bmp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
La multi ani tuturor, un 2015 excelent!
Va rog sa ma indrumati si pe mine ce trebuie facut
De cateva zile ma confrunt cu o serie de probleme la masina mea, un opel astra g benzina , motor Z16XEP.
Dupa ce am diagnosticato cu OP com, au reiesit urmatoarele:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|Motor|Z 16 XEP
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãrul codurilor: 5
P0220 - Senzor 2 poziþie clapetã - tensiune prea micã
(02 ) - Nu este prezent
P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A ) - Nu este prezent
P0120 - Senzori poziþie 1&2 clapetã - corelaþie incorectã
(08 ) - Nu este prezent
P1550 - Avarie E-gaz - regim limitat prin management putere
(0B ) - Nu este prezent
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01 ) - Nu este prezent
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|ªasiu|Servodirecþie electricã
Keyword #1: E9
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãrul codurilor: 2
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - lipsã
(02 ) - Prezent
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - contact imperfect
(08 ) - Prezent
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi, dar mai mult, ce trebuie sa fac pentru a repune masina in functionare normala
Va multumesc anticipat!
Astept raspunsurile dumneavoastra!
cu stima!
Bogdan
Va rog sa ma indrumati si pe mine ce trebuie facut
De cateva zile ma confrunt cu o serie de probleme la masina mea, un opel astra g benzina , motor Z16XEP.
Dupa ce am diagnosticato cu OP com, au reiesit urmatoarele:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|Motor|Z 16 XEP
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãrul codurilor: 5
P0220 - Senzor 2 poziþie clapetã - tensiune prea micã
(02 ) - Nu este prezent
P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A ) - Nu este prezent
P0120 - Senzori poziþie 1&2 clapetã - corelaþie incorectã
(08 ) - Nu este prezent
P1550 - Avarie E-gaz - regim limitat prin management putere
(0B ) - Nu este prezent
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01 ) - Nu este prezent
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|ªasiu|Servodirecþie electricã
Keyword #1: E9
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãrul codurilor: 2
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - lipsã
(02 ) - Prezent
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - contact imperfect
(08 ) - Prezent
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi, dar mai mult, ce trebuie sa fac pentru a repune masina in functionare normala
Va multumesc anticipat!
Astept raspunsurile dumneavoastra!
cu stima!
Bogdan
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Altu' care si-a cumparat opcom si se viseaza mare mecanic...
Pai bine, mai omule, singura chestie pe care ai clarificat-o e ca stii sa dai copy-paste. In rest... pamant de flori. Sau tu crezi ca daca zici 3 coduri de eroare, o sa vina cineva cu solutia magica de genu' "strange al doilea surub din dreapta si o sa mearga bine forever si o sa traiti fericiti pana la adanci batraneti"?
Explica mai intai ce NU merge bine, ce ai incercat pana acuma...
Pai bine, mai omule, singura chestie pe care ai clarificat-o e ca stii sa dai copy-paste. In rest... pamant de flori. Sau tu crezi ca daca zici 3 coduri de eroare, o sa vina cineva cu solutia magica de genu' "strange al doilea surub din dreapta si o sa mearga bine forever si o sa traiti fericiti pana la adanci batraneti"?
Explica mai intai ce NU merge bine, ce ai incercat pana acuma...
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
bmp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
La multi ani!
In primul rand vreau sa va multumesc pentru efortul depus, de a raspunde intr-o zi de final de an.
Apreciez criticile, dar cum fiecaruia ne sta in putinta sa judecam inainte de a afla diverse motive, acea interfata opcom nu am cumparat-o pentru a ma crede "floarea din pamantul cuiva" sau sa ma visez "mecanic", nici pe departe , a fost achizitionata cu scopul de a nu mai cheltui bani pe diagnoze si a nu mai cheltui bani pe parerile mecanicilor din service-uri, am mai avut o experienta tare "placuta" care m-a costat 700 lei intr-un service autorizat, dar fiecare stie cel mai bine ce il determina sa adopte diverse decizii la anumite momente.
Copy/Paste a fost folosit, tocmai, pentru a nu omite ceva important din rezultatul diagnozei, iar ca si probleme care apar in functionalitatea masinii in timpul rularii au fost identificate urmatoarele:
in timpul rularii, dar mai ales in timpul in care se apasa pedala de acceleratie pentru a mari viteza, exista o tendinta de plafonare dupa care se aprinde in bord martorul "masina cu cheita", la aprinderea martorului motorul se plafoneaza si nu mai permite accelerarea la mai mult 1500-2000 rot/min, dar mai ales nu mai urca vitezometrul la mai mult de 40-60km/h, aceasta problema dispare la cateva opriri si porniri ale motorului, cand se stinge si martorul sus amintit.
alta problema intalnita, foarte rar, dar tot la aparitia martorului "masina cu cheita" exista o tendinta, de cateva secunde, in care rotirea volanului opune o rezistenta, ca si cand servodirectia ar trece pe mecanic, nu stiu daca am fost foarte explicit, sper sa intelegeti ce am vrut sa spun
o ultima problema sesizata , dar de data asta cu ajutorul interfetei, temperatura lichidului de racire afisata pe interfata arata 102gC, iar pe indicatorul de bord aprox 85gC, ventilatorul de pe radiator nu functiona, am facut test de ventilator cu opcom si primeste comanda, dar din cate am citit si eu pe forumuri acesta ar trebui sa plece la aprox 95gC,
Va multumesc anticipat!
P.S. Am apelat la acest forum, fiind satul de experientele din service-uri.
Sa aveti un 2015 plin de realizari
cu stima,
Bogdan
In primul rand vreau sa va multumesc pentru efortul depus, de a raspunde intr-o zi de final de an.
Apreciez criticile, dar cum fiecaruia ne sta in putinta sa judecam inainte de a afla diverse motive, acea interfata opcom nu am cumparat-o pentru a ma crede "floarea din pamantul cuiva" sau sa ma visez "mecanic", nici pe departe , a fost achizitionata cu scopul de a nu mai cheltui bani pe diagnoze si a nu mai cheltui bani pe parerile mecanicilor din service-uri, am mai avut o experienta tare "placuta" care m-a costat 700 lei intr-un service autorizat, dar fiecare stie cel mai bine ce il determina sa adopte diverse decizii la anumite momente.
Copy/Paste a fost folosit, tocmai, pentru a nu omite ceva important din rezultatul diagnozei, iar ca si probleme care apar in functionalitatea masinii in timpul rularii au fost identificate urmatoarele:
in timpul rularii, dar mai ales in timpul in care se apasa pedala de acceleratie pentru a mari viteza, exista o tendinta de plafonare dupa care se aprinde in bord martorul "masina cu cheita", la aprinderea martorului motorul se plafoneaza si nu mai permite accelerarea la mai mult 1500-2000 rot/min, dar mai ales nu mai urca vitezometrul la mai mult de 40-60km/h, aceasta problema dispare la cateva opriri si porniri ale motorului, cand se stinge si martorul sus amintit.
alta problema intalnita, foarte rar, dar tot la aparitia martorului "masina cu cheita" exista o tendinta, de cateva secunde, in care rotirea volanului opune o rezistenta, ca si cand servodirectia ar trece pe mecanic, nu stiu daca am fost foarte explicit, sper sa intelegeti ce am vrut sa spun
o ultima problema sesizata , dar de data asta cu ajutorul interfetei, temperatura lichidului de racire afisata pe interfata arata 102gC, iar pe indicatorul de bord aprox 85gC, ventilatorul de pe radiator nu functiona, am facut test de ventilator cu opcom si primeste comanda, dar din cate am citit si eu pe forumuri acesta ar trebui sa plece la aprox 95gC,
Va multumesc anticipat!
P.S. Am apelat la acest forum, fiind satul de experientele din service-uri.
Sa aveti un 2015 plin de realizari
cu stima,
Bogdan
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Interfata nu o cumperi pentru ca te-ai saturat de incompetenta mecanicilor, interfata o cumperi pentru ca ai cat de cat habar ce sa faci cu ea. Cum ar veni, ai sarit niste etape.
Cu experienta aia de 700 lei, scuza-ma, ai luat factura? Daca nu s-a reolvat problema, ai mers sa le explici cam ce se poate intampla dupa o reclamatie la OPC/actiune in justitie/etc? Nu, ca romanu' prefra sa isi planga de mila si sa ii injure pe "aia" si pe "ailalti" decat sa isi apere drepturile.
La servo suna a contact imperfect. Unde? De verificat in primul rand punctuld e masa, dar si mufele, dupa semne de oxidare/etc
la motor... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107196 suna cunoscut? Da' de ce sa folosim functia de cautare, cand e mai simplu sa dam copy/paste la un log si sa asteptam sa ni se dea solutia minune mura-n gura, nu?
No, si la multi ani, fara probleme!
Cu experienta aia de 700 lei, scuza-ma, ai luat factura? Daca nu s-a reolvat problema, ai mers sa le explici cam ce se poate intampla dupa o reclamatie la OPC/actiune in justitie/etc? Nu, ca romanu' prefra sa isi planga de mila si sa ii injure pe "aia" si pe "ailalti" decat sa isi apere drepturile.
La servo suna a contact imperfect. Unde? De verificat in primul rand punctuld e masa, dar si mufele, dupa semne de oxidare/etc
la motor... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107196 suna cunoscut? Da' de ce sa folosim functia de cautare, cand e mai simplu sa dam copy/paste la un log si sa asteptam sa ni se dea solutia minune mura-n gura, nu?
No, si la multi ani, fara probleme!
bmp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru celeritatea raspunsului dumneavoastra Domnule JE!
O sa incerc o curatire a clapetei de acceleratie, la momentul de fata asi putea exclude varianta ECU, intrucat a fost testat si functioneaza in parametrii.
Asi mai avea ceva de adaugat, pe interfata apare "releu principal - inactiv", dar masina nu creaza probleme la pornire, ar putea fi o cauza?
Nu sunt un specialist, ma consider un novice in ceea ce priveste aspectul interpretarilor defectelor dupa coduri de defect, nu este lenea de a cauta si este nestiinta de a interpreta corect, nu imi place sa merg pe piste false, atat timp cat exista persoane care te pot indruma, daca doresc sa poarte discutii consultative.
cu stima,
Bogdan
P.S. Poate indrasnesc sa va mai "deranjez" cu cate o intrebare!
O sa incerc o curatire a clapetei de acceleratie, la momentul de fata asi putea exclude varianta ECU, intrucat a fost testat si functioneaza in parametrii.
Asi mai avea ceva de adaugat, pe interfata apare "releu principal - inactiv", dar masina nu creaza probleme la pornire, ar putea fi o cauza?
Nu sunt un specialist, ma consider un novice in ceea ce priveste aspectul interpretarilor defectelor dupa coduri de defect, nu este lenea de a cauta si este nestiinta de a interpreta corect, nu imi place sa merg pe piste false, atat timp cat exista persoane care te pot indruma, daca doresc sa poarte discutii consultative.
cu stima,
Bogdan
P.S. Poate indrasnesc sa va mai "deranjez" cu cate o intrebare!
bmp
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am procedat la curatarea clapetei de acceleratie, a iesit ca noua, am curatat EGR-ul, dar degeaba, tot se aprinde in bord martorul "masina cu cheita", si pierde puterea.
Sa fie oare debitmetrul de aer sau senzorul de pe pedala de acceleratie, sau ce asi mai putea sa examinez in vederea rezolvarii problemei?
Am procedat la curatarea clapetei de acceleratie, a iesit ca noua, am curatat EGR-ul, dar degeaba, tot se aprinde in bord martorul "masina cu cheita", si pierde puterea.
Sa fie oare debitmetrul de aer sau senzorul de pe pedala de acceleratie, sau ce asi mai putea sa examinez in vederea rezolvarii problemei?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
bmp a scris:
Numãrul codurilor: 2
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - lipsã
(02 ) - Prezent
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - contact imperfect
(08 ) - Prezent
Numãrul codurilor: 2
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - lipsã
(02 ) - Prezent
C1525 - Semnal (D+) motor pornit - contact imperfect
(08 ) - Prezent
Ai sarit parerea mea peste ceva important. Erorile astea 2 sunt prezent....celelalte nu.
Acum nu ca nu ar fi buna o curatare a clapetei....dimpotriva e foarte buna.
Dar vizavi de semnal de la contactul D+ al alternatorului s-ar lega si moartea si reinvierea servodirectiei poate....
Verifica incarcarea cu un multimetru pe bornele bateriei cu motorul pornit si apoi compara valoarea cu alta masuratoare facuta pe borna D+ si minusul bateriei. Daca sunt diferente intre masuratori ia in calcul o curatare temeinica a clemelor si bornelor bateriei si ale alternatorului. Treaba asta se face cu bateria decuplata ca sa nu apari la stiri....
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat