odo
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Ma pregateam azi sa plec pana in oras cu masina, toate bune si frumoase, ma sui in ea, pun contactul, dau a o pornesc si nu se intampla absolut nimic. E ca si cum nu ar exista baterie pe masina si te joci cu cheia in contact. Am scanat-o sa vad daca apare vreun cod, dar nu mi-a dezvaluit nimic. Este vorba de o zafira a 1.6 16v din 2001. Voi ce ziceti?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Daca este Z16XE sunt sanse sa fie ECU defect.
A mea sta in parcare acum, pana ii repar ECU, sa vad ce are.
Nu strica sa incerci cu alta baterie imprumutata (si daca merge, sa nu ai consumator ascuns, sau alternatorul nu incarca bateria, sau electromotorul (demaratorul) dus, de obicei bornele la el sunt cam oxidate si trebuie curatate. (bineinteles cu bornele la baterie scoase.)
- Baterie ==> Alternator ==> Releu Pompa benzina ==> Pompa benzina.
- Immo defect (testare cu cheia 2) ==> contact electric defect ==> electromotorul (demaratorul) ==> fir masa ECU ==> ECU defect.
Vezi si tu care din ele dar cred ca ECU va fi in cele din urma (poate ai noroc sa nu fie asa.)
Am de gand sa il mut pe baterie dupa ce il repar (sunt in proiectare cu ideea in 3D.)
chiar daca uni colegi spun ca sunt firele imbatranite etc.
https://www.clubopel.com/vie...53&highlight=
Am dat dupa o saptamana o cheie a mers 2-3 zile si iara a ramas mut motorul.
Acestea au fost erorile dupa stergere nu au mai aparut dar motorul este mut mut acum.
https://www.clubopel.com/vie...p=1770934#1770934
- Immo si cip ==> contact electric defect ==> ECU (aceste le banuiesc eu, mai mult ECU am mai avut probleme, cu ECU dinaintea lui care a avut aceleasi erori stiu si pe mine ma mirat dar manifesterile sunt la fel, spre foarte apropiate, porneste cand vrea ea in sensul acesta.) sa fie lipituri reci din ECU?
A mea sta in parcare acum, pana ii repar ECU, sa vad ce are.
Nu strica sa incerci cu alta baterie imprumutata (si daca merge, sa nu ai consumator ascuns, sau alternatorul nu incarca bateria, sau electromotorul (demaratorul) dus, de obicei bornele la el sunt cam oxidate si trebuie curatate. (bineinteles cu bornele la baterie scoase.)
- Baterie ==> Alternator ==> Releu Pompa benzina ==> Pompa benzina.
- Immo defect (testare cu cheia 2) ==> contact electric defect ==> electromotorul (demaratorul) ==> fir masa ECU ==> ECU defect.
Vezi si tu care din ele dar cred ca ECU va fi in cele din urma (poate ai noroc sa nu fie asa.)
Am de gand sa il mut pe baterie dupa ce il repar (sunt in proiectare cu ideea in 3D.)
chiar daca uni colegi spun ca sunt firele imbatranite etc.
https://www.clubopel.com/vie...53&highlight=
Am dat dupa o saptamana o cheie a mers 2-3 zile si iara a ramas mut motorul.
Acestea au fost erorile dupa stergere nu au mai aparut dar motorul este mut mut acum.
https://www.clubopel.com/vie...p=1770934#1770934
- Immo si cip ==> contact electric defect ==> ECU (aceste le banuiesc eu, mai mult ECU am mai avut probleme, cu ECU dinaintea lui care a avut aceleasi erori stiu si pe mine ma mirat dar manifesterile sunt la fel, spre foarte apropiate, porneste cand vrea ea in sensul acesta.) sa fie lipituri reci din ECU?
odo
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat