motorului, doar ca se va incalzi mai greu......cel putin eu asa stiu.
La tine probabil s-a desprin o clapeta si a afectat turbina, nu galeria! Deci nu vad motivul sa schimbi galeria! Desfa galeria, extrage clapetii, repara turbina si gata.
P.S Raspunsurile se gaseau pe forum Bafta.
- CotirlanGeorge
- OP
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- CotirlanGeorge
- OP
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cum ai verificat turbina, ai desfacut-o? Daca iti pleca vreo clapeta de pe admisie s-ar fi vazut urme pe partea de evacuare de la turbina.
Probabil ai avut P0234 - engine overboost... care de obicei apare cand se blocheaza temporar geometria variabila a turbinei din cauza depunerilor. Ti-a aparut tie in mers Service Vehicle Soon? Daca nu, inseamna ca era o eroare stocata in memorie, probabil la un moment dat a avut un SVS cu eroarea mentionata.
Ca sa dai galeria de admisie jos trebuie sa dai jos distributia si pompa de inalta presiune.
Probabil ai avut P0234 - engine overboost... care de obicei apare cand se blocheaza temporar geometria variabila a turbinei din cauza depunerilor. Ti-a aparut tie in mers Service Vehicle Soon? Daca nu, inseamna ca era o eroare stocata in memorie, probabil la un moment dat a avut un SVS cu eroarea mentionata.
Ca sa dai galeria de admisie jos trebuie sa dai jos distributia si pompa de inalta presiune.
- CotirlanGeorge
- OP
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
oetker
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2012
- Mesaj Privat
panzerfly
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
oetker
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Ca si discutie - am fost la reprezentanta si din TM si am intrebat daca pot scoate la a mea ST din 2009 clapetele, iar raspunsul lor a fost categoric NU, cica softul motorului nu stie sa gestioneze o functionare fara aceste clapete si faci mai mult rau in acest fel...etc...argumente si filosofie..dar nimic tehnic si palpabil care sa ma convinga...o fi nu zic...dar nu mi-au spus-o ei...
Boon am zis...si atunci ce fac ...astept sa pice sa schimb galeria cu totul...Nu zic ei...poti sa inlocuiesti galeria ..cu modelul imbunatatit aparut ulterior...care este undeva in jur de 500 euro...rotund asa cu manopera...
Deci ...succes si bafta.
Boon am zis...si atunci ce fac ...astept sa pice sa schimb galeria cu totul...Nu zic ei...poti sa inlocuiesti galeria ..cu modelul imbunatatit aparut ulterior...care este undeva in jur de 500 euro...rotund asa cu manopera...
Deci ...succes si bafta.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Tot ca si discutie... niciodata o reprezentanta nu o sa faca modificari la galerie, turbina, soft-uri... decat cele agreate de producator. Cu toate ca stiu un sef de reprezentata Opel care la o Vectra C 1.9cdti si-a scos clapetele, si-a facut modificari hardware si software pe motor... dar si-a facut el pentru el.
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
oetker a scris:Salut!
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
Ai efectuat cumva remap?
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Ai efectuat cumva remap?
Si eu am patit sa am aceasta reactie si mentionez ca am remap, clapete scoase , Dpf+Egr off ,exista vreo rezolvare?
oetker a scris:Salut!
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
Cod eroare P0234 -presiune supraalimentare depasita ,P0404 EGR prea multe tranzitii.
Problemele au aparut dupa inlocuirea galeriei de admisie(jumatate de clapet lipsa).
Simptome:trage f bine ,merg cu ea pana la 160,franez pana la 100-90km/h(2000 rot/min) la accelerare apare SVS si nu mai trage.Scot cheia ,repornesc si totul e minunat pana ....se repeta fenomenul
Multumesc
Ai efectuat cumva remap?
- marian heia
- *
- 2 mesaje
- din 16 Mar 2021
- Insignia 2009 A20DTH
- Giurgiu
marian heia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salut bãieți !
Am și eu o problemã asemãnãtoare cu galeria de admisie la opel Insignia 2009 A20DTH 160cp.
Menționez cã am fãcut turbina acum o sãptãmânã la ADV Turbo ,am spãlat filtru DPF la câteva zile tot la ei pe bancul lor din dotare ,le-am montat pe mașinã, dar este puturoasa ca și cum nu întra turbina ,nu trage de nici un fel merge așa bãtrânește ,se accelereazã lent ,iar dacã apãs pedala brusc ,nu se accelereazã.
Ma-m întors la sediul lor dupã montarea lor și probele fãcute ,și au fãcut ei o diagnoza la mașinã încãt nu îi dã nici un fel de eroare, doar cã este un pic mai micã valoarea aerului care întra în motor..
Pânã la recondiționarea turbinei și Dpf-ului a mers fãrã probleme, iar mecanici de la ADV turbo a zic cã sa întâmplat când am montat turbina și trebuie sã schimb galeria de admisie cã nu întra suficient aer în motor și din cauza aceasta nu se tureazã
Am depãrtat turbina de DPF sã vãd dacã merge fãrã evacuare prin FILTRU și eșapament,dar tot asa merge abia trage.
Sa mai întânlit cineva cu problema aceastã ?
Mulțumesc Anticipat MarianHeia !
Am și eu o problemã asemãnãtoare cu galeria de admisie la opel Insignia 2009 A20DTH 160cp.
Menționez cã am fãcut turbina acum o sãptãmânã la ADV Turbo ,am spãlat filtru DPF la câteva zile tot la ei pe bancul lor din dotare ,le-am montat pe mașinã, dar este puturoasa ca și cum nu întra turbina ,nu trage de nici un fel merge așa bãtrânește ,se accelereazã lent ,iar dacã apãs pedala brusc ,nu se accelereazã.
Ma-m întors la sediul lor dupã montarea lor și probele fãcute ,și au fãcut ei o diagnoza la mașinã încãt nu îi dã nici un fel de eroare, doar cã este un pic mai micã valoarea aerului care întra în motor..
Pânã la recondiționarea turbinei și Dpf-ului a mers fãrã probleme, iar mecanici de la ADV turbo a zic cã sa întâmplat când am montat turbina și trebuie sã schimb galeria de admisie cã nu întra suficient aer în motor și din cauza aceasta nu se tureazã
Am depãrtat turbina de DPF sã vãd dacã merge fãrã evacuare prin FILTRU și eșapament,dar tot asa merge abia trage.
Sa mai întânlit cineva cu problema aceastã ?
Mulțumesc Anticipat MarianHeia !