- Costel mer
- OP
- 7 mesaje
- din 02 Jan 2015
- Meriva 2005 Y17DT
- Neamt
Costel mer
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Neamt
- Masina: Meriva 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut!pentru un opel meriva 2005,1.7 dti;de alaltaieri,cand a fost vremea destul de rece,cand am dat drumul la dezaburire(inclusiv caldura la 24 grade) parbriz si luneta,a ramas blocat chiar de luam cheia din contact...am lasat asa vreo 15 min si mi-a mancat toata bateria de a trebuit s-o imping.acum bateria e ok,dar cum dau drumul la caldura sau dezaburire,ramane blocat si singura sansa e sa decuplez bateria de la borne.ce sanse am sa rezolv problema?multumesc!
H1ddeN
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Verifica sigurantele principale din compartimentul motor, cele de 30A
R4 - Luneta incalzita.
R15 - Posibil releul acesta sa aibe ceva (si vezi sa nu ai apa/gheata pe acolo.)
Sau butonul defect poate.
Sau contact nu am idee dupa ce scoti cheia, deci putonul este inca functional.
vezi sa nu ai apa/gheata la sigurantele din compartimentul motor alta explicatie nu am.
(daca este asa scoate amandoua bornele)
Sau alt releu dus.
Sunt doar pareri OK.
R4 - Luneta incalzita.
R15 - Posibil releul acesta sa aibe ceva (si vezi sa nu ai apa/gheata pe acolo.)
Sau butonul defect poate.
Sau contact nu am idee dupa ce scoti cheia, deci putonul este inca functional.
vezi sa nu ai apa/gheata la sigurantele din compartimentul motor alta explicatie nu am.
(daca este asa scoate amandoua bornele)
Sau alt releu dus.
Sunt doar pareri OK.
- Costel mer
- OP
- 7 mesaje
- din 02 Jan 2015
- Meriva 2005 Y17DT
- Neamt
Costel mer
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Neamt
- Masina: Meriva 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Releul K27 ,compartiment motor.Este singurul care prin blocare ti-ar da tensiune catre blower.Releul este activat printr-un plus12v contact si inchide circuitul de alimentare plus 12v permanent catre heater/blower(in schema,M28)
Sa uite electricianul de "divizor tensiune"(?) si sa verifice mai intai releul.Daca ai luat contactul ,totusi nu se opreste,este singurul responsabil.Daca ai fi avut contactul cheie defect,ai fi sesizat,pentru ca tot ce este pe contact ar fi ramas activ,nu numai ventilatia.Divizor(?) ,probabil a vrut sa spuna bateria de rezistente-trepte ventilatie.Nici aia nu ar fi functionat fara tensiune aplicata pe releul K29,ori simptoma defectarii ei este alta,mers intr-o singura treapta a ventilatiei,ori o treapta anume nu functioneaza,ori deloc.
Ca sa ajungi la releul respectiv,se demonteaza bratele stergatoarelor, plansa grila de la baza parbrizului,apoi ai sa vezi o cutie neagra in dreapta,in dreptul soferului,unde se afla si BCM-ul.Este inchisa cu 3 holsuruburi,cap torx female,apoi 2 cleme.Cel din dreapta(holsurubul) o sa-ti dea ceva de frca mai mult,pozitia fiind naspa de tot.Apoi in cutie,randul din stanga,releele mari,colt stanga jos.
Daca-ti ramane cuplata numai degivrarea,luneta,oglinzile,atunci ai releul K13 cu problema...Asta ar fi mai simplu,locatia este in habitaclu pe la tablou sigurante.
In schema, K13 -releul alimentare, A20- BCM -ul , R50 -rezistenta luneta ,S24 - butonul activare degivrare/dezaburire
Sa uite electricianul de "divizor tensiune"(?) si sa verifice mai intai releul.Daca ai luat contactul ,totusi nu se opreste,este singurul responsabil.Daca ai fi avut contactul cheie defect,ai fi sesizat,pentru ca tot ce este pe contact ar fi ramas activ,nu numai ventilatia.Divizor(?) ,probabil a vrut sa spuna bateria de rezistente-trepte ventilatie.Nici aia nu ar fi functionat fara tensiune aplicata pe releul K29,ori simptoma defectarii ei este alta,mers intr-o singura treapta a ventilatiei,ori o treapta anume nu functioneaza,ori deloc.
Ca sa ajungi la releul respectiv,se demonteaza bratele stergatoarelor, plansa grila de la baza parbrizului,apoi ai sa vezi o cutie neagra in dreapta,in dreptul soferului,unde se afla si BCM-ul.Este inchisa cu 3 holsuruburi,cap torx female,apoi 2 cleme.Cel din dreapta(holsurubul) o sa-ti dea ceva de frca mai mult,pozitia fiind naspa de tot.Apoi in cutie,randul din stanga,releele mari,colt stanga jos.
Daca-ti ramane cuplata numai degivrarea,luneta,oglinzile,atunci ai releul K13 cu problema...Asta ar fi mai simplu,locatia este in habitaclu pe la tablou sigurante.
In schema, K13 -releul alimentare, A20- BCM -ul , R50 -rezistenta luneta ,S24 - butonul activare degivrare/dezaburire
- Costel mer
- OP
- 7 mesaje
- din 02 Jan 2015
- Meriva 2005 Y17DT
- Neamt
Costel mer
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Neamt
- Masina: Meriva 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Costel mer
- OP
- 7 mesaje
- din 02 Jan 2015
- Meriva 2005 Y17DT
- Neamt
Costel mer
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Neamt
- Masina: Meriva 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat