- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Este vorba de o astra H 1.7cdti de 80cp.Masina a venit la mine sa ii fac o diagnoza cu op-com pe motiv ca uneori cand e umezeala afara i se aprinde masina cu cheita ,motorul sta la 1100 de ture si nu se mai acclereaza deloc,indiferent cat calci pedala.Daca o oprea si o repornea mergea normal pt o scurta perioada de timp.
I-am pus testerul si mi-a dat : NU EXISTA COMUNICARE CU MODULUL MOTOR.
Nu ma pot conecta cu op-com la ea si acum PROBLEMA si mai grava e ca dupa ce a ajuns la mine si a oprit motorul,acum nu mai porneste.Rotesti cheia,se aprind martorii dar cand dai pe pozitia `pornire` ,nu zice nimic,nu se aude nimica,totul mort.Electromotorul nu primeste curent sa invarta.
M-am bagat sub masina,si cu un fir legat la + am pus la bobina electromotorului si acesta cupleaza,invarte,dar masina tot nu porneste.Am lasat contactul pus si am pus curent la electromotor,masina invarte dar tot nu porneste.Nu ii clipeste masina cu cheita,deci ii recunoaste cipul.Daca ii cumpara omul alt calculator,cel de sub aripa,mai trebuie sa schimbe si CIM-ul de la volan si cipul? Nu am idee ce sa mai verific ,atat timp cat nu ma lasa sa intru cu op-com pe ea.Am uitat sa spun ca si ceasul care arata motorina indica nivelul de motorina pt aprox 5 secunde,apoi cade inapoi la zero.
I-am pus testerul si mi-a dat : NU EXISTA COMUNICARE CU MODULUL MOTOR.
Nu ma pot conecta cu op-com la ea si acum PROBLEMA si mai grava e ca dupa ce a ajuns la mine si a oprit motorul,acum nu mai porneste.Rotesti cheia,se aprind martorii dar cand dai pe pozitia `pornire` ,nu zice nimic,nu se aude nimica,totul mort.Electromotorul nu primeste curent sa invarta.
M-am bagat sub masina,si cu un fir legat la + am pus la bobina electromotorului si acesta cupleaza,invarte,dar masina tot nu porneste.Am lasat contactul pus si am pus curent la electromotor,masina invarte dar tot nu porneste.Nu ii clipeste masina cu cheita,deci ii recunoaste cipul.Daca ii cumpara omul alt calculator,cel de sub aripa,mai trebuie sa schimbe si CIM-ul de la volan si cipul? Nu am idee ce sa mai verific ,atat timp cat nu ma lasa sa intru cu op-com pe ea.Am uitat sa spun ca si ceasul care arata motorina indica nivelul de motorina pt aprox 5 secunde,apoi cade inapoi la zero.
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
DIn ce imi dau seama ai 2 probleme separate ( stiu pentru ca le-am patit pe amandoua insa nu in acelasi timp)
1. Problema cu acceleratia la mine s-a manifestat in felul urmator: Masina pornea bine insa in momentul in care acceleram se aprindea martorul cu cheita si ESP-ul si nu accelera deloc, masina se tura singura in 1000-1100 de ture. Din ambreiaj puteam sa o mut insa acceleratia nu raspundea deloc. La mine problema s-a rezolvat prin curatirea contactelor din UEC. Aparent aveam niste contacte oxidate si nu faceau contact cum trebuie ( avand in vedere ca la tine problema se manifesta la umezeala, inclin sa cred ca ar fi cam aceiasi problema).
2. A2a problema pare sa fie legata de CIM. Am patit exact acelasi lucru dupa o curatare de EGR. am pus EGR-ul la loc, am pornit-o, a mers ok..am ajuns acasa mi-am dat seama ca nu am claxon...Am vrut sa o pornesc si nimic. La fel cu + pe electromotor invartea insa nu pornea.Paranoia fiind credeam ca are vreo legatura cu EGR-ul, ca poate scosesem vreo mufa, un senzor ceva insa problema era cu totul alta . Solutia finala a fost schimbarea CIM-ului care se pare ca e una din cele mai frecvent intalnite probleme la masina asta (ca si o paranteza, nici eu nu reuseam sa conectez op-comul la masina).
Din ce am mai citit pe forum ai putea incerca sa mai misti volanul pe toate axele lui, adancime si inalltime si apoi incearca sa mai dai la cheie. La mine nu a functionat insa poate esti mai norocos.
Sper sa te fi ajutat cu ceva si spune-ne cum ai rezolvat problema.
Succes!
1. Problema cu acceleratia la mine s-a manifestat in felul urmator: Masina pornea bine insa in momentul in care acceleram se aprindea martorul cu cheita si ESP-ul si nu accelera deloc, masina se tura singura in 1000-1100 de ture. Din ambreiaj puteam sa o mut insa acceleratia nu raspundea deloc. La mine problema s-a rezolvat prin curatirea contactelor din UEC. Aparent aveam niste contacte oxidate si nu faceau contact cum trebuie ( avand in vedere ca la tine problema se manifesta la umezeala, inclin sa cred ca ar fi cam aceiasi problema).
2. A2a problema pare sa fie legata de CIM. Am patit exact acelasi lucru dupa o curatare de EGR. am pus EGR-ul la loc, am pornit-o, a mers ok..am ajuns acasa mi-am dat seama ca nu am claxon...Am vrut sa o pornesc si nimic. La fel cu + pe electromotor invartea insa nu pornea.Paranoia fiind credeam ca are vreo legatura cu EGR-ul, ca poate scosesem vreo mufa, un senzor ceva insa problema era cu totul alta . Solutia finala a fost schimbarea CIM-ului care se pare ca e una din cele mai frecvent intalnite probleme la masina asta (ca si o paranteza, nici eu nu reuseam sa conectez op-comul la masina).
Din ce am mai citit pe forum ai putea incerca sa mai misti volanul pe toate axele lui, adancime si inalltime si apoi incearca sa mai dai la cheie. La mine nu a functionat insa poate esti mai norocos.
Sper sa te fi ajutat cu ceva si spune-ne cum ai rezolvat problema.
Succes!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am pornit masina dupa ce am vazut un post al unui coleg care spunea ca nu are semnal de - la un releu.Am verificat si nici eu nu aveam.Am facut cu ajutorul unui alt releu sa am - cand pun contactul,respectiv cand dau la automat si acum masina porneste si merge perfect,nu am nici o eroare.Nu stiu insa de ce nu vine - din calculator.Am dus ECU la un electrician la verificat si a zis ca nu stiu ce intergrat e dus.
Acum problema e ca masina merge foarte bine,nu are erori dar nu mai merge telecomanda deloc.Am verificat sigurantele si la tabloul din spate am scos mufele si le-a curatat cu spray.Una din mufe cand o scot si o pun inapoi ,apoi apas pe telecomanda,se aprind semnalizarile dar nu se intampla nimic in usi.Cu op-com nu ma lasa sa intru in anumite module de pe masina de data asta,UEC,REC..si altele pe acolo.Imi poate spune cineva daca e vreo modalitate de a programa telecomanda cam cum e la astra g? vreo apasare de butoane sau ceva...?
Acum problema e ca masina merge foarte bine,nu are erori dar nu mai merge telecomanda deloc.Am verificat sigurantele si la tabloul din spate am scos mufele si le-a curatat cu spray.Una din mufe cand o scot si o pun inapoi ,apoi apas pe telecomanda,se aprind semnalizarile dar nu se intampla nimic in usi.Cu op-com nu ma lasa sa intru in anumite module de pe masina de data asta,UEC,REC..si altele pe acolo.Imi poate spune cineva daca e vreo modalitate de a programa telecomanda cam cum e la astra g? vreo apasare de butoane sau ceva...?
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am uitat sa precizez ca dupa ce scot una din mufele din tabloul din portbagaj,si apas apoi pe butoanel telecomenzii,semnalizarile se aprind DOAR de 2-3 ori,apoi e mort totul.Sunt nedumerit de ce nu ma lasa sa ma conectez pe celelalte module alea masinii.Inafara de ECU si IMOBILIZATOR nu pot vedea nimic cu op=com
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Astazi a adus proprietarul masinii alt calculator + cim +contact cu cheie ,;le-am montat dar acum nu recunoaste cheia,clipeste masina cu cheita.A sunat la baiatul care i-a trimis prin curier piesele si a zis ca probabil a luat alt contact si nu cel care era impreuna cu cim si ecu respectiv.Ecu e bun,pt ca atunci cand pun contactul se aude clapeta de acceleratie cum bazaie ( inainte,cu ecu original,nu se auzea nimic cand puneam contactul...pana sa descopar problema de alimentare a acelui releu).Daca are calculatorul + cim + contactu cu cheie si cip( nepotrivite )...se pot imperechea toate sa mearga impreuna pe masina? El vrea sa schimbe astea pentru ca nu i se incuie masina.Nu mai functioneaza telecomanda,daca scot borna de la baterie si o pun inapoi,apas pe telecomanda si merg semnalizarile de cateva ori apoi nu mai reactioneaza deloc...se aprind doar semnalizarile,in usi nu functioneaza nimic.
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Nu pot face nimic eu pentru ca am doar op-com.CIM-ul si ECU sunt luate de pe aceeasi masina,contactul cu cheia is de pe alta,aici a gresit baiatul care a trimis piesele.A vorbit sa ii trimita de pe o masina toate piesele ecu +cim+contact.Sper sa mearga de data asta.Nu stiu ce treaba ar avea inchiderea usilor cu ECU si CIM dar sper sa mearga.Am incercat sincronizarea cheii prin metoda sa tin apasat pe butonul de inchis si sa pun contactul pt 10 secunde,dar tot nu reactioneaza.
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
S-a rezolvat si cu inchiderea centralizata.Alternatorul a fost vinovat,mai exact pompa de vacuum de pe el.M-am bagat azi sub masina si am vazut murdar de ulei cam tot ce era pe dedesubt.Am pornit masina si pe la pompa de vacuum,era o gaurica ca de 1mm in locul unde se imbina corpul pompei cu corpul alternatorului,si pe acolo curgea ulei cand era motorul pornit.Am dat alternatorul jos si am inlocuit pompa de vacuum cu alta SH dar buna,si apoi am curatat alternatorul ca era plin de ulei.Cand l-am desfacut,carbunele de la + era praf,abia mai facea contact si de la atata ulei incepea sa se descompuna parca.Am inlocuit si releul de incarcare,simeringul si rulementul de la alternator.Dupa ce am montat inapoi totul, franele functionau mai bine si masina era mai iute la acceleratie.Am zis sa ma joc apoi cu inchiderea ,poate ii dau de cap.Apas pe butonul de inchis usi din interior si surpriza! functiona perfect inchiderea.Cand fac proba cu telecomanda....merge si ea.Acum totul merge perfect la masina,exceptie facand impulsul ala de - (masa) la releul din compartimentul motor ce alimenteaza ECU dar ala l-am rezolvat cu releu aditional.Masina merge acum ca inainte,trage si functioneaza toate optiunile.Curioasa treaba cu alternatorul,pentru ca servo mergea perfect si martorul de la baterie nu se aprindea in bord.
Acum omul a ramas cu CIM +ECU+ CONTACT cu tot cu cheie (cu telecomanda) de rezerva.A platit pe ele 150 de euro si nu ii folosesc la nimic,nu se stie pe viitor ce urmeaza sa se mai strice. .Multumesc tuturor pt pareri
Acum omul a ramas cu CIM +ECU+ CONTACT cu tot cu cheie (cu telecomanda) de rezerva.A platit pe ele 150 de euro si nu ii folosesc la nimic,nu se stie pe viitor ce urmeaza sa se mai strice. .Multumesc tuturor pt pareri
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
S-au rezolvat problemele masinii pana la urma.Calculatorul cumparat a fost pus pe masina si reprogramat,fara cim,fara cheie...pur si simplu l-a `imperecheat` cu ce era pe masina dinainte,doar l-am mufat la masina si i-am schimbat locul undeva mai sus ca jos la roata acolo..e dezastru ce umezeala si mizerie se depunde pe el.Legat de lipsa reactiei la acceleratie si asta s-a rezolvat si NU ERA DIN CALCULATOR ci din clabaj.S-a inlocuit cablajul de la pedala pana in compartimentul motor unde se mufeaza ea.Masina merge acum si nu mai are erori,releul pus la inceput l-am dat jos,acum merge ca din fabrica.