- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
DrFan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
Andrei_gsi a scris:la viteza maxima care o atingeau mashinile alea si la ce tabla aveau pe ele, cred ca era imposibil ca intr-un accident sa moara cineva
uimitor sau nu.... rata deceselor in cazul accidetelor era mult mai mare ca acum.
Gandeste-te ca daca masina e foarte rigida si te izbesti la 60km/ora de un zid .....tu preiei tot socul. Sa nu uitam ca nu existau centuri de siguranta...si volanul, manetele, parbrizul erau primele chestii intalnite in cale de sofer in caz de accident frontal.