- marinmarius
- OP
- 1 mesaje
- din 17 Dec 2014
- Vectra 2000 Y16XE
- Sibiu
marinmarius
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua ma numesc marin marius si am un opel vectra b karavan.de vreo saptamana mi sa aprins in bord masinuta cu cheia si motorul nu se tureaza mai mult de 4000 de rotati.am fost la 2 testere cu ia si imi da eroarea p0325 care este senzorul de detonatie. L-am schimbat si la fel.Domni la care am fost au zis ca sar putea sa fie calculatorul central. Nu mai stiu ce sa cred.va rog frumos daca puteti sa imi dati un sfat ce sa fac. Tipul motorului este y16xe. Va multumesc.
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare și sãrbãtori fericite!
AM aceeași eroare. P0325. Nu existã efecte secundare. Trage normal. Doar eroare în bord și atât. Mi s-a mai aprins checkul dar știu cã face așa când bag benzina din altã parte (decât Rompetrol). S-a aprins, s-a stins. De câteva ori, 2-3. Dar acum am bãgat doar de la Rompetrol și fiinscã s-a aprins din senin am decis sã bag OPCOM.
Ce credeți? E de schimbat sau?
AM aceeași eroare. P0325. Nu existã efecte secundare. Trage normal. Doar eroare în bord și atât. Mi s-a mai aprins checkul dar știu cã face așa când bag benzina din altã parte (decât Rompetrol). S-a aprins, s-a stins. De câteva ori, 2-3. Dar acum am bãgat doar de la Rompetrol și fiinscã s-a aprins din senin am decis sã bag OPCOM.
Ce credeți? E de schimbat sau?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Da-l jos si curata-l, poate este oxidat, sau firele, sau mufa de la ECU oxidata verifica pini vizual.
(cred ca isi ia masa de pe motor pin inelul de cupru) poate gresesc.
Firul negru-rosul 0.75 merge in ECU mufa K57 pin 26. daca te ajuta cu ceva.
Eventual probat cu alt senzor original.
(cred ca isi ia masa de pe motor pin inelul de cupru) poate gresesc.
Firul negru-rosul 0.75 merge in ECU mufa K57 pin 26. daca te ajuta cu ceva.
Eventual probat cu alt senzor original.
luciraica a scris:se prea poate sa ai o lipitura rece in ECU.. Dupa stergerea erorii aceasta a revenit?
s-ar putea sa fie la asta, ma gandesc si eu dar poate nu este asa.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Da-l jos si curata-l, poate este oxidat, sau firele, sau mufa de la ECU oxidata verifica pini vizual.
(cred ca isi ia masa de pe motor pin inelul de cupru) poate gresesc.
Firul negru-rosul 0.75 merge in ECU mufa K57 pin 26. daca te ajuta cu ceva.
Eventual probat cu alt senzor original.
(cred ca isi ia masa de pe motor pin inelul de cupru) poate gresesc.
Firul negru-rosul 0.75 merge in ECU mufa K57 pin 26. daca te ajuta cu ceva.
Eventual probat cu alt senzor original.
Salutare. Ultima operațiune fãcutã motorului a fost segmentarea. .. Eu bãnuiesc cã aprinderea martorului check este influențatã de pe la mufa pe la motor, discontinuitate (oxidat, contact imperfect) dacã pe acolo s-a umblat, nu?
Așa cum am mai spus, s-a aprins, s-a stins, eu aveam o chestie cu benzina, dacã nu bãgam de unde trebuie atunci checkul se aprindea dar nu am bãgat decât de la Rompetrol - Effix 95. Credeam cã de la benzinã se aprinde. Pânã am vãzut eroarea pe tester.
Aaaa... Și nu se aprinde aleator, ci doar când este frig afarã (ceea ce mã duce cu gândul tot la contact imperfect). Azi dimineațã s-a aprins dupã ce am plecat din parcare cu mașina la cam 300-500 m. Erau -6 grade. Pe timpul vacanței de iarnã nu am prea plecat cu ea (mai am și alte mașini). Și pânã azi nu s-a mai aprins check-ul.
Treaba e cã habar n-am unde este senzorul ãsta. Prin poze vãd o datã într-un fel în altã pozã diferit....
Unde naiba e senzorul ãsta?
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
Treaba e cã oricum at fi fost, eu am cãutat sã o rezolv din aproape în aproape.
Așa cum am mai spus am schimbat pistoane, segmenții, supapele, etc. Normal, s-au desfãcut mufele.
Mufa de la senzorul de detonații nu era bine „înfiptã” în mufa care vine din sistemul de cablare - nu fãcuse click-ul. Desfãcut, curãțat/râcâit ușor cu o șurubelnițã pe pinii ambelor mufe și crãcãnat ușor pinii în forme curbate ușor dupã vârful pinilor cu un patent cu vârf ascuțit - pentru un mai bun contact, montat la loc, resetat eroare din memoria ECU și din data de 17 ianuarie și aproximativ 2000 de km nici o eroare și un zâmbet larg.
Am așteptat ca sã vãd dacã ar mai apãrea. Frig a mai fost, a fost și cald (se aprindea check doar la frig) dar acum sigur nu mai sunt probleme.
Mai am o ușoarã fluctuație a relantiului (nu tot timpul doar dupã plecãri scurte - 2 -15 km ) , sã vãd de la ce vine și asta.
Treaba e cã oricum at fi fost, eu am cãutat sã o rezolv din aproape în aproape.
Așa cum am mai spus am schimbat pistoane, segmenții, supapele, etc. Normal, s-au desfãcut mufele.
Mufa de la senzorul de detonații nu era bine „înfiptã” în mufa care vine din sistemul de cablare - nu fãcuse click-ul. Desfãcut, curãțat/râcâit ușor cu o șurubelnițã pe pinii ambelor mufe și crãcãnat ușor pinii în forme curbate ușor dupã vârful pinilor cu un patent cu vârf ascuțit - pentru un mai bun contact, montat la loc, resetat eroare din memoria ECU și din data de 17 ianuarie și aproximativ 2000 de km nici o eroare și un zâmbet larg.
Am așteptat ca sã vãd dacã ar mai apãrea. Frig a mai fost, a fost și cald (se aprindea check doar la frig) dar acum sigur nu mai sunt probleme.
Mai am o ușoarã fluctuație a relantiului (nu tot timpul doar dupã plecãri scurte - 2 -15 km ) , sã vãd de la ce vine și asta.