Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Ovidiu75

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
As dori sa-mi schimb masina. Vreau tot o Astra de prin 2001-2003. Intrebarea mea este: ce motor? 1.7(55kW) sau 2.0(74kW)? optez pentru motorul de 2 litri pentru ca: putere mai mare, lant de distributie (nu curea), consum relativ apropiat de 1.7. Singurul dezavantaj pe care il vad: taxe mai mari......
Astept pareri...
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
si eu voiam tot de 2 litri dar in final am luat de 1.7, asta am gasit
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Parere personala... chestia cu cureaua e un fix mioritic... Laughing Iei una cu cureaua proaspat schimbata si scapi de o grija...
In rest diferenta de consum este destul de mare ca sa conteze, desigur, daca rulezi cu ea (daca nu, iei una pe benzina...)
Singura diferenta este, de fapt, una de putere (asociata cu gasirea unei masini in stare corecta si pret decent, evident...)
Probabil ca "urmatoarea" mea va fi una pe motorina, caci ma voi muta mai departe de serviciu, eu asi lua una de 1700 intre 2001-2003 (discuri spate si ABS), dar nu modelul "Eco4" care e puturos (cutie lunga)...
De fapt, pana la urma hotararea tot singur va trebui sa o iei... Un singur sfat... aduti-o singur... Exclamation
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea: 2.0 l. si eu vroiam de 1.7, taxe mai mici, consum mai mic, ca si tine. aiurea! am luat astra din 2000 cu motor de 2.0 dti mai mult din greseala. bineinteles ca mi-a placut mult masina, era super ingrijita si mergea foarte bine. mi s-a pus pata pe ea. am luat-o de pe www.autoscout.it iar acolo scria motor de 1.7. dupa ce am ajuns in italia, am vazut-o, am testat-o in mers, mi-a placut, nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit in acte la capacitatea motorului iar pe spate scria doar "16v dti", am facut actele si am plecat cu ea inspre casa impreuna cu un prieten. din austria l-am lasat pe el sa conduca si i-a dat 190 km/ora. eram 4 in masina, mai luasem 2 amici din austria, si portbagajul plin. plus ca mai avea si pedala. cand a vazut prietenul asta cum merge si tinand cont ca a condus peste 200 masini la viata lui(aducea de afara long time ago cand se puteau inscrie masinile fara euro3) mi-a zis clar ca motorul nu e doar de 1.7. am oprit in ungaria si am deschis capota. nu scria nimic dar se vedea pe marimea motorului ca e mai mare de 1.7.
asa m-am ales cu un dti de 2.0. nici nu pot fi mai multumit decat atata. trage super, in 6 luni de cand o am am schimbat doar uleiul si filtrele. de consum sunt mai mult decat multumit. singurul lucru, cand am platit vama a fost cu vreo 300 euro mai scump decat un 1.7. a meritat micuta si banii astia, parerea mea. oricum ma scot ca are transmisia pe lant si nu mai schimb curea, role. in concluzie, daca ar fi sa-mi iau acuma o astra, as alege fara ezitare 2.0 dti
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
16v, buna povestioara, bine ca nu te-ai ales cu un motor de 1.2 litri pe benzina
alt avantaj la 1.7 fata de 2.0 este ca e motorul mai silentios la relanti
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
care este mult mai zgomotos decat altele Smile, insa nu ma deranjeaza. in schimb vibratiile...

eu am optat pentru motorul de 1.7DTI din aceleasi considerente si n-am regretat nici o clipa. daca prinzi o masina ingrijita si cu km putini fuge mai tare decat una de 2l obosita.
fara exagerare, cand am urcat in asta nu mi-a venit sa cred ca are motor de 75CP (decat daca o fortam in pante Very Happy). intre timp m-am obisnuit...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@16V chiar ca frumoasa poveste si marmota... tipul ala daca aducea 200 de masini isi dadea seama instant ca nu este de 1.7. dupa putere, dupa acte, dupa ce scrie pe spatele masinii, dupa cum arata motorul si tot asa.
acum, fiecare zice de masina lui ca are motorul cel mai bun. eu am cautat 1.7(din cauza pretului) si am gasit 2.0 la pret mai mic decat 1.7 Very Happy
depinde de cum o gasesti. cine vrea sa-si ia masina buna de afara trebuie sa fie pregatit sa dea pe ea cat ar da si aici. nu sunt acte de binefacere pe nicaieri si nici n-au fost. masinile care s-au adus si se aduc la bani putini, sunt manarite. una care este ok costa mult si aici si acolo.
btw, cine vrea germania, 150E-drumul
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
parerea mea este:daca vrei o masina pt oras si deplasari in afara mai rar-1,7 e solutia;daca o circuli mult in afara 2l e de baza!ai tot-putere,consum rezon,turbo se aude si te ajuta mult mai bine;dif. la taxe-max.1,5-2mil. pe an pe care ii merita cu prisosinta;nu cred ca se pune problema de1,5l de ulei in plus(5,5-4).de retinut-pana in 100000km neaparat,pt.ca inca mai este un sh bun la km astia;grija mare la 1,7 sa nu bage ulei in apa-e adevarat,vanzatorul poate spala vasul de expansiune,dar poti obs.daca s-a umblat pe la vas.pt.ca sunt zgariate colierele si nici nu au mai fost puse chiar pe acelasi loc.1,7 are fratele meu,din2000,olanda,km foarte multi(180-190tkm)-o are din 2003,a luat-o la 93tkm restul in ro fara prea multe reparatii si este f.multumit.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
2.0 fara sa stau prea mult pe ganduri ... fa un test cu 1.7 si cu 2.0 si o sa fii de acord cu mine
Very Happy
  • clawoodiu

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2005

  • Mesaj Privat
bogdanene a scris:2.0 fara sa stau prea mult pe ganduri ... fa un test cu 1.7 si cu 2.0 si o sa fii de acord cu mine
Very Happy


Ca posesor de 2.0 subscriu Very Happy
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
SA AIBA KM REALI?? PUTINI DAR UN 2.0 ESTE BESTIAL
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca toata lumea lauda 2.0, hop si eu: fara ezitare 2.0l (bogdanene are dreptate). Si ce daca e un pic mai zgomotoasa, dar auzi si simti in acelasi timp cand intra turbo, senzatia e excelenta, parca vrea sa plece de sub tine.
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:@16V chiar ca frumoasa poveste si marmota... tipul ala daca aducea 200 de masini isi dadea seama instant ca nu este de 1.7. dupa putere, dupa acte, dupa ce scrie pe spatele masinii, dupa cum arata motorul si tot asa.
acum, fiecare zice de masina lui ca are motorul cel mai bun. eu am cautat 1.7(din cauza pretului) si am gasit 2.0 la pret mai mic decat 1.7 Very Happy
depinde de cum o gasesti. cine vrea sa-si ia masina buna de afara trebuie sa fie pregatit sa dea pe ea cat ar da si aici. nu sunt acte de binefacere pe nicaieri si nici n-au fost. masinile care s-au adus si se aduc la bani putini, sunt manarite. una care este ok costa mult si aici si acolo.
btw, cine vrea germania, 150E-drumul

nu e nici un fel de poveste si nici nu ma astept sa o crezi. dar hai s-o luam pe rand.
pe tipul care l-am lasat sa conduca l-am luat din austria la intoarcere si nu a fost cu mine cand am luat masina sa o vada, sa vada actele, etc. plus de asta, am precizat ca se ocupa cu masini chiar dupa revolutie, asa ca nu a adus astra g. in plus, are fixatie pe japoneze si nu il intereseaza europenele. mai mult, l-am luat noaptea, am baut un suc si am plecat. si-a dat seama dupa cativa km ca masina nu e de 1.7.
diferenta de pret la second intre motorizarile de 2.0 si de 1.7. nu exista sau e foarte mica. totul tine de starea generala a masinii.
masina buna gasesti si la pret bun daca ai timp sa cauti si stii unde.
inca o data, parearea mea e ca 2.0 e preferabil in loc de 1.7. asta mi-au spus-o si prieteni care conduc astre toata ziua, benzina si diesel. cel mai incantati au fost de 2.0 dti.
citeste intreaga discutie si o sa vezi ca si colegii nostri de forum spun cam acelasi lucru
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
in afara de faptul ca e POSIBIL ca 1.7 sa fie putin mai silentioasa decat 2.0, nu sunt sigur de asta, nu vad alt avantaj al 1.7 asupra lui 2.0. sa nu mi-o spuneti pe aia cu consumul mai mic.
in alta ordine de idei, avantaje mari la 2.0: putere mai mare, distributie pe lant. la dotari, 1.7 am vazut fara aer conditionat sau geamuri electrice, 2.0 in schimb nu. daca voi ati vazut 2.0 fara dotarile astea, scuzele mele
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mama, mama ce va mai aprindeti Very Happy
tocmai, eu sustin "miscarea" 2.0D, citeste si tu in intregime senatura a mea, ca sa te citez, sa vezi ca am tot un 2.0
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
16v, daca ajungeai acasa si vedeai ca masina ta e cu motor pe benzina?
avantaje 1.7dti fata de 2.0dti:
consum mai mic
transmisie pe curea => zgomot si vibratii mai mici
impozite/taxe/accize, etc mai mici
masina mai usoara deci mai manevrabila si uzura mai mica la suspensii, frane, etc
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
nu se aprinde nimeni, stai linistit. suntem cam in aceeasi situatie. fiecare am cautat 1.7 si ne-am ales cu 2.0. ideea e ca nu prea am vazut pe vreun posesor de 2.0 sa se planga si asta sper sa il ajute pe ovidiu75.
practic asta e scopul discutiei.
in privinta taxelor, eu am mers pe un principiu: sa nu treaca motorul de 2000 cmc. pana acolo ma descurc. uitati-va si afara ca masinile cu motor mare nu au piata. taxele sunt un fator important in cazul asta si tinand cont ca ne adopta si pe noi UE-ul...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
eu am cautat 2.0dti sau 1.7dti si m-am ales cu 1.7dti de care sunt f.f. multumit
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
[quote="sandumbogdan"]16v, daca ajungeai acasa si vedeai ca masina ta e cu motor pe benzina?
hai ma, nici chiar asa. am totusi 8 ani de soferie iar km undeva la 200.000. faza e ca una a zis vanzatorul in anunt si la telefon, si anume ca e 1.7 si alta era de fapt. plus ca in momentul in care eram aproape de destinatie ne mai si suna sa ne spuna ca masina nu are 109.000 km, cum a zis prima data, ci 124.000. era tarziu deja, eram aproape si am mers oricum sa vedem masina. dupa cum spuneam, mi-a placut si am ramas la ea. nici nu am apucat sa o inspectez bine si handlerul imi spune ca masina are 2 proprietari: fiu si tata. probabil ceva smecherie cu asigurarea, tata fiind pensionar. batranul era in sicilia, pe la vreo 800-1000 km de unde era masina. cum sa fac actele fara acordul unuia dintre cei 2 proprietari? noroc ca mie imi trebuia radiere doar, iar asta se poate face doar de catre 1 din proprietari. schimbul de proprietar al masinii, adica daca o vindea in Italia, nu se poate face decat de ambii. pe mine ma interesau doar actele ca masina e radiata, asa ca s-a rezolvat.
cu toate problemele astea, crezi ca am mai apucat sa ma indoiesc si de faptul ca nici macar motorul nu e cum zicea vanzatorul(handlerul)? cand am terminat, m-am urcat in ea si tai-o!!! nu mai zic ca noroc ca mi-a ajuns motorina pana in prima benzinarie. am plecat pe zi, iar cand s-a intunecat afara, eram deja la intrare in austria, observ ca un bec pe faza scurta e ars.
stiu ca e greu de crezut, dar asta e. poate intr-o zi cand am timp o s-o scriu integral pe forum. astea sunt doar cateva din problemele intalnite la cumpararea masinii. cu toate astea, in momentul de fata sunt foarte multumit de ea.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Masina a mai buna este aia pe care ti se pune pata , fie cu motor de 1,7 sau 2.0 si dupa cum ai si noroc Very Happy .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR