Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • rudy_80

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salutare si La multi ani tuturor,
Cu ocazia sarbatorilor de iarna am patit o problema mare de tot. Avand de facut un drum de 600km pe care l-am pornit la -15 grade, m-am trezit ca a inghetat lichidul de spalat parbrizul pe duze. Pe faruri aveam o spuma albastra inghetata si la fel pe duzele pentru spalat parbrizul.
Recunosc ca prostia a fost a mea deoarece am pus lichid de iarna peste cat mai ramasese din cel deja existent de vara (destul de putin zic eu dar s-ar parea ca nu era asa)... dar ma asteptam ca macar la folosirea stropitoarelor sa se mai dezghete.

Intrebari:
1. duzele de insignia nu sunt incalzite ca la celelalte masini din clasa ei?
2. exista vreo procedura pentru a porni respectivele incalzitoare?
3. a mai patit cineva asa ceva? (ar putea fi vreo problema electrica a masinii?) - trebuie sa spun ca dupa ce am ajuns la destinatie injurand fiecare tir care imi inegrea parbrizul s-au dezghetat pe la -5 grade si au functionat corect incepand de atunci si pana acum, desi in continuare sunt -17 grade dimineata.

Multumesc pentru ajutor.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu sunt incalzite duzele nici la parbriz nici la faruri.
Asa ca ai grija sa pui lichid de iarna.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate aceasta optiune lipseste si la noile modele... Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pana la urma, degeaba incalzesti duzele daca lichidul iti ingeata pe furtunase...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Așa este,am utilizat lichid care rezista la -20 grade,iar sãptãmâna trecutã mi-a fãcut și mie acea spumã pe faruri,însã avea o scuzã, afara erau -25 de grade la care se mai adaugã și "sporul" de vitezã...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Depinde si de lichidele astea... nu stiu cate dintre ele rezista la temperatura mentionata pe ambalaj!
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Recomand lichidu de -35C macar asa stii sigur ca nu o sa ai probleme. Numai dasta de -35 am pus si la -25C stropeau ca la +20C.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In alta ordine de idei, am si eu o intrebare pentru cei care au spalatoare la faruri. Ce faceti curatati mereu zapada/gheata de pe capacele acelea? Se strica daca nu le cureti?
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu curat masina generic si dau zapada jos la plecare - in rest nu am acordat vreo importanta deosebita la spalatorul de far. Si pana acum nu am avut probleme.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, asta voiam sa stiu daca trebuie acordata atentie pe zona aia.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie sa cureti zapada/gheata de pe spalator mai ales daca mergi noaptea si mai dai si cate o spalare. Fiind inghetat, nu mai iese in afara si se poate arde ori siguranta ori motorasul de actionare.
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu am dat cu spray de dezghetat geamuri cand a avut gheata pe capacelele alea si nu am avut prob. De fiecare data am verificat sa nu fie zapada sau gheata la spalatoarele de faruri.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Nu sunt incalzite duzele nici la parbriz nici la faruri.
Asa ca ai grija sa pui lichid de iarna.


M-ati pus pe ginduri ! Eu am citit din VIN-ul masinii mele : FOR HEATED WINDSCREEN WASHER FLUID , si masina e din 2009.
Nici nu m-am gindit ca nu am asa ceva , o sa testez, dar nu la -15... ca mi-e frica acum, dupa ce v-am auzit patania. Mai pe +... cred ca ar trebui sa simt ceva caldura in lichid, desi la cum e ca sprayul , cam greu de simtit.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Spirt medicinal ( din care gasiti in farmacie la flacoane de 250 l...cam 7 lei ..doua flacoane folosesc toata iarna) si se adauga cate unul intreg sau jumatate cum vreti.. la un plin...cel putin asa fac de 5-6 ani..la logan...si de un an la insignia...chiar daca m-au ingrijorat la inceput sitele din fata diuzelor..la insignia...vad ca nu au patit nimc...
PE langa faptul ca coboara foarte mult punctul de inghet...mai ajuta si la decaparea buna a circuitului de "calcarul " care se depune pe acesta in special pe diuze. Bine in fapt nu cred ca este un calcar ..sunt tot felul de chimicale care atunci cand se usuca.. ( in special vara ) ingusteaza canalul de curgere la diuze.
Am primit acest pont de la un mecanic in urma cu cativa ani cand aveam probleme cu diuzele de la logan din cauza ca un destept a pus apa peste lichidul de iarna pe motiv ca doar se incalzeste de la motor ....apa punand-o dintr-un rau..cu mizerie..banuiesc. Am curatat dar degeaba ca nu au mai functionat bine pana nu le-a facut o cura de spirt.. Smile)))
Am avut colegi reticenti ani la rand la servici pana au vazut ca functioneaza bine..si acuma fac si ei..unii la diverse masini...ford..opel..fiat..logan..etc.
merge struna momentan..si fara probleme la pompa ...furtunase..sau diuze...testat de cativa ani la rand .
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am o alta intrebare insa..daca cineva se mai loveste de aceasta problema si a gasit o rezolvare : atunci cand se actioneaza spalarea parbrizului din prima si se tine mai mult timp pe sprituitoare, se actioneaza si spalatoarele de faruri...
Nu prea a-s vrea sa se intample asta..sau macar nu asa repede..
stie cineva daca exista vreo setare care sa faca o intarziere, sau macar un alt algoritm de functionare , prin care sa nu mai intre asa repede in functiune spalatoarele de far ?
bine "fain"ar fi fost sa fie comanda separata pentru faruri pe maneta...la fel cum este pentru stergatorul spate ...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred sa existe vreo setare de intarziere a spalarii farurilor. Daca nu vrei sa spele si farurile (cand sunt aprinse) foloseste sprituitorul in reprize scurte. Spalarea farurilor se activeaza daca mentii maneta trasa 3-4 sec, iar dupa spalarea farurilor exista o temporizare de 2 minute parca, timp in care farurile nu se mai spala chiar daca speli din nou parbrizul.
Comanda nu au facut-o separat, intrucat multi dintre noi ar uita sa le spele, reducand vizibilitatea, iar murdaria pe xenon deranjeaza pe ceilalti.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
@clau - stiu ai dreptate...si e si logic asa...numai ca pe strazile noastre, cand chiar ai nevoie de spalatura...simti nevoia cateodata sa ii dai ceva mai mult lichid...in ideea de a fi suficient si a nu zgaria parbrizul...bine banuiesc ca e un fix mai mult personal..
m-am prins de faza cu reprize scurte....doar ca la mine e cam greu cu deprinsul...timpului , frecvent uit si tin prea mult din prima Smile))
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-ai ce face, asta e! Opreste luminile cand stropesti parbrizul Smile .
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ca o completare la probleme, ar fi diferitele locuri de unde ati cumparat solutiile de spalat parbrizul. Solutiile din supermarket ingheata pe la -12 -15 grade, nicidecum la -20 cum scrie pe sticle. Cel mai serios lichid care rezista la cat scrie pe ambalaj l-am vazut la magazinele mari de piese auto. Dai mai mult, dar stii pe ce!
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca daca am luminile stinse (adica in mod off ) nu se mai declanseaza spalatorul ? trebuie sa incerc..e bine de stiut..pentru ca asta mi se intampla mai mult la plecarea din parcare...unde e jegul mai mare adunat de la masinile care trec pe langa...in mers nu am patit foarte des...deci daca merge ...mare multamire ..de pont Smile !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR