lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutari
As avea nevoie de un sfat.In urma unui accident ( fiind lovit din spate) am completat doar constatarea amiabila din care soferul celuilalt vehicul si-a recunoscut vina.
Deoarece Uniqa Asigurari nu doreste sa schimbe bara spate ci doar sa o repare am facut reclamatie la ASF.
Mentionez ca bara spate are ca rezultat al lovirii o crapatura de cam 5 cm , 2 perforari de approx 1 cm , o deformare vizibila cu ochiul liber linga locasul placutei de inmatriculare si o deforamare a curburii barei spate.Sint de acord cu lipirea ( sa zicem) dar pt restul ar insemna sa-mi umple cu chit bara pt a regulariza deformarile si nu cred ca este o solutie optima mai ales tinind cont de faptul ca unde a fost lovit bara spate plasticul respectiv se indoaie foarte usor la aplicarea unei presiuni cu palma fata de partea care nu a fost lovita.
As dori sa stiu ce as mai putea face in plus fata de ceea ce am facut pina acum si anume o plingere la ASF careia i-am atasat o constatare de la un service auto ( AutoHuber) care stipuleaza ca din cauza starii barei aceasta trebuie schimbata).
Atasez ce raspuns am primit de la ASF ( a se vedea ca raspunsul se refera gresit la bara fata cind discutia este legata de bara spate)
Multumesc pt ajutor.
As avea nevoie de un sfat.In urma unui accident ( fiind lovit din spate) am completat doar constatarea amiabila din care soferul celuilalt vehicul si-a recunoscut vina.
Deoarece Uniqa Asigurari nu doreste sa schimbe bara spate ci doar sa o repare am facut reclamatie la ASF.
Mentionez ca bara spate are ca rezultat al lovirii o crapatura de cam 5 cm , 2 perforari de approx 1 cm , o deformare vizibila cu ochiul liber linga locasul placutei de inmatriculare si o deforamare a curburii barei spate.Sint de acord cu lipirea ( sa zicem) dar pt restul ar insemna sa-mi umple cu chit bara pt a regulariza deformarile si nu cred ca este o solutie optima mai ales tinind cont de faptul ca unde a fost lovit bara spate plasticul respectiv se indoaie foarte usor la aplicarea unei presiuni cu palma fata de partea care nu a fost lovita.
As dori sa stiu ce as mai putea face in plus fata de ceea ce am facut pina acum si anume o plingere la ASF careia i-am atasat o constatare de la un service auto ( AutoHuber) care stipuleaza ca din cauza starii barei aceasta trebuie schimbata).
Atasez ce raspuns am primit de la ASF ( a se vedea ca raspunsul se refera gresit la bara fata cind discutia este legata de bara spate)
Multumesc pt ajutor.
- thetruemaniac
- *
- 31 mesaje
- din 20 Nov 2014
- Braila
thetruemaniac
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2014
- Mesaj Privat
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
- thetruemaniac
- *
- 31 mesaje
- din 20 Nov 2014
- Braila
thetruemaniac
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2014
- Mesaj Privat
dar stii din ce cauza e treaba asta nu? tot din cauza gunoaielor de service-uri care sa zicem ca se constanta la o bara spate de exemplu un trim deala negru ca trebuie schimbat ca nu se repara....service-ul il declara schimbat dar defapt el e revopsit sau dat cu carioca pe el(o zic din intamplare la o masina in urma cu cativa ani) si bara putin polishata,nici macar vopsita..iar devizul fiind vreo 12 mil dar nu stiu daca au facut ceva de 1 mil ...service-uri mari mai ales..cred ca mai avea putin si zicea ca trebuie schimbata bara,eu acum nu stiu care mai sunt manevrele lor..dar scarba e maxima...
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
lucasss a scris:Salutari
As avea nevoie de un sfat.In urma unui accident ( fiind lovit din spate) am completat doar constatarea amiabila din care soferul celuilalt vehicul si-a recunoscut vina.
Deoarece Uniqa Asigurari nu doreste sa schimbe bara spate ci doar sa o repare am facut reclamatie la ASF.
Mentionez ca bara spate are ca rezultat al lovirii o crapatura de cam 5 cm , 2 perforari de approx 1 cm , o deformare vizibila cu ochiul liber linga locasul placutei de inmatriculare si o deforamare a curburii barei spate.Sint de acord cu lipirea ( sa zicem) dar pt restul ar insemna sa-mi umple cu chit bara pt a regulariza deformarile si nu cred ca este o solutie optima mai ales tinind cont de faptul ca unde a fost lovit bara spate plasticul respectiv se indoaie foarte usor la aplicarea unei presiuni cu palma fata de partea care nu a fost lovita.
As dori sa stiu ce as mai putea face in plus fata de ceea ce am facut pina acum si anume o plingere la ASF careia i-am atasat o constatare de la un service auto ( AutoHuber) care stipuleaza ca din cauza starii barei aceasta trebuie schimbata).
Atasez ce raspuns am primit de la ASF ( a se vedea ca raspunsul se refera gresit la bara fata cind discutia este legata de bara spate)
Multumesc pt ajutor.
Dar s-a uitat cineva sub bara la .....ranforsare ....sa vezi daca nu cumva este indoita si trebuie schimbata?Bara trebuie schimbata nu ,,lipita,, suntem in EU ...deci nu exista ...doar un numar de centimetri rupti sau crapati....asta e pentru fraieri.....cind te duce sa platesti RCA nu te intreaba daca vrei sa dai banii.....asa ca treb uie sa plateasca la fel cum iau banii....
As avea nevoie de un sfat.In urma unui accident ( fiind lovit din spate) am completat doar constatarea amiabila din care soferul celuilalt vehicul si-a recunoscut vina.
Deoarece Uniqa Asigurari nu doreste sa schimbe bara spate ci doar sa o repare am facut reclamatie la ASF.
Mentionez ca bara spate are ca rezultat al lovirii o crapatura de cam 5 cm , 2 perforari de approx 1 cm , o deformare vizibila cu ochiul liber linga locasul placutei de inmatriculare si o deforamare a curburii barei spate.Sint de acord cu lipirea ( sa zicem) dar pt restul ar insemna sa-mi umple cu chit bara pt a regulariza deformarile si nu cred ca este o solutie optima mai ales tinind cont de faptul ca unde a fost lovit bara spate plasticul respectiv se indoaie foarte usor la aplicarea unei presiuni cu palma fata de partea care nu a fost lovita.
As dori sa stiu ce as mai putea face in plus fata de ceea ce am facut pina acum si anume o plingere la ASF careia i-am atasat o constatare de la un service auto ( AutoHuber) care stipuleaza ca din cauza starii barei aceasta trebuie schimbata).
Atasez ce raspuns am primit de la ASF ( a se vedea ca raspunsul se refera gresit la bara fata cind discutia este legata de bara spate)
Multumesc pt ajutor.
Dar s-a uitat cineva sub bara la .....ranforsare ....sa vezi daca nu cumva este indoita si trebuie schimbata?Bara trebuie schimbata nu ,,lipita,, suntem in EU ...deci nu exista ...doar un numar de centimetri rupti sau crapati....asta e pentru fraieri.....cind te duce sa platesti RCA nu te intreaba daca vrei sa dai banii.....asa ca treb uie sa plateasca la fel cum iau banii....
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu tot cu uniqa. Am fost lovit din spate si mi-au dat tot reparatie la bara spate. Pana la urma, dupa 4 constatari si reconstatari ale daunelor si dupa vreo 2 adrese trimise de cei de la Huber la uniqa, au acceptat schimbarea barei spate. Toata nebunia a durat fix o luna, dosarul de dauna fiind deschis in 10.11.2014 si abia azi au primit cei de la reprezentanta acceptul de plata si au inceput lucrul la masina. Deci se poate.
Asa arata bara mea
Asa arata bara mea
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mda, Dane, insa aici eu zic ca problema nu e de ordin tehnic (e, zic eu, evident ca bara aia se poate lipi) ci de ordin moral (rabufnirea frustrarilor legate de cresterea constanta si continua a tarifelor RCA, care ajung sa fie prohibitive pentru anumite categorii sociale). In contextul asta vine omu' si zice "Pai cand e vorba sa ii jecmaniti voi pe altii, luati cu amandoua mainile, cand e vorba sa fiti voi jecmaniti, si gura o faceti punga"
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Sa inteleg Dane ca umplutul cu chit al barii nu te-ar deranja? Cum altfel poti aduce la forma initiala bara de plastic?
Bara mea nu a avut nimic ...nici o crapatura...nici o gaura...nici o deformare.
Ce as dori sa stiu daca se poate e ce mai pot face in afara faptului de a actiona in instanta si daca exista un comunicat / lege care sa o trimit inapoi la ASF care sa specifice ca solutia chituirii in unele locuri cu chit mai gros de 0.5 - 1 cm (approx) nu este o solutie de durata.
Mersi.
Bara mea nu a avut nimic ...nici o crapatura...nici o gaura...nici o deformare.
Ce as dori sa stiu daca se poate e ce mai pot face in afara faptului de a actiona in instanta si daca exista un comunicat / lege care sa o trimit inapoi la ASF care sa specifice ca solutia chituirii in unele locuri cu chit mai gros de 0.5 - 1 cm (approx) nu este o solutie de durata.
Mersi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nici o crapatura...nici o gaura...nici o deformare + solutia chituirii in unele locuri cu chit mai gros de 0.5 - 1 cm (approx)
Te contazici singur dupa cum vad.
Bara originala se indreapta cu aer cald, pe limba ta arata ca un uscator de par dar alte temperaturi si debit. Fisurile se sudeaza, ce lipseste se completeaza cu acelasi plastic, chit intra foarte putin, 0,1-0,3mm.
Nu da o bara originala pe o AM care o aduni cu farasul din parcare la supermarket
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
- kosfunny
- **
- 270 mesaje
- din 02 Aug 2007
- Sintra 1996
- Bucuresti
kosfunny
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Sintra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2007
- Mesaj Privat