Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut, e vorba de Kadettu meu...acum o luna s-a stricat electromotorul..l-am schimbat, in fine, dupa care a mers destul de bine, pana acum cand a venit vremea rece. Dimineata am dat sa il pornesc, electromotorul invartea, dar foarte greu, la a doua incercare, la fel, iar dupa 2-3 sec s-a oprit de tot, nu mai facea nici un zgomot, nimic..aveti idee care ar fi problema ? se poate sa fie altceva de vina, adica altceva sa strice electromotorul...?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Verifica bateria pentru inceput (roaga pe cineva sa iti dea curent, cu atentie si grija mare, si vezi.)
Sau proba cu alta baterie.
Cum sa dai curent la o masina in 7 pasi
Sau proba cu alta baterie.
Cum sa dai curent la o masina in 7 pasi
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
De unde stii ai masurat/probat, pana si cele mai noi pica. (cum a fost si zilele acestea de ger)
Ce efect are temperatura scazuta asupra bateriei?
Temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C.
Sau chiar este altceva.
Ce efect are temperatura scazuta asupra bateriei?
Temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C.
Sau chiar este altceva.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
nu are nici o treaba bateria. Periile trebuiesc lipite ca lumea ca tre sa suporte vreo 300 de amperi la un motor mic si pe benzina. La diesel cred ca e si dublu. Si nu merge cu orice letcon. Iti trebuie ciocan mare si incins bine. (Ca idee, flacara de aragaz nu e suficient de calda). Mai bine du-te la un meserias ca nu faci treaba daca nu ai cu ce. Curata bine tot praful ala de perii uzate ca face scurt pe acolo daca e mult si pe unde nu trebuie. La lipire incearca sa folosesti cositor si nu fludor. Fludorul are punct de topire mai jos si nu prea tine la curenti mari. Le vei lipi din nou, curand.
Electromotorul se poate testa fara sa-l montezi pe masina. Il legi direct la 12V cc. Ai grija sa-l tii bine ca e foarte puternic. Si da-i doar impulsuri scurte.
Electromotorul se poate testa fara sa-l montezi pe masina. Il legi direct la 12V cc. Ai grija sa-l tii bine ca e foarte puternic. Si da-i doar impulsuri scurte.
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
Mersi PunctAlbastru, am dus electromotorul la un meserias si am rezolvat treaba cu electromotorul, merge bine momentan, dar cand il pun pe masina invarte foarte greu. Habar nu am de la ce e...aaa si inca ceva: deci eu cred ca a prins aer pe undeva filtrul de motorina si s-a dezamorsat sau nu stiu ce si cum s-a intamplat acolo...
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Si eu am patit la fel cu dezamorsarea, desi e alta masina..astra H z17dth.
Am avut electromotorul la reparat si dupa montarea lui, a pornit pt 10 sec si apoi a murit cu simptome de dezamorsare. Pornirea asta cu oprire brusca s-a mai repetat de vreo 2-3 ori...asa ca am incercat sa o turez la 1500 imediat dupa pornire. A avut cateva gatuieli dar nu s-a mai oprit. Ulterior a inceput sa porneasca mai greu, dupa 5-7 sec de invartire. in prezent si-a revenit complet, si nu stiu care au fost cauzele. Una din ipoteze ar fi cu temperatura exterioara. Acum e relativ cald, atunci erau cam 15-12 grade cu minus. A doua varianta ar fi un dop de gheata pe instalatie. A treia ... am schimbat furnizorul de motorina (involuntar) de la Mol la PetromV..... Alte idei?
Am avut electromotorul la reparat si dupa montarea lui, a pornit pt 10 sec si apoi a murit cu simptome de dezamorsare. Pornirea asta cu oprire brusca s-a mai repetat de vreo 2-3 ori...asa ca am incercat sa o turez la 1500 imediat dupa pornire. A avut cateva gatuieli dar nu s-a mai oprit. Ulterior a inceput sa porneasca mai greu, dupa 5-7 sec de invartire. in prezent si-a revenit complet, si nu stiu care au fost cauzele. Una din ipoteze ar fi cu temperatura exterioara. Acum e relativ cald, atunci erau cam 15-12 grade cu minus. A doua varianta ar fi un dop de gheata pe instalatie. A treia ... am schimbat furnizorul de motorina (involuntar) de la Mol la PetromV..... Alte idei?
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca ai bateria in regula, electromotorul treb sa invarta motorul suficient ca sa pornesti chiar daca a prins aer,
nu va porni in veci daca ai in continuare o problema cu alimentarea. adica trage aer pe undeva.
o masina normala daca prinde aer la schimbarea filtrului de motorina porneste mai greu dar odata pornita putin apesi pedala la blana nu o lasi sa se opreasca si se rezolva in 3-4 secunde.
daca tie nu-ti invarte motorul atunci ori ai bateria moarta ori electromotorul reparat de meserias suge mult curent si o omoara.
deci te duci la meserias si ...etc.
daca problemele astea l-a facut la -20 de grade, scuze dar nu poti sa-i ceri mai mult masinii din 1986.
nu va porni in veci daca ai in continuare o problema cu alimentarea. adica trage aer pe undeva.
o masina normala daca prinde aer la schimbarea filtrului de motorina porneste mai greu dar odata pornita putin apesi pedala la blana nu o lasi sa se opreasca si se rezolva in 3-4 secunde.
daca tie nu-ti invarte motorul atunci ori ai bateria moarta ori electromotorul reparat de meserias suge mult curent si o omoara.
deci te duci la meserias si ...etc.
daca problemele astea l-a facut la -20 de grade, scuze dar nu poti sa-i ceri mai mult masinii din 1986.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
ori ai benzina in loc de motorina ori ai aer pe instalatie ori nu merge pompa de injectie ori nu merge pompa de alimentare motorina, ori nu ai compresie.
daca este un banal motor cu apridere prin compresie altceva nu poate sa fie.nu ai senzori ... etc sau mai stiu eu ce ca doar este din 1986.
trebuie sa mearga cumva
daca este un banal motor cu apridere prin compresie altceva nu poate sa fie.nu ai senzori ... etc sau mai stiu eu ce ca doar este din 1986.
trebuie sa mearga cumva
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Vezi daca deschide electrovalva de pe pompa,poate e intrerupt firul.Masina a stat mult timp parcata? patisem odata la o astra f 1.7td o chestie de genu ca nu pornea la cheie oricat invartea si s-a dovedit a fi multa parafina in pompa si era infundata.Pana nu a fost pusa pe bancul de probe si invartita la o turatie mai mare nu s-a desfundat...turatia motorului era prea mica.Pune sa se alimenteze cu motorina dintr-o sticla,legata sus la capota....sa ii vina prin cadere.Daca trage motorina din sticla(sevede la ochi) e semn bun...daca nu trebuie verificata in continuare pompa.
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat
Supersam
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2014
- Mesaj Privat