- marian_zafira_y20dth
- OP
- 1 mesaje
- din 16 Dec 2014
- Zafira 2001 Y20DTH
- Bucuresti
marian_zafira_y20dth
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua, tuturor.
Am o zafira A din 2001. 260000 km, de ceva timp am o problema ce s-a agravat :
mai precis de vreo 3 saptamani se aprinde masina cu cheita (martorul) in bord la o Turatie constanta:
- merg in viteza 4 cu 2000- 2300 ture cand se incalzeste motorul se aprinde martorul si trage greu, urca turatia greu pana la o anumita rotatie asociata de masina/calculator, de obicei se stinge pe la 2500-3000 ture cand apas acceleratia la capat si incepe ea sa urce incet incet .... se stinge martorul masina functioneaza de nu am treaba, trage....
- cand este rece nu se aprinde, cum se incalzeste adica dupa vreo 10 minute de mers incepe si face figura.
- daca merg cu ea turata peste 3000 (in sarcina, cum ar fi plecare de pe loc...urcarea in trepte ) nu se aprinde in schimb daca ma opresc la semafor se aprinde martorul si se stinge atunci cand vrea ea adica la 2500 - 3000 ture ......
operatiuni efectuate pana acum:
- curatat galerie de admisie... care era plina de mizerie (pamant) (una din clapete era stramba foto mai jos);
- curatat senzor compresie (cel de pe capac galerie... tot la fel era);
- schimbat senzor arbore cotit cu altul de pe alta masina ce merge - aceeasi eroare;
- verificare furtunase de vacumm, ... nimic vizual;
erori la tester ultimele acum 1 saptamana - 0400 si inca una de senzorul de presiune 3232 parca era .... ceva de genul....
Daca aveti alte sfaturi va rog ... sunt excelente si de ajutor .
am cautat ceva pe forum dar nu prea am gasit acest tip de defect....
De efectuat : - cautat senzor pompa ca am inteles ca si ala este prin zona aceea a erorilor.....
- curatat si eventual inlocuit furtunase vacumm
- .....
Poate reusim sa ii dam de cap ... va tin la curent cu operatiunile urmatoare....
Multumesc tuturor.
Am o zafira A din 2001. 260000 km, de ceva timp am o problema ce s-a agravat :
mai precis de vreo 3 saptamani se aprinde masina cu cheita (martorul) in bord la o Turatie constanta:
- merg in viteza 4 cu 2000- 2300 ture cand se incalzeste motorul se aprinde martorul si trage greu, urca turatia greu pana la o anumita rotatie asociata de masina/calculator, de obicei se stinge pe la 2500-3000 ture cand apas acceleratia la capat si incepe ea sa urce incet incet .... se stinge martorul masina functioneaza de nu am treaba, trage....
- cand este rece nu se aprinde, cum se incalzeste adica dupa vreo 10 minute de mers incepe si face figura.
- daca merg cu ea turata peste 3000 (in sarcina, cum ar fi plecare de pe loc...urcarea in trepte ) nu se aprinde in schimb daca ma opresc la semafor se aprinde martorul si se stinge atunci cand vrea ea adica la 2500 - 3000 ture ......
operatiuni efectuate pana acum:
- curatat galerie de admisie... care era plina de mizerie (pamant) (una din clapete era stramba foto mai jos);
- curatat senzor compresie (cel de pe capac galerie... tot la fel era);
- schimbat senzor arbore cotit cu altul de pe alta masina ce merge - aceeasi eroare;
- verificare furtunase de vacumm, ... nimic vizual;
erori la tester ultimele acum 1 saptamana - 0400 si inca una de senzorul de presiune 3232 parca era .... ceva de genul....
Daca aveti alte sfaturi va rog ... sunt excelente si de ajutor .
am cautat ceva pe forum dar nu prea am gasit acest tip de defect....
De efectuat : - cautat senzor pompa ca am inteles ca si ala este prin zona aceea a erorilor.....
- curatat si eventual inlocuit furtunase vacumm
- .....
Poate reusim sa ii dam de cap ... va tin la curent cu operatiunile urmatoare....
Multumesc tuturor.
neacsuc
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut Marian! Nu stiu daca i-ai dat de cap in legatura cu eroarea aia 0400, pt ca aceeasi eroare o am si eu. Eu am o problema cu supapa egr, care are membrana sparta si face aceleasi simptome, in conditiile in care totul este curat. O poti verifica(supapa egr) scotand furtunasele pe rand si tragi aer prin el si verifici daca scapa. Daca scapa...e membrana sparta si trebuie inlocuita supapa. Dar ma interesa daca ai aflat de eroarea aia.
- BorosCiprian
- *
- 10 mesaje
- din 07 Jun 2015
- Vectra 1997 X20DTL
- Neamt
BorosCiprian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- BorosCiprian
- *
- 10 mesaje
- din 07 Jun 2015
- Vectra 1997 X20DTL
- Neamt
BorosCiprian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2015
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Erorile care le ai sunt exact ce trebuie sa repari la masina ta pentru a avea putere.Senzorul de presiune a turbinei situat pe galeria de admisie se mai infunda si masina nu trage neam daca ala nu lucreaza,iar masina cu cheita care se aprinde in sarcina atunci cand slabesti un pic acceleratia e de la egr pentru ca ori ai membrana sparta ori pierzi pe undeva vacuum.Am patit asemeni tie la un y20dth sunt foarte sigur de ce iti spun.